در تولید بتن سبک و دستگاه فوم بتن یکی از مهمترین پارامترها استفاده از فوم پروتئینه یا مایع کف زای مناسب است.

با نحوه عملکرد مایع کف زا یا فوم پروتئینه آشنا شوید

مایع کف زا پس از رقیق شدن با آب به نسبت مشخص در دستگاه فوم بتن با هوا ترکیب می شود و کف بسیار مقاومی در مخزن تولید می‌کند. حباب های کف تولید شده می بایست از مقاومت مناسب برخوردار باشند. در مقابل نیروهای فیزیکی و شیمیایی ناشی از مخلوط شدن در دستگاه فوم بتن و تخلیه در قالب پایدار باشند . نکته مهم سازگاری مایع کف زا با سیمان و بتن است. در فوم‌ها از الیاف پلی پروپیلین برای دوام بیشتر بتن استفاده می‌شود.

مشخصات ظاهری فوم‌ بتن چیست؟

فوم ها را به دو رده کلی فوم های پروتئینی و فوم های شیمیایی تقسیم میکنند. نام گذاری فوم گیاهی، فوم نانو، فوم اسیدی فقط عناوین تجاری است. فوم های شیمیایی معمولا بی رنگ و یا شفاف بوده و جهت مصرف در دستگاه فوم بتن و به‌عنوان مایع دستگاه فوم ساز ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.. چنانچه مقداری فوم شیمیایی را به دست خود بمالید کفی مانند مایع صابون ایجاد میشود.

کاربرد فوم پروتئینه DT300، مایع فوم بتن برای تولید بتن سبک

مایع  DT300  جهت کفسازی،پرکندگی حفاری ها و تولید بتن سبک استفاده می شود. با ساختار فوم ساز ژنراتور و انژکتور در تولید بلوک بتن سبک و یا در دستگاه فوم بتن اسفاده میشود. لازم به ذکر بوده حباب های کف تولیدی بسیار فشرده، ریز و یکنواخت است. کیفیت بتن تولیدی از سطح مطلوبی نسبت به مابقی فوم ها برخوردار است. مایع کف زا DT300 را به نسبت 1 به 50 با آب مخلوط می‌کنند.

مزایای استفاده از فوم کف دستگاه فوم بتن (فوم پروتئینه DT300)

  • محصولی ایده آل جهت تولید بلوک بتن سبک
  • محصولی ایده آل جهت استفاده در کفسازی و شیب بندی
  • مصرف فوم بین 0/8 تا 2 لیتر در هر متر مکعب
  • مصرف فوم متناسب با کیفیت فوم و دستگاه های کف ساز می باشد .
  • ایجاد مقاومت فشاری مناسب در بتن سبک در قیاس با فوم های دیگر
  • تسریع در خشک شدن بتن به خصوص در فصل سرما
  • امکان تولید قطعات بتن سبک با دانسیته پایین

شما می‌توانید همین حالا برای خرید انواع فوم پروتئینه و مایع کف زا ویژه دستگاه‌های فوم بتن با شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه عمران داتام با سال‌ها سابقه و تخصص آماده ارائه راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *