کلایمر برای دسترسی عمودی

کار با کلایمر ، تجهیزات جدیدی نیستند، اما بسیاری از تامین کنندگان و فروشندگان و اجاره دهندگان کلایمر ، ادعا می کنند که کلایمر ها خیلی مورد توجه قرار نگرفته اند. برای کارهای ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری ساختمان ، نیازی به تجهیزاتی برای دسترسی عمودی به بیرون ساختمان داریم. از گذشته تا کنون استفاده از داربست برای کار در ارتفاع مورد استفاده قرار می گرفته است. اما یک روش جایگزین وجود دارد که طرفداران آن معتقدند کمتر از آن استفاده می شود: کلایمر ها یا سکوهای کار در ارتفاع. کلابمر ، برای دسترسی عمودی در ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کلایمر

کلایمر ها برای دسترسی عمودی تجهیزات جدیدی نیستند ، حتی می توان گفت آنقدرها هم غیر معمول نیستند. و با این حال، وقتی نوبت به تعیین راه حل دسترسی خارجی می رسد، داربست تقریبا همیشه گزینه پیش فرض است. اگرچه داربست ها در اکثر موارد نقش مهمی را ایفا می کنند. اما، کلایمر ها کار ها را سریع‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تر انجام می دهند و همچنین مراحل نصب کمتری نسبت به داربست دارند.

کلایمر ها سعی کردند که به سادگی راه خود را به صنعت باز کنند و سهم خود را از بازار بگیرند، اما به این سادگی نیست. برای یک ساختمان معمولی با 25 طبقه بیشتر، کلایمر ها در مقایسه با داربست، 80 درصد در هزینه صرفه‌جویی می‌کنند. اگر کلایمرها در هر موردی که از نظر اقتصادی قانع‌کننده هستند استفاده شود، صنعت ساخت‌وساز می‌تواند هزینه دسترسی را تا حد زیادی در سال کمتر از زمانی که از داربست استفاده می‌شود، می کند.

عمران داتام ، یک تامین کننده کلایمر است.

چرا کلایمر برای دسترسی عمودی ؟

مزایای استفاده از کلایمر برای دسترسی عمودی  مشتری را مشتاق استفاده از آنها خواهد کرد. مزایای اقتصادی و عملیاتی استفاده از کلایمر ها باعث رشد استفاده  از کلایمر شده است. به هر حال، هزینه های کمتر و بهره وری بالاتر  برای خرید کلایمر یا اجاره کلایمر جذاب هستند.

کلایمر ها به اجزای بسیار کمتری نسبت به هر سازه داربستی مشابه نیاز دارند. حمل و نقل کمتر، نصب و برچیدن سریعتر و تعداد کمتری از عوامل برای نصب تجهیزات از مزایای کلایمر ها می باشد. کلایمرها تقریباً 70٪ کمتر از داربست به فعالیت حمل و نقل نیاز دارند.

شاید بزرگترین استدلال برای استفاده از کلایمرها در ارتفاع ، ایمنی و سرعت آنها باشد. نصب کلایمر ها در یک ساختمان 12 تا 14 طبقه حدود دو روز طول می کشد و فقط دو روز برای برچیدن آنها زمان لازم است. برای ساخت داربست همان ساختمان، 16 روز برای برپا کردن سازه و 14 روز برای برچیدن آن نیاز دارید. همچنین هنگام نوسازی یا بازسازی یک بلوک مسکونی، افزایش سرعت نصب، زمان کل برنامه را کاهش می دهد و اختلال را برای ساکنان به حداقل می رساند و قرار دادن داربست برای صعود عموم، مطمئناً کلایمر را به انتخاب بدیهی تبدیل می‌کند. مسدود کردن نور با داربست و ورق برای مدت طولانی تر از حد لازم، مطمئناً تأثیر منفی بیشتری بر کیفیت زندگی و سلامت روان ساکنان خواهد داشت.

اکثر پروژه‌ها با این فرض شروع می‌شوند که داربست بهترین روش دسترسی خواهد بود، اما، زمانی که خرید کلایمر و اجاره کلایمر ، پیشنهاد شود ، پروژه ها به این سمت هدایت می شود.

محدودیت های کلایمر

کلایمرها برای حدود 80 درصد از دسترسی خارجی استفاده می‌شوند، به همراه داربست‌هایی که فقط برای مناطق غیرقابل دسترس برای MCWP استفاده می‌شد . شما باید به جوانب مثبت و منفی نگاه کنید. اگر از کلایمر استفاده می‌کنید، به قدرت نیاز دارید، بنابراین ممکن است به یک موتور نیاز داشته باشید.

همچنین ممکن است کلایمر اجازه کار موازی توسط مشاغل مختلف را ندهند.کلایمر برای که در آن نمای ساختمان ترکیبی از تکمیل شامل آجرکاری و دیوارهای پرده ای است. اگر دو یا سه زیرمجموعه در کنار یکدیگر کار می‌کنند، ممکن است مجبور شوید بسته دسترسی را تقسیم کنید که آن را پیچیده‌تر می‌کند – همه آنها همیشه می‌خواهند دسترسی داشته باشند. این جایی است که داربست شما می تواند کمک کند، زیرا امکان دسترسی به کل ساختمان را فراهم می کند. با این وجود، تعداد فزاینده‌ای از پیمانکاران و سازندگان آماده جایگزینی و خرید یا اجاره کلایمر هستند که در آن داربست‌ها به‌طور سنتی ابزاری برای ورود هستند. کلایمر ها نه تنها هزینه را کاهش می دهند، بلکه به بازگرداندن زمان از دست رفته نیز کمک کردند.

کلام آخر

عمران داتام  تامین کننده و عرضه کننده تجهیزات عمرانی ، از جمله اجاره کلایمر ، خرید کلایمر ، دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، مواد کفزا و غیره می باشد. جهت خرید و اجاره کلایمر برای دسترسی عمودی می توانید با شماره 09122129034 تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *