دستگاه فوم بتن تکفاز تحت فشار db 107

فوم بتن ، ابزار بسیار مفیدی برای ساخت و ساز پروژه های ساختمانی است و دستگاه فوم بتن جهت تولید فوم بتن استفاده می شود و در طیف گسترده ای از پروژه های ساختمانی و تونل سازی در سراسر جهان استفاده می شود. عمران داتام ، در چند دهه گذشته در خط مقدم توسعه دستگاه تولید فوم بتن بوده است و در مورد تجهیزات فوم بتن متخصص است. هدف ما بهبود و تسهیل تولید مصالح سازگار با محیط زیست و برای ساخت و ساز است. دستگاه فوم بتن تکفاز تحت فشار db 107 با تولید فوم بتن با کیفیت بالا که به انرژی کمی نیاز دارد که آن را به گزینه ای بسیار سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.

دستگاه فوم بتن تکفاز تحت فشار db 107

فوم بتن یک مصالح ساختمانی با چگالی کم با کارایی آسان است که بسیار مقرون به صرفه است. فوم بتن متراکم ، جریان آزاد و قابل پمپاژ است و بنابراین به راحتی در مکان های غیر قابل دسترس قرار می گیرد. خواص حرارتی و صوتی خوبی دارد و همچنین در برابر سرما مقاوم است. فوم بتن به دلیل محتوای بالای هوا (تا 90٪) مزایای قابل توجهی دارد که این ماده را برای پر کردن فضاهای خالی در کارهای مهندسی زیرزمینی، بازسازی ترانشه و تعمیر تونل ایده آل می کند. همچنین به دلیل خواص عایق آن بسیار مفید است و آن را برای عایق حرارتی و عایق صوتی کف و سقف های تخت عالی می کند.

دستگاه فوم بتن تکفاز تحت فشار مدل DB107  ،ابزاری ساختمانی برای انتقال بتن به طبقات مختلف و توسط فشار هوا است. این دستگاه به واسطه مکانیک ساختاری و عملکردی که دارد کمترین افت ممکن در حجم بتن را فراهم می کند، بدین معنا که مواد موجود در میکسر حجم برابری با حجم خروجی مواد از دستگاه دارند که نکته بیار مهمی در صنعت ساختمان سازی است. علاوه بر این در دستگاه فوم بتن تک فاز تحت فشار db107 به واسطه حذف منوپمپ از ساختار دستگاه، هزینه نگهداری و استهلاک به حداقل رسیده است و در مقایسه با دیگر دستگاه های فوم بتن رایج و مورد استفاده کارایی بهتری دارد.

میزان فوم دستگاه تک فاز تحت فشار db 107

مصرف فوم در این مدل دستگاه به دلیل طراحی و جهت میکسر (میکسر V شکل) بین 10 تا 15 درصد نسبت به انواع دیگر دستگاه های فوم بتن کمتر می باشد. در این مدل دستگاه در صورت نیاز می توان از انواع ریز دانه ها (سیلیس، ماسه بادی و… استفاده نمود) که از نظر اقتصادی برای مجری و کارفرما به صرفه تر است. در ادامه علاوه بر آنکه به بررسی مشخصات فنی دستگاه می پردازیم، دسترسی لازم برای اطلاع از قیمت کلایمر نیز برای شما ایجاد شده است.

بررسی مشخصات فنی دستگاه فوم بتن db 107

در این دستگاه بخش های مختلفی وجود دارد که به ترتیب هریک را مورد بررسی قرار می دهیم. میکسر دستگاه اولین بخش در دستگاه فوم بتن تحت فشار و تکفاز db107 است. این میکسر با داشتن حجمی معادل با یک متر مکعب امکان انتقال بتن را برای شما فراهم می کند. همچنین در بخش موتوری نیز با استفاده از موتور 3 اسب بخار برند زیمنس آلمان تجربه متفاوتی از قدرت برای کاربران فراهم شده است.

البته در برخی مدل های دستگاه به استفاده از موتور مدل موتوژن نیز پرداخته می شود که دارای کیفیت نسبتا مشابهی با نمونه آلمانی است. در موتور آلمانی این دستگاه به استفاده از گیربکس CEW درجه یک پرداخته شده است تا علاوه بر عمر طولانی دستگاه، قدرت مناسبی نیز برای انتقال فراهم شود.

فوم انژکتور این دستگاه دارای کمپرسور باد 750 لیتر است که در ترکیب با موتور 7.5 اسب بخار زیمنس آلمان و رگلاتور تنظیم فشار، بهترین مجموعه از قدرت و کیفیت را فراهم کرده است. همچنین در این محصول به استفاده از لنسر انتقال فوم و پمپ جتی Pentax ایتالیا پرداخته شده است. بدین ترتیب حتی با اکتفا به همین بررسی به خوبی می توان متوجه کیفیت و کارایی این دستگاه شد. همچین شیر کنترل خروجی دستگاه نیز از نوع برقی است.

عملکرد دستگاه فوم بتن تحت فشار db107

فرایند پمپاژ بتن در این دستگاه توسط مخزن تحت فشار صورت می گیرد که از دلایل نامگذاری محصول نیز هست. با بهره مندی از ویژگی های موتوری مناسب و قدرتمند، حداکثر توانایی پمپاژ دستگاه نیز تا ارتفاع 25 متری است. همچنین حداکثر توانایی و ظرفیت تولید دستگاه نیز در یک شیفت کاری عددی نزدیک به 50 متر مکعب است. از دیگر مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه می توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

  • شاسی 3  چرخ، با قابلیت باز شدن چرخ جلو در زمان یدک
  • دارای محور پیکانی
  • تابلو برق مدل تخت
  • قطعات داخلی Hyundai  یا LG
  • دارای اینورتر  10  اسب (Telemecanique ساخت کشور فرانسه)

خرید دستگاه فوم بتن db107

در حین خرید دستگاه فوم بتن db107 تمامی قطعات زیر به همراه محصول به شما تحویل می شود:

  • پمپ کف کش 2  اینچ
  • شیلنگ فنردار فشار قوی 50 متر
  • جعبه ابزار
  • لوازم و شیر آلات درجه یک

 

عمران داتام طیف وسیعی از تجهیزات تولید فوم بتن را توسعه داده است که فوم بتن سفارشی را برای هر کاربرد امکان پذیر می کند. مناطقی که استفاده از فوم بتن در آنها بسیار مفید است عبارتند از پر کردن حفره، پر کردن چاه، تزریق سنگ تراشی، راه اندازی عایق حرارتی یکپارچه خط لوله، ساختمان یکپارچه کم ارتفاع و منازل فردی، تسطیح طبقات، زیرپایه های جاده و تعمیر و نگهداری، تکیه گاه ها و تعمیرات پل، و تثبیت زمینو … .

 

تجهیزات PLC فشرده توسعه یافته توسط MAI® شامل یک سیستم پردازش داخلی متقابل است که به طور مداوم کار می کند و می تواند به طور مستقیم مانند یک گوشی هوشمند کار کند. ترکیب ملات خشک مخلوط شده و فومی با قوام و چگالی دقیقاً مشخص تولید می شود. تمام اجزای منفرد تحت نظارت دائمی برای اطمینان از قابلیت اطمینان فرآیند هستند. تجهیزات بتن فوم MAI® در حال حاضر در ژاپن و اروپا استفاده می شود.

سیستم های تولید فوم بتن MAI®

 

نگاهی به طیف وسیعی از تجهیزات برای تولید کاملاً خودکار بتن سبک وزن موجود در MAI® بیندازید.

در مورد جدیدترین فناوری در سیستم های تولید فوم بتن سبک با MAI® صحبت کنید. تیم کارشناسان ما خوشحال هستند که توضیح دهند که چرا فوم بتن سلولی باید بخشی از طرح پروژه ساختمانی شما باشد.

کلام پایانی

رابط کاربر پسند، دستگاه فوم بتن تکفاز تحت فشار db 107  برا تولید و اجرای فوم بتن ،با بالاترین سطح کنترل کیفیت و ترکیب آسان برای دستیابی به نتایج مطلوب برای پروژه ها را فراهم می کند. یافتن بهترین سیستم تولید فوم بتن سبک برای به حداکثر رساندن عملکرد در پروژه ساختمانی شما بسیار مهم است.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

5/5 (1 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *