مایع کف زای DT400  برای پروژه های حفاری و فاضلاب برای دستگاه فوم بتن و تولید بلوک بتن سبک ساخته شده  و در تولید بتن سبک نیز یکی از بهترین گزینه است.

بررسی ویژگی‌های مایع فوم بتن DT400

حباب های کف تولید شده مقاومت مناسبی در میکسر دستگاه فوم بتن مانند دستگاه فوم بتن نیسانی تحت فشار دارند. در مقابل نیروهای فیزیکی و شیمیایی ناشی از مخلوط شدن در دستگاه فوم بتن نیز مقاومت دارد و در زمان تخلیه در قالب و پس از آن تا زمان گیرایش اولیه بتن پایداری خود را حفظ می‌کند.

این فوم با مشخصه‌های خاص برای استفاده در دستگاه‌های فوم بتن در پروژهایی با ارتفاع زیاد کاربردی داشته و با ساختار فوم ساز ژنراتور و انژکتور هماهنگی دارد. حباب های کف تولیدی بسیار فشرده، ریز و یکنواخت بوده و آب موجود در حباب به سختی جدا می‌شود.

بتن تولیدی از سطح مطلوبی نسبت به مابقی فوم‌ها در پروژه های فاضلاب و عمیق برخوردار است. مقاومت فشاری مناسب در بتن سبک و میله های فاضلاب در قیاس با فوم های دیگر دارد.

مقدار مصرف مایع کفزا DT400 در دستگاه فوم بتن

میزان مصرف فوم متناسب با کیفیت دستگاه فوم بتن  حدود 0.8 لیتر در هر متر مکعب است و برای مصرف در دستگاه های فوم بتن مایع کف زا DT-400 را به نسبت 1 به 50 با آب مخلوط می‌کنند.

اگر از متخصصین ساخت سازه‌های بزرگ و عظیم هستید برای دریافت قیمت کلایمر و دستگاه های فوم ساز لطفا با شماره تلفن:۰۲۱-۷۶۲۱۸۹۹۲ تماس بگیرید.

مزایای استفاده از مایع کفزای DT400 چیست؟

تسریع در خشک شدن بتن به خصوص در فصل سرما از مزایای مهم مایع کفزای د ت 400 است. عدم افت حجم در محصول نهایی بخصوص در میله های پروژه های فاضلاب از مزایای آن است. فوم های شیمیایی معمولا بی رنگ و یا شفاف بوده و جهت مصرف در دستگاه فوم بتن کوچک، نیسانی و کارفرما است.
چنانچه مقداری فوم شیمیایی را به دست خود بمالید کفی مانند مایع صابون ایجاد می‌شود. نام گذاریهای  فوم گیاهی، فوم نانو ، فوم اسیدی  تنها عناوین تجاری  است.

با نحوه عملکرد مایع کفزای DT400 آشنا شوید

مایع کف زا پس از رقیق شدن با آب به نسبت مشخص، در دستگاه فوم بتن با هوا ترکیب می شود تا کف بسیار مقاومی در مخزن تولید کند.
حباب های کف تولید شده از مقاومت مناسب برخوردارند و در برابر نیروهای فیزیکی و شیمیایی ناشی از مخلوط شدن پایدار هستند.

بررسی، مشخصات و قیمت قیمت مایع فوم بتن و خرید انواع مختلف مایع کفزا از عمران داتام

در مجموعه بزرگ عمران داتام می‌توانید انواع مایع قوم بتن را در کنار دستگاه‌های پیشرفته بتن ساز خریداری کنید. برای کسب اطلاع از قیمت مایع فوم بتن با شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان و متخصصان عمران داتام آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *