ایمنی اجاره کلایمر

در زمان ساخت و ساز و صعود به ارتفاع ، دسترسی های عمودی شما چقدر ایمن است. از چه تجهیزاتی برای صعود به ارتفاع استفاده می کنید.؟ آیا این تجهیزات ایمنی و امنیت شما را تضمین می کند؟ اگر در پروژه های خود نیاز به دسترسی عمودی به ارتفاعات را دارید، ما به شما خرید یا اجاره کلایمر را پیشنهاد می دهیم. برای اینکه دسترسی عمودی شما فوق‌العاده ایمن باشد ، ما براساس مجموعه‌ای از پارامترها خرید یا اجاره کلایمر را پیشنهاد می دهیم که از مجموعه ای فلزات و سیم های بکسل ایم و یک سبد حمل فلزی مقاوم ساخته شده است. اینجاست که خرید کلایمر یا اجاره آن به دسترسی منتخب پروژه شما تبدیل می شود. پس از بررسی برخی از داده‌ها در صنعت دسترسی عمودی، در مورد ویژگی‌های دستگاه کلایمر، ایمنی در اجاره کلایمر یا خرید ، آن‌ها را به گزینه‌ای امن برای پروژه ساخت‌وساز شما تبدیل می‌کنیم.

ایمنی در اجاره کلایمر

زمانی که که کارگران ساختمانی که به طور منظم از داربستها برای کار در ارتفاعات استفاده می کنند، دچار مشکلات عضلانی و شکستگی می شوند، باعث می شود تا راه حل های بهتر و ایمن تری برای دستیابی به ارتفاعات مورد بررسی قرار گیرد. درک مشکلاتی که برای کارگران و پرسنل در ارتفاعات ایجاد می شود، مشخص می کند که ایمنی اجاره کلایمر و بهره مندی از مزایای سلامتی و ایمنی طولانی مدت و بهتری خواهد داشت. دلیل این کار،این است که کلایمر ها باعث می شوند که، هر کار در ارتفاع بهینه انجام شود. یک کلایمر به جای خم شدن یا دراز شدن روی نردبان‌های پله، می‌تواند با خیال راحت به سطحی هدایت شود تا کار را به ایمن‌ترین و سالم‌ترین شکل انجام دهد. وقتی این را در کنار مزایای ایمنی آتش نشانی، و مزیت های آماری و غیره دستگاه کلایمر را در نظر بگیرید، مشخص می شود که آنها تا چه اندازه گزینه ایمن برای پروژه های ساخت و ساز شما هستند. آیا می خواهید پروژه خود را ایمن تر کنید؟ پس می توانید برای دسترسی عمودی یک دستگاه کلایمر خرید یا اجاره کنید که ایمنی و سرعت را برای پروژه شما به ارمغتن بیاورد.

به حداقل رساندن خطر آتش سوزی در پروژه های ساختمانی ضروری است. با تغییر در مقررات ساختمانی و انتخاب مصالح مورد استفاده در پروژه ها، هر اقدامی برای کاهش خطر و فاجعه انجام می شود. یکی از این راه ها حذف روکش های قابل احتراق و جایگزینی مواد درجه A است. در حالی که ما مزایایی را که کلایمر ها می‌توانند برای این پروژه‌ها به ارمغان بیاورند مورد بحث قرار داده‌ایم،یک مزیت دیگری نیز وجود دارد که کاربران و استفاده کنندگان از کلایمر می‌توانند از آن بهره ببرند. اگر پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید تمام اقدامات احتیاطی را برای کاهش خطر آتش‌سوزی انجام می‌دهد. منطقی است که دسترسی عمودی شما نیز به کاهش و به حداقل رساندن هرگونه خطری کمک کند. هر وسیله دسترسی دارای حداقل خطر آتش سوزی است، اما به دلیل داشتن واحدهای مدولار غیر قابل احتراق با خرید یا اجاره کلایمر، این می تواند احتمال آتش سوزی را تا درصد زیادی کاهش دهد.

ایمنی اجاره کلایمرتفاوت ایمنی کلایمر و داربست

بیایید با بیان اینکه داربست و کلایمر هر دو نوعی تجهیزات برای دسترسی عمودی هستند شروع کنیم. طبق امار منتشر شدهخ در انگلیس که رکورد دار ایمنی در محل کار است، در سال 2021 و 2022 ، 39 کارگر به طور وحشتناکی مجروح شدند. از مجموع تلفات کارگران مجروح در بریتانیا، 35 نفر از آنها ناشی از سقوط از ارتفاع و 17 نفر بر اثر اعتصاب با اجسام متحرک بوده است. هر دوی اینها تصادفات رایجی هستند که می توانند در زمان دسترسی عمودی و صعود به ارتفاع اتفاق می افتد. بررسی ها نشان می دهد که اکثراین اتفاقات در زمان استفاده از داربست ها و نردبان ها برای صعود و کار در ارتفاع اتفاق افتاده است و آنهایی که از کلایمر در پروژه های خود استفاده کرده اند،مواردی مربوط به سقوط از ارتفاع و موارد مرتبط با داربست را نداشته اند.بساری از کارگران و پرسنل و استفاده کنندگان از کلایمر بر این موضوع تاکید داشته و دارند که تا به حال در زمان استفاده از کلایمر هیچ نوع آسیبی ندیده اند و  هرگز در حین کار روی کلایمر دچار مشکل نشده و احساسا ایمنی و امنیت بیشتری دارند. و با خرید یا اجاره کلایمر به راحتی به تجهیزات دسترسی دارند، تا نه تنها احساس امنیت کنید بلکه ایمن تر آسانتر کار  کار انجام دهند.

تجهیزات ایمنی در کلایمر

کلایمر های اجاره ای به دلیل شرایط خاصی که دارند باید ایمنی بالایی داشنه باشند. به طور کلی برای ایمنی در خرید یا اجاره کلایمر، دو نوع ترمز در کلایمر مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از :

  • ترمز مغناطیسی

سیستم ترمز در ارتفاع که به آن ترمز مغناطیسی هم گفته میشود ، این ترمز به شفت اصلی موتور کلایمر وصل است. این نوع ترمز زمانی که دکمه خاموش شدن موتور را میزنید وارد عمل شده و از حرکت بیشتر موتور جلوگیری می کند ،همین قسمت باعث می شود که کلایمر در هر جایی که تمایل دارید بایستید . نحوه عمل کردن این ترمز به این صورت است که وقتی برق وصل می شود، اهنربا فعال شده و باعث می شود ترمز عمل نکند و وقتی دکمه خاموش را می زنید برق قطع شده و خاصیت اهنربایی از بین می رود و ترمز عمل میکند.

  • ترمز اضطراری

ترمز اضطراری نوعی ترمز است که جدا از وینچ است و به صورت مستقل کار می کند.ساختار کارکرد آن به صورت کاملا مکانیکی است که در لحظه وارد عمل می شود.نحوه کارکرد این نوع ترمز به این صورت است که اگر سیم داخل موتور شل شود یا پاره شود و یا اینکه سبد کلایمر بیشتر از حد مجاز منحرف شود ترمز پاراشوتی وارد عمل میشود و قفل می شود به اینصورت دستگاه روی سیم بکسل دوم می ایستد ،این ترمز به صورت لحظه ای و مکانیکی عمل می کند.

  • ترمز پاراشوتی

ترمز پاراشوتی نوعی ترمز است که روی سیم بکسل اصلی نصب می شود و سیم بکسل مستقل ندارد. این ترمز زمانی وارد عمل می شود که سرعت دستگاه بیشتر از حالت عادی باشد و روی سیم بکسل اصلی قفل می شود.

استفاده از این ترمزها باعث ایمنی در کلایمر می شود و شما با خیال آسوده تری اقدام به خرید یا اجاره کلایمر می کنید. دستگاه کلایمر ، دارای استانداردهایی مانند IPI و EN1808 می باشند و برای دریافت این استانداردها ، کلایمر باید ترمز های مغناطیسی ، ترمز اضطراری داشته باشند و ترمز پاراشوت ترمزی است که برای ارتفاع های بالای 120 متر وجود آن الزامی است. بر همین اساس ترمز پاراشوت به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین ترمز اضطراری شود تنها کاربرد ترمز پاراشوت بالا بردن ضریب ایمنی است که در مسیر سیم بکسل اصلی قرار می گیرد.

 

 

 

 

ایمنی اجاره کلایمر

در پایان ، خرید و اجاره کلایمر از عمران داتام

با وجود رشد نوآوریها و دسترسی ها ، آن دسته از افرادی که از رشد تکنولوژی و فناوری در ابتدا استفاده کرده و جزء اولین ها بوده اند، رشد و پیشرفت سریعی داشته اند و قبل از اینکه به صورت عمومی رواج پیدا کرده و استفاده از آنها چشمگیز شود، از مزایای آن بهره مند شده اند.این موضوع می تواند برای پروژه های شما نیز اتفاق بیفتد و شما با خرید و اجاره کلایمر سرعت تکمیل پروژه‌های ساختمانی خود را تسریع  کنید و از مزایایی مانند سرعت ، آسانی و ایمنی در اجاره کلایمر و یا خرید آنها بهره ببرید. پس چرا از شانس خود استفاده نمی‌کنید و خودتان آن را تجربه نمی‌کنید؟ پس ما در عمران داتام به شما کمک خواهیم کرد و با اجاره کلایمر و یا فرو.ش آن و سایر دستگاه ها و تجهیزات ساختمانی مانند دستگاه فوم بتن ، فوم بتن ، دستگاه های شاتکریت و غیره سرعت و ایمنی پروژه های شما را افزایش خواهیم داد. جهت خرید و اجاره کلایمر با شماره 09122129034 تماس بگیرید و یا محصولات مارا در سایت https://omrandatam.com مشاهده نمائید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *