کلایمر ، بهترین انتخاب برای نماسازی

ما در عمران داتام ، بیش از یک دهه است که انواع تجهیزات عمرانی خود از جمله کلایمر ، دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت و غیره و خدمات اجاره کلایمر را ارائه می دهیم. کلایمر به عنوان یک راه حل سبک و ایمن که کار در ارتفاع را از طریق یک سیستم مدولار از عناصر و لوازم جانبی قابل تعویض تسهیل می کند که به آن تطبیق پذیری زیادی می بخشد و کاملاً با پیکربندی های مختلف کاری مانند نماهای گسترده و ارتفاعات زیاد سازگار است.

کلایمر

کلایمر ها برای کار در ارتفاعات سریع ، آسان و ایمن هستند. خرید کلایمر یا اجاره کلایمر ، راه حل مناسبی برای بازسازی نما یا کارهای بسته است، که می تواند محیط یک ساختمان را با پیکربندی های دایره ای، گوشه ای و زیگزاگی پوشش دهد.

این کلایمر ها که از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند، از نظر ایمنی مزایایی دارند که کار را در شرایط نامساعد جوی تسهیل می کند. در مقایسه با سایر گزینه‌هایی که در ارتفاعات از آنها استفاده می شود،می توان گفت، دستگاه کلایمر زمان نصب و جداسازی قطعات و همچنین زمان کار را کاهش می‌دهد، که این امر باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. قطعات الکترونیکی/الکتریکی و موتورهای تمامی کلایمر های شرکت ما از برندهای معتبر و با رعایت تمامی مقررات و قوانین استاندارد تولید می شوند. کلایمرهای شرکت ما به دلیل استفاده از گیربکس های با راندمان بالا و قطعات کم وزن، مصرف برق پایینی را نسبت به قابلیت های بیشمار خود دارند.

برای دو برابر شدن ظرفیت کار، در برخی مدل ها ، می توان یک سکوی کار اضافی (دو طبقه) روی همان دکل با سیستم ایمنی ضد برخورد نصب کرد تا در ارتفاع دو برابری به طور همزمان بتوان کار کرد.

کلایمر ، بهترین انتخاب برای نماسازیقسمت های مختلف کلایمر

پایه کلایمر ، از پلت فرم آلومینیومی تشکیل شده است که باعث می شود سکوها مقاومت زیادی در برابر خوردگی و ضربه و فشار داشته باشند. از مجموعه های 2 متری و 3 متری تشکیل شده است که با یک سیستم بست سریع و آسان تا 16 متر قابل مونتاژ هستند.

افست عمودی کلایمر در امتداد نما از طریق 2 بالابر برقی (موتور)، AE800 (حداکثر 800 کیلوگرم) و AE500 (حداکثر وزن 500 کیلوگرم)، با یک سیستم امنیتی یا قابل اتصال برای کابل دوم در دستگاهی که دریافت می کند، محاسبه شده است. در صورت عدم تنش در کابل اصلی و همچنین در صورت شیب سکوی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، وینچ ها با یک سیستم اضافه بار عرضه می شوند که ظرفیت بالابر را محدود می کند و در صورت تجاوز از این حد از هرگونه صدمه ای جلوگیری می کند.

پانل کنترل با یک مجموعه تراز الکترونیکی خودکار با سنسور شیب عرضه می شود که باعث می شود پلت فرم یک موقعیت ثابت و افقی را حفظ کند. این دستگاه از قطعات الکتریکی و الکترونیکی با کیفیت و جدیدترین تجهیزات موجود تشکیل شده است که کنترل پلت فرم را به روشی ساده آسان می کند.

سکوها به نقاط تنظیم برای آویزان شدن نیاز دارند، و بازوها با تعداد وزنه‌های تعادلی که با پیکربندی سکوی کار مطابقت دارد، به طور ایمن آماده می‌شوند. این بازوها، قابل تنظیم در کنسول و همچنین بین تکیه گاه هستند و بسته به سطح برای قرار دادن آنها می توان مدل هایی را انتخاب کرد:

  • بازوی تلسکوپی متحرک برای مکان هایی مانند پشت بام
  • بازوی متحرک برای پل ها
  • بازویی برای دیوارها با سیستم گیره.

مزایای کار با کلایمر

کلایمر به دلیل سبکی و نگهداری آسان، برای اجرای پروژه های نقاشی، نظافت یا نگهداری، بازسازی نما و حتی کار در ساختمان هایی که ارتفاع آنها خیلی زیاد است و یا باید از بالا به آنها دسترسی داشت، ایده آل است، مانند فضای داخلی ساختمان ها یا پاسیو. کلایمر ها در انواع مختلف و جهت کاربردهای مختلفی ساخته شده اند و تعداد پرسنل و میزان مصالح مورد نیاز ، با توجه به وزنی که کلایمر می تواند آنرا تحمل کند مشخص می شود. سکوهای حمل و نقل کلایمر ها با ظرفیت های بار متفاوت برای انطباق با پیکربندی ها و ارتفاعات مختلف ساختمان، از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند و موتورها، قطعات الکتریکی و الکترونیکی و فولادهای آن از بهترین برندهای روز دنیا تولید می شوند.

در آخر

انواع کلایمرها دستی و مکانیکی تولید شده توسط شرکت عمران داتام جهت فروش و اجاره عرضه می شود. شما می توانید برای خرید کلایمر یا اجاره کلایمر به سایت شرکت عمران داتام و یا با شماره 09122129034 تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *