گاهی اوقات در سطح شهر ، ساختمان ها و برج هایی را مشاهده می کنید که نیاز به اصلاح و تعمیر نمای خود به دلایل مختلفی دارند. گاهی ساختمان دچار آتش سوزی شده و نیاز به تعمیر دارد و گاهی به علت قدیمی بودن مصالح ساختمان، نما دچار آسیب و صدمه شده و نیاز به تعمیر دارند. در بسیاری موارد به علت کمبود نیروی کار و هزینه های بالا تعمیزات و اصلاحات صورت نگرفته و یا به کندی کار انجام می شود. اما در این بین اجاره کلایمر برای تعمیر نما و کار در ارتفاع می تواند یک گزینه عالی و مناسب باشد و به شما در سرعت و ایمنی کار کمک کند. کلایمر ها، این پتانسیل را دارند که کار اصلاحی را سرعت بخشند و در عین حال هزینه‌ها را کاهش داده و از ساکنان محافظت کنند. و برای 85 درصد پروژه های بلندمرتبه مناسب هستند. اما در بسیاری موارد این راه حل نادیده گرفته می شود.

اجاره کلایمر برای تعمیر نماکلایمر برای تعمیر نما

دلایل اجاره کلایمر برای تعمیر نما ، در حوادثی که برای ساختمان اتفاق افتاده است عبارتند از :

  • کاهش هزینه های کار در ارتفاع
    با اجاره کلایمر یا خرید کلایمر ، کار را می توان با سرعت بیشتری و با نیروی انسانی کمتری تکمیل کرد و پتانسیل بالایی به آن می دهد.
  • دسترسی ساکنان به نور خورشید و تهویه را حفظ کنید.
    زمانی که ساکنان ماه‌ها در میان داربست‌ها محصور می‌شوند، از نور خورشید محروم می‌شوند. کلایمر ها گزینه ای کمتر مزاحم برای انجام کارها بدون به خطر انداختن دسترسی ساکنان به نور طبیعی خورشید و هوای تازه هستند.
  • کاهش خطرات امنیتی
    سازه های داربست دسترسی به مجرمان و همچنین دزدان در ساختمان را فراهم می کند. از طرف دیگر کلایمر را می توان در شب پایین آورد و قفل کرد. این امر ساکنان را از نگرانی نفوذ در امان می دارد.

چرا در برخی پروژه ها کلایمر  را در نظر نمی گیرند؟

داربست اغلب به عنوان تنها راه‌حل دسترسی به مشتریان ارائه می‌شود. وقتی مالکان ساختمان‌های مسکونی تاخیرها، هزینه‌ها و تأثیر بر ساکنان مرتبط را درک می‌کنند و می‌دانند که جایگزینی وجود دارد، اغلب متعجب می‌شوند که قبلاً از MCWP آگاهی نداشتند. در مورد برخی پیمانکاران، برای درک راه حل های موجود و عینی بودن در مورد اینکه کدام راه حل برای همه ذینفعان درگیر بهترین است.

اما اغلب، پیمانکاران تصورات اشتباهی در مورد اجاره کلایمر برای تعمیر نما و کار در ارتفاع دارند. برای مثال، این تصور اشتباه وجود دارد که کلایمر نمی‌تواند وزن سنگینی را حمل کند. با این حال، برخی از انواع کلایمر می تواند تا 5000 کیلوگرم را حمل کند. همچنین مقاومت طبیعی در برابر تغییر وجود دارد. داربست بخش جدایی ناپذیر از یک پروژه ساختمانی می باشد. می رسد. گاهی اوقات، یک پیمانکار تجربه بدی در کار با کلایمر داشته است. ممکن است ماشین ها خراب شده باشند، یا خدمات ضعیفی دریافت کرده باشند، یا پشتیبانی بسیار کمی در یافت کرده باشد و در نتیجه برای خرید یا اجاره کلایمر دچار شک شود. ما در عمران داتام به عنوان ارائه دهنده خدمات کلایمر ، تمامی این موارد را با بهترین امکانات و پشتیبانی به شما ارائه خواهیم داد. کار با اپراتورهای مجرب و دارای گواهینامه بالا می تواند تفاوت را ایجاد کند. فناوری کلایمر طی سال های گذشته ، راه طولانی را پیموده است. نوآوری عمده به این معنی است که کلایمر ها در حال حاضر از بسیاری از اشکال دیگر دسترسی ایمن تر هستند.

در حال حاضر کمبود کارگران ماهر وجود دارد که بتوانند روی داربست نصب، تنظیم و کار کنند.به همین دلیل ، قیمت روزانه کارگرانی که بر روی داربست کار می کنند، بسیار افزایش پیدا کرده است و همه اینها باعث می‌شود شما این سوال را از خود بپرسید: چرا از کلایمر استفاده نمی کنیم؟

چه زمانی اجاره کلایمر راه حل مناسبی نیست؟

مواقعی وجود دارد که کلایمر برای یک پروژه مناسب نیست :

  • نماهای چند مرحله ای
    اگر ساختمانی دارای طبقات فرورفته یا اکسترود شده باشد، خرید یا اجاره کلایمر و کار با کلایمر برای این پروژه مناسب نیست. با این حال، اگر ناهماهنگی های کوچک تری در نما وجود داشته باشد، این معمولاً مشکلی نیست.
  • بالکن های نامنظم
    کلایمر ها راه حل مناسبی برای ساختمان های دارای بالکن هستند و به راحتی می توان آنها را به ساختمان متصل کرد، البته به شرطی که فاصله بالکن ها به طور مساوی باشد. فاصله زیاد و غیر یکنواخت، این کار را دشوارتر می کند. در این مثال، داربست احتمالا راه حل ساده تری خواهد بود.

الزامات یک بررسی ایمنی کلایمر

هنگامی که در ارتفاع کار می کنید، ایمنی همیشه اولویت شماست. اما هیچ رویکرد جهانی برای ایمنی کلایمر وجود ندارد و هر شرکت تامین کننده و ارائه‌دهنده‌ خدمات کلایمر ، استانداردهای خدمات متفاوتی دارد. از بازرسی‌های ایمنی دقیق که در آن قطعات جداگانه شکسته و بازرسی می‌شوند تا بررسی‌های دقیق‌تر که بیشتر به تمیز کردن سطح و ظاهر بصری متکی هستند. اما فقط به این دلیل که یک کلایمر، یا هر قطعه ای از تجهیزات، ایمن به نظر می رسد، به این معنی نیست که اینطور است. قبال از استفاده از کلایمر موارد زیر را بررسی کنید :

  • بررسی کامل تحویل
    قبل از بلند کردن کارگران از ارتفاع صدها پا به هوا، بررسی‌های ضروری انجام می‌شود. این شامل بازرسی کامل تمام اجزای دکل و بند، تست وزن، تست درصدی از لنگرها و در نهایت صدور گواهی تست برای مشتری است.
  • بررسی اجمالی ایمنی کلایمر
    طبق مقررات محلی، کارفرمای اپراتور/ها وظیفه دارد که اطمینان حاصل کند که سکوهای کار کلایمر در حالی که در محل هستند بازرسی می‌شوند. چهار بازرسی اصلی بعد از خرید یا اجاره کلایمر وجود دارد:

    • بازرسی روزانه
      اول صبح، یک بازرسی روزانه/بررسی قبل از استفاده وجود دارد که در آن اپراتور چک لیستی را تکمیل می کند که شامل مواردی مانند شرایط زمین، اطمینان از نصب نمودارهای بار کاری ایمن، بازرسی بصری اتصالات، و دیگر موارد فنی کلایمر می باشد.
    • بازرسی هفتگی
      بازرسی هفتگی توسط فرد ذیصلاحی انجام می شود که دوره خاصی را گذرانده باشد. مانند بازرسی روزانه، این نیز صرفاً یک بررسی بصری و عملکردی کلایمر است. اما شامل تست سوئیچ های حد بالایی نیز می شود.
    • بازرسی بعد از شش هفتگی
      واحد محرک باید تقریباً 45 بررسی مختلف را برای یک بازرسی شش هفته ای انجام دهد. این بازرسی خاص توسط یک مهندس انجام می شود. چند مورد از مواردی که بازرسی می شوند: همه اجزا باید به درستی سفت و محکم شوند، که شامل مهره‌ها و پیچ‌ها، گیره‌ها، و گره‌ها و غیره می‌شود. اجزای شل می‌توانند منجر به حوادث شوند. مطمئن شوید که هیچ‌یک از قطعات فلزی خوردگی یا ترک نداشته باشد – این می‌تواند خطرات ایمنی جدی در حین استفاده ایجاد کند. سیستم‌های ترمز را تست کنید.
    • امتحان کامل شش ماهه
      مقررات عملیات بالابر و مقررات تجهیزات بالابر  بیان می کند که هر کلایمری که پرسنل و کارگران و غیره را حمل می کند باید هر 6 ماه یکبار به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. این معاینه شامل یک آزمایش بار 110 درصدی است تا اطمینان حاصل شود که ساختار سکو می تواند بارهای لازم را تحمل کند. پس از اتمام این معاینه، گواهی تست برای مشتری صادر می شود. این نوع چک ها باعث می شود تا مطمئن شوید که همه چیز در حال کار است.

همانطور که بدون سرویس با ماشین خود رانندگی نمی کنید. در مورد خرید یا اجاره کلایمر برای تعمیر نما نیز همینطور است. آنها برای حفظ ایمنی مطلوب نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند.

  • مهارت اپراتور
    مهارت اپراتور را بررسی کنید. آیا می دانند چگونه بازرسی روزانه را انجام دهند؟ آیا می دانند چگونه کلایمر را اداره کنند؟ آیا می داند در صورت قطع برق چگونه از فرود دستی اضطراری استفاده کنید؟ اگر مطمئن هستید که پاسخ این سؤالات مثبت است، پس برای کار با کلایمر آماده می باشد.

اجاره کلایمر برای تعمیر نماکلام پایانی

مهم است که هنگام کار در ارتفاع همیشه ایمنی را در اولویت قرار دهید. با آگاهی از استانداردهای مختلف خدمات موجود و دانستن اینکه در یک بازرسی کامل به دنبال چه چیزی باشید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تجهیزاتی که از آن استفاده می‌کنید مطابقت دارند. اگر می خواهید در مورد چگونگی ایجاد یک محیط کار ایمن و جلوگیری از حوادث هنگام کار در ارتفاع بیشتر بدانید، مقالات ما را دنبال کنید.
هدف ما در عمران داتام ، ارائه اطلاعاتی در مورد کلایمر و نحوه خرید و اجاره کلایمر است . این امر مهمی است، زیرا از کلایمر می‌توان برای غلبه بر چالش‌های عمده استفاده کرد. این امر ساکنین را ایمن‌تر می‌کند و مالکان ساختمان‌ها را از هزینه های اضافی در امان نگه می دارد و در قیمت نیروی کار صرفه‌جویی می‌کند. اگر تصمیم به خرید یا اجاره کلایمر برای تعمیر نما یا هر نوع پروژه دیگری دارید، لطفا با ما به شماره 09122129034 در عمران داتام زنگ بزنید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *