بالابر طرح ترکیه (وینچ)

بالابرهای ابزاری برای حمل مصالح ساختمانی در پروژه‌های عمرانی و ساختمان‌سازی هستند که کاربرد بسیاری دارند. هرکدام از بالابرها را باید براساس وزن مصالح خریداری کرد. بالابر db500 طرح ترکیه هم یکی از بالابرهای پرفروش و پرکاربرد در پروژه‌های ساخت‌وساز است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروژه‌های عمرانی بزرگ با توجه به حجم مصالح ابزار و تجهیزات مورد نیاز را تامین می‌کنند. برای مثال بالابرهای تک فاز و سه فاز، دستگاه فوم بتن سه فاز و تک فاز، کلایمر و مواد شیمیایی جزو مهم‌ترین و اولین تجهیزات خریداری شده در پروژه‌های بزرگ ساخت‌وساز هستند.

بررسی مشخصات فنی بالابر طرح ترکیه (وینچ) ساختمانی پرقدرت

بالابر DB500 که بالابر طرح ترکیه‌ای نیز شناخته می‌شود جزو بالابرهای سه فاز بوده و مجهز به سیستم کنترل فاز برای پیشگیری از سوختن موتورها است. محدوده تحت پوشش این وینچ مکانیکی 100 کیلومتر است و تا 500 کیلوگرم تحمل وزن دارد. جنس بدنه بالابر DB500 از فلز است و مقاومت و استحکام قابل قبولی در برابر فشار‌های وارده و تحمل وزن مصالح دارد. بالابر طرح ترکیه وینچی 3 فاز در کنار یک دستگاه فوم بتن سه فاز مونو پمپ به خوبی قابلیت جابه‌جایی بتن و سایر مصالح یک پروژه عمران را دارند.

خرید بالابر DB500 از عمران داتام

شرکت توسعه عمران داتام عرضه کننده جدیدترین ابزارها و تجهیزات ساختمان سازی است. انواع بالابر برقی و مکانیکی از جمله بالابر طرح ترکیه وینچی را می‌توانید از عمران داتام با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین انواع دستگاه فوم بتن سه فاز، دستگاه فوم بتن منو پمپ نیسانی و دستگاه فوم بتن کارفرما نیز در وب سایت عمران داتام قابل مشاهده، بررسی و سفارش هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بالابرها و دستگاه های فوم بتن می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱-۷۶۲۱۸۹۹۲ تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات و شنیدن نظرات شما عزیزان هستند.

0/5 (0 دیدگاه)

2 نظرات

  • با سلام و سپاس.
    برای اجرای نمای برج ۱۵ طبقه که باید دستگاه و دونفر کارگر با حدود و مجموع یک تن وزن چه بالابر یا کلایمری پیشنهاد میدید که مقرون به صرفه باشه.
    با تشکر
    مهدیزاده

    • سلام وقت بخیر، لطفا از طریق شماره تماس 09915405658 با ما ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *