اجرای کلایمر

شرکت عمران داتام ، برای دسترسی به ارتفاعات در ساختمان های بلند و صعود عمودی امکان خرید کلایمر یا اجاره کلایمر را در سراسر کشور فراهم کرده است. کلایمر یک جایگزین عالی برای داربست های سنتی است. این به این دلیل است که ما دسترسی ایمن و مقرون به صرفه به ساختمان‌های بلند و سازه‌های مشابه را فراهم می‌کنیم. اگر پروژه بازسازی، تعمیر و نگهداری یا ساخت‌وساز سختی دارید، کلایمر های ما به شما کمک می‌کنند از طریق دسترسی خلاقانه به ساختمانتان در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. پروژه های بسیاری از شرکت توسعه عمران داتام ، اقدام به خرید و اجاره کلایمر کرده اند و توانسته اند تجهیزاتی با کیفیت و مناسب با نیازهای پروژه هایشان تهیه نمایند. شما می توانید با ما با شماره 09122129034 تماس بگیرید یا فرم  تماس با ما را پر کنید.

کلایمر چیست ؟

کلایمر ، یک سکوی کار که برای بالا و پایین رفتن از یک دکل عمودی در کنار ساختمان بالا و پایین می رود. این به این دلیل است که کار ساخت و ساز و نگهداری در ارتفاعات زیاد انجام شود. استفاده از کلایمر بسیار انعطاف پذیرتر از داربست های سنتی است، زیرا می توان آن را بر اساس نیازهای ساختمانی خاص شما تنظیم کرد و هر چه ساختمان بلندتر باشد، خرید یا اجاره کلایمر به صرفه تر می شود. آنها را می توان در یک بازه زمانی بسیار سریعتر از داربست (حدود 80٪ سریعتر) ساخت و جمع آوری کرد ، همچنین کاربرد و استفاده از کلایمر ، یک روش بسیار ایمن برای کار در ارتفاع زیاد هستند.

اجاره کلایمرافزایش کارایی و انعطاف پذیری با اجاره کلایمر

قدرت و کیفیت محصولات کلایمر و بالابر و سایر تجهیزات عمرانی شرکت توسعه عمران داتام ، با بیش از یک دهه تجربه ، به عنوان یک پیشرو در صنعت ساخت و ساز می باشد . ما راه حل های دسترسی عمودی ایده آل را در طیف گسترده ای از صنایع ، محیط های و درخواست های سفارشی برای کارهای سفارشی مربوطه فراهم کرده ایم.

کلایمر ها اغلب می توانند یک راه حل دسترسی ایمن و آسان برای کارهای نمای بیرونی باشند، به خصوص در مواردی که نیاز به کار قابل اعتماد، کارآمد و ایمن در ارتفاع از اهمیت بالایی برای پروژه مورد نظر برخوردار است. به عنوان مثال، کار بر روی نمای ساختمان، از جمله آجرکاری، نصب پنجره یا پانل و استفاده از پوشش های نما، نیازمند یک سیستم دسترسی عمودی است که بتواند مواد، ابزار و پرسنل را در سطوح مختلف به راحتی در زمان و مکان مورد نیاز حمل کند. در مواردی از این قبیل، خرید یا اجاره کلایمر ، می تواند مزایای قابل توجهی نسبت به سایر روش های دسترسی مانند داربست داشته باشد. افزایش کارایی حرکت و کاهش رفت و آمدها، ایمنی و آسایش و سرعت عمل ، همه اینها در نهایت بهره وری را بهبود می بخشد تا به هر پروژه کمک کند تا طبق برنامه و در حد بودجه به ثمر برسد، خواه ساخت و ساز جدید باشد یا بازسازی.

خرید یا اجاره کلایمر ، گزینه ای جذاب برای تعدادی از کارهای مهم از زمین تا سطوح بالاتر سازه تا ارتفاع 200 متری است. کلایمر برقی ، مکانیکی و معمولی با ظرفیت حمل و نقل افراد، ابزارها و مواد ضروری در هر سطحی که مورد نیاز است، فضای کاری با طراحی ارگونومیک آماده را ارائه می دهد که بهره وری را افزایش می دهد و به شیوه های کاری ایمن تر در محل ساخت و ساز کمک می کند. با کلایمر ، ظرفیت افزایش یافته برای کارهای ساختمانی سنگین مانند آجرکاری، دیوار چینی و سایر مواد سنگین یا حجیم مناسب است. انعطاف‌پذیری کلایمر ، به شکل سکو نیز گسترش می‌یابد که می‌تواند برای کار در اطراف گوشه‌ها، منحنی‌ها و زوایا در جغرافیای ساختمان سازگار شود. در تمام سکوهای کار کلایمر ، ساخت و ساز مقاوم همراه با طراحی برای حداکثر انعطاف پذیری و سازگاری متقابل دکل ها با سایر تجهیزات دسترسی عمودی، ثابت است.

تفاوت اجاره کلایمر و داربست

کلایمر ها ، مواد و کارگران را می تواند به صورت ایمن و راحت به ارتفاعات مورد نظر ببرد. کلایمر ها ، راه حل هایی مقرون به صرفه و کارآمد برای پروژه های مختلف هستند. بهره وری کار را می توان به راحتی تا یک سوم با اجاره کلایمر بهبود بخشید. دو نفر که از کلایمر استفاده می کنند ،  می توانند نتایج مشابهی را به دست آورند که چهار کارگر روی داربست های سنتی کار می کنند. سکوهای کار کلایمر زمان بالا و پایین رفتن را تا حد زیادی نسبت به کلایمرها کاهش می دهد.
نرده های اطراف سکوهای کار کلایمر به طور طبیعی ایمنی کار را افزایش می دهد. سکوها همچنین مجهز به نقاط اتصال برای مهارهای ایمنی هستند. این ویژگی های ایمنی به طور موثر صدمات را در محل کار به حداقل می رساند. تمامی کلایمرها در توسعه عمران داتام ، دارای تاییدیه ایمنی هستند. یک ترمز ایمنی قدرتمند سطح بیشتری از محافظت را فراهم می کند.

طراحی مدولار امکان استفاده از قطعات و اجزای یکسان را در محصولات مختلف فراهم می کند. نصب و مونتاژ دستی سکوها آسان و سریع است و در صورت لزوم به مکان جدید منتقل می شود. جنس دکل و سکو از فولاد گالوانیزه است. کف سکو از ورق آلومینیوم رج دار ساخته شده است. از آنجایی که اجزاء کلایمرها را می‌توان در ماژول‌ها جدا کرد، جمع آوری آن‌ها آسان است و به فضای کمی برای نگهداری نیاز دارند.

مزایای اجاره کلایمر

ایمنی یکی از مزایای کلیدی استفاده از کلایمر است. هر ساله حدود 52000 کارگر ساختمانی از مشکلات اسکلتی عضلانی رنج می برند. کارکنان کلایمر ، وظایف خود را در موقعیت های کم فشاری برای بدن انجام می دهند و شرایط کار را آسان تر می کنند. بودجه و پول عامل مهم دیگری است. نصب و برداشتن تجهیزات کلایمر آسان‌تر است، که در صورت خرید یا اجاره کلایمر به جای داربست، حدود میلیون ها تومان در سال در صنعت ساختمان صرفه‌جویی می‌شود. یکی دیگر از اقدامات صرفه جویی در هزینه این است که کلایمر نسبت به داربست ایمن تر و مقاوم تر در برابر آتش هستند و از کارگران صنعت و مردم محافظت بیشتری می کنند. از آنجایی که کلایمر ها از تجهیزات کمتری استفاده می کند، در نتیجه جلوه بصری دلپذیرتری ارائه می دهد.

کلام آخر

ما در توسعه عمران داتام ، علاقه‌مند به ارائه مزایای فوق‌العاده کلایمر و سایر محصولات از جمله بلوک های سبک گازی ، دستگاه فوم بتن و مواد اولیه هستند. دفتر مرکزی ما در تهران، جاجرود، منطقه صنعتی خرمدشت، خیابان 20 متری غربی، پلاک 129 مستقر است. تیم ما در مورد دستگاه کلایمر بسیار آگاه است، بنابراین با خیال راحت از تخصص ما در این زمینه استفاده کنید. وقتی نوبت به خرید یا اجاره کلایمر به شما می‌رسد، بخش فروش ما شما را راهنمایی می‌کند تا کلایمرها با خیال راحت حمل و در سایت شما نصب شوند. با بیش از چندین مدل کلایمر که می توانید از بین آنها انتخاب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلایمر یا اجاره کلایمر و اینکه چرا این کار به پروژه شما منفعت می رساند، امروز با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد کمک کنیم.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *