نکات اجاره کلایمر

ساخت و سازها و پروژه های عمرانی معمولاً نیاز به استفاده از تجهیزاتی مانند داربست و کلایمر برای صعود به ارتفاعات دارند. داربست ها سازه هایی هستند که بیشتر از فلز ساخته می شوند و امکان دسترسی آسان کارگران ساختمانی را به محل ساختمان در طبقات بالاتر فراهم می کنند. کار در ساختمان ها به لطف داربست راحت است، به خصوص که می توان آنها را با افزایش طبقات ، افزتیش داد. اما، هر چه ساختمان مرتفع تر باشد، ساخت داربست پیچیده تر می شود تا از مناسب بودن تحلیل سازه اطمینان حاصل شود. داربست با افزایش هر طبقه به طور تصاعدی گرانتر و پر هزینه تر می شود. در نتیجه، نسبت هزینه به فایده دیگر بالاتر از یک ارتفاع معین بهینه نیست. بالاتر از یک ارتفاع معین داربست به مرز توانایی های فیزیکی خود می رسد. برای مثال، هنگام ساختن آسمان‌خراش‌ها، جمع‌آوری داربست‌ها از زمین به سمت بالا غیرقابل تصور می‌شود. علاوه بر این، شرایط زیرزمینی یا زمین ممکن است استفاده از داربست را غیرممکن یا حداقل بسیار دشوار کند. در نتیجه، استفاده های احتمالی از داربست محدود می شود. بنابراین، صنعت ساخت‌وساز بر جایگزین‌هایی تکیه می‌کند که تا حد امکان انعطاف‌پذیر و مهمتر از همه، کارآمدتر و ارزان تر باشند. یکی از این تجهیزات ساخت و ساز که جایگزین داربست می شوند، خرید یا اجاره کلایمر می باشد. اما زمانی که تصمیم به اجاره کلایمر دارید، باید نکاتی را مد نظر بگیرید.

تجهیزات کلایمر چیست؟

اگر مشغول ساخت و ساز هستید، احتمالاً در مورد نیاز به تجهیزات بالابر را جهت صعود به ارتفاع شنیده اید. یکی از قطعات جدید و مدرن در صنعت عمرانی، کلایمر می باشد که کار شما را آسان می کند و به شما امکان می دهد پروژه خود را با سرعت بیشتری به پایان برسانید. کلایمر ها دارای قیمت نسبتا بالایی هستند، به طوری که ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا برای شرکت شما بهتر است کلایمر را خریداری نماید یا به گزینه اجاره کلایمر فکر کند. هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا اجاره کلایمر، باید عوامل دیگری را به غیر از قیمت اولیه خرید دستگاه کلایمر در نظر بگیرید. اگر نکات  مربوط به اجاره کلایمر  را بررسی نمائید، می توانید تصمیم گیری درستی در مورد خرید کلایمر یا اجاره کلایمر بگیرید.

نکات اجاره کلایمرنکات مربوط به اجاره کلایمر

طبق نظریه افراد بسیاری، داربست های فلزی در ساخت و سازهای ساختمانی «سکوی موقتی است که برای بالا بردن و پشتیبانی کارگران و مواد در طول ساخت، تعمیر، یا تمیز کردن یک سازه یا ماشین استفاده می‌شود و از یک یا چند تخته با اندازه و طول مناسب، با روش‌های مختلف پشتیبانی، بسته به شکل و کاربرد آنها تشکیل شده است.» اما امروزه پیمانکاران این اختیار را دارند که با خرید یا اجاره کلایمر ، از این دستگاه به جای داربست فلزی استفاده کنند. کلایمرها در صنعت ساختمان سازی به عنوان دستگاه های بالابرنده ، آسانسور خارجی نیز شناخته می شود. کلایمرها «سکوهای کار نیرو محور هستند که از یک دکل یا برج عمودی بالا می روند تا به بالاتر برسند و بارهای بیشتری را نسبت به داربست های سنتی حمل کنند.»

ممکن است از خود بپرسید “کلایمر ها چه ویژگی خاصی دارد؟” هنگامی که کلایمر به درستی نصب شود، می تواند بهره وری را افزایش دهد. پروژه شما با سرعت بیشتری تکمیل می شود و در زمان و هزینه صرفه جویی می شود. علاوه بر این، می تواند ایمنی کارگران شما را نیز افزایش دهد.

کلایمرها در مقابل داربست های فلزی، “مزایای قابل اندازه گیری از نظر بهره وری کار، سرعت و ظرفیت وزنی” دارد. کلایمرها «به طور قابل توجهی تولید را افزایش می دهد و نیروی کار را کاهش می دهد و گزینه ای به شما می دهد که می تواند تولید را با صرفه جویی چشمگیر نیروی کار افزایش دهد. با کمبود نیروی کار این روزها، پیمانکاران برای صرفه جویی در نیروی کار به خرید یا اجاره کلایمر روی آورده اند.

مزایای خرید یا اجاره کلایمر

کلایمرها تجهیزاتی برای صعود عمودی هستند که دارای مزایای بیشماری می باشد که عبارتند از:

  • ثبات عالی
  • عملکرد دکمه فشاری
  • می تواند بار سنگین تری را تحمل کند
  • افزایش ایمنی با کاهش خطر سقوط
  • با سرعت بیشتری حرکت می کند
  • دارای برق کمکی در مواقع اضطراری
  • موقعیت های کاری ارگونومیک تر را امکان پذیر می کند
  • اثرات منفی کمتری بر محیط زیست داشته باشد

با توجه به تمامی این مزیت‌های ، برخی از کارفرمایان به دلیل گران بودن این تجهیزات ، قادر به تهیه آنها نیستند. به همین شرکت توسعه عمران داتام دستگاه کلایمر را با قیمت مناسب به کارفرمایان جهت انجام پروژه ها اجاره می دهد.

اجاره کلایمر در مقابل خرید کلایمر

به دلیل قیمت بالای کلایمر ، اجاره کلایمر ممکن است یک انتخاب بهینه برای پروژهشما باشد. با این حال، هنگام اجاره کلایمر، این عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع پروژه ای که در حال تکمیل آن هستید

درست است که کلایمرها برای هر پروژه مناسب نیستند. با این وجود، تخمین زده می‌شود که کلایمر ها در مجموع 85 درصد از تمام کارهای ساخت‌وساز قابل استفاده و سودمند باشد. در پروژه هایی مانند آسمان خراش ها و ساختمان های بلند مرتبه، باید از کلایمر استفاده شود. مزایای استفاده از کلایمر از طبقه 5 به بالا قابل مشاهده است و صرفه جویی و کارایی افزایش می یابد” و “پیمانکار باید انتظار صرفه جویی قابل توجهی با افزایش ارتفاع ساختمان داشته باشد.

اگرچه بسیاری تمایل دارند که از کلایمرها در تمامی ساخت و سازهای بلند استفاده کنند، اما در واقع، آنها اغلب در سازه هایی با ارتفاع کمتر از 60 فوت کارایی چندانی ندارند. اگر پروژه ساخت و ساز شما یک پروژه کم ارتفاع است که کمتر از پنج طبقه است، استفاده از داربست های فلزی می تواند کارآمدتر باشد. اگر هم می خواهید برای امنیت جان کارگران و سرعت کار از کلایمر استفاده کنید، اجاره کلایمر بهترین انتخاب مالی برای شرکت شما است. با این حال، اگر چندین پروژه ساختمانی بلندمرتبه دارید، کلایمر قطعا برای پروژه شما مفید خواهد بودو می توانید هم کلایمر را خریداری کرده و هم اجاره نمائید.

  • پروژه های کم ارتفاع

اگر شما اغلب پروژه‌های کم ارتفاع انجام می‌دهید و فقط گاهی پروژه‌های بلندمرتبه‌ای را دریافت می‌کند، قطعاً باید به اجاره کلایمر پایبند باشید. قیمت خرید کلایمر ، احتمالاً در درازمدت به نفع شرکت شما نخواهد بود. از طرف دیگر، اگر شما اغلب پروژه های ساختمانی بلندمرتبه انجام می دهید، خرید کلایمر را در نظر بگیرید. اجاره مکرر کلایمر می تواند، در طول زمان، گرانتر از خرید مستقیم آن باشد.

  • مدت زمان پروژه

اگر یک پروژه ساختمانی بلند مرتبه دارید، در نظر بگیرید که کار شما چقدر طول می کشد. به عنوان یک قاعده کلی، اگر پروژه شما کوتاه مدت مانند کمتر از چهار ماه است، اجاره کلایمر بهترین گزینه است. با این حال، اگر چندین پروژه کوتاه مدت یا یک پروژه بلندمدت بلند مدت دارید، خرید کلایمر بهترین گزینه می باشد.

نکات اجاره کلایمر

در پایان ، خرید یا اجاره کلایمر از عمران داتام

کلایمر یک وسیله مفید است. وقتی برای هر پروژه ساختمانی حداقل پنج طبقه از کلایمر استفاده شود، پیمانکاران می توانند افزایش چشمگیری در حاشیه سود خود ببینند. با این حال، از آنجایی که قیمت کلایمر می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ باشد، می توانید گزینه اجاره کلایمر را نیز بررسی کنید، و با توجه به پروژه خود، نوع پروژه هایی که اغلب دریافت می کنید و مدت پروژه خرید یا اجاره کلایمر را در نظر بگیرید

ما در عمران داتام ، اینجا هستیم تا نیازهای خرید یا اجاره کلایمر ، دستگاه فوم بتن ، اجرای فوم بتن ، بلوک های سبک و غیره را برای شما تامین کنیم. ما موجودی بی پایانی از این داریم که هر پیمانکاری برای انجام کار به آن نیاز دارد. برای دریافت تجهیزات مورد نیاز پروژه خود همین امروز با شماره 09122129034 تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *