کلایمر در ساخت و ساز

کلایمر در ساخت و ساز یک جایگزین سریع، راحت و مقرون به صرفه برای دسترسی به داربست در صنعت ساخت و ساز است. خرید کلایمر یا اجاره کلایمر راه حل موثری برای حمل و نقل پرسنل و مواد به ارتفاع کار بهینه به مشتری ارائه می دهند که آنها را به راه حل ایده آل برای پروژه ها تبدیل می کند. سرعت نصب و حذف آنها از سایت می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در کار و زمان مشتری شود. کلایمر ها به تنهایی یا همراه با داربست استفاده می شود، که این امر می تواند زمان نصب و برچیدن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

آیا کلایمر در ساخت و ساز شما مناسب هستند؟

کلایمر در ساخت و ساز به عنوان شکلی از دسترسی عمودی،  دارای سابقه ایمنی بی‌نظیر هستند و ثابت شده است که در هزینه‌ها تا 60 درصد صرفه‌جویی می‌کنند. هر چه ساختمان بالاتر باشد، در زمان بیشتری نیز صرفه جویی خواهید کرد. به این فکر کنید که اگر دسترسی عمودی شما در عرض 2 روز تکمیل شود، در مقابل 2 هفته، چند روز می توانید ذخیره کنید. اکنون نیز یک راه آسان برای مقایسه داربست و دکل نوردان وجود دارد.

چه ویژگی هایی باعث می شود از کلایمر استفاده کنیم؟

کلایمر در ساخت و ساز بارهای بسیار سنگین تری را نسبت به داربست های سنتی حمل می کنند و برای قرار دادن پرسنل و ابزار، تجهیزات و مواد لازم برای انجام کار در ارتفاعات بالا استفاده می شوند.

کلایمر ها می توانند آزاد باشند یا در فواصل زمانی به سازه ای بسته شوند تا در ارتفاعات افزایش یافته پایداری کنند. کلایمر ممکن است روی یک پایه ثابت یا برای برخی پروژه‌ها که پایین‌تر هستند، روی یک پایه متحرک پشتیبانی شود. از آنجایی که کلایمر ها ممکن است به راحتی برای بهینه سازی ارتفاع کار تنظیم شوند، می توانند احتمال آسیب دیدگی شانه و کمر را برای کارگران کاهش دهند.

موقعیت مناسب پلت فرم خطرات حمل مواد و خستگی را کاهش می دهد و بهره وری را بهبود می بخشد. از آنجایی که دارای سیستم‌های نرده ای محافظ داخلی هستند، حفاظ با سکوها حرکت می‌کند. پایه آنها باعث می شود کلایمر در پروژه هایی با فضای محدود بسیار مفید باشند. کلایمر را می توان به راحتی سفارشی کرد و انعطاف پذیری آنها گزینه های متعددی را برای انجام کارها در شرایط کار ایمن و از نظر ارگونومی صحیح به بسیاری از مشاغل می دهد.

کلایمر بهترین راه حل برای نما کاری

کلایمر در ساخت و ساز برای کار در ارتفاع سریع، آسان و ایمن مناسب هستند. دستگاه کلایمر ، راه حل مناسبی برای بازسازی نما یا کارهای بسته است، که می تواند محیط یک ساختمان را با پیکربندی های دایره ای، گوشه ای و زیگزاگی با پسوندهای تا 2.6 متر پوشش دهد.

این سکوها که از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند، از نظر ایمنی مزایایی دارند که کار را در شرایط نامساعد جوی تسهیل می کند. در مقایسه با سایر گزینه‌های بلند کردن، پلتفرم‌های کاری کلایمر زمان نصب و جداسازی قطعات و همچنین زمان کار را کاهش می‌دهند که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. قطعات الکترونیکی/الکتریکی و موتورهای تمامی کلایمر های شرکت ما توسط برندهای معتبر و با رعایت تمامی مقررات تولید می شوند. همه پلت فرم های کاری ما با استانداردهای 2006/42CE و EN 1495 مطابقت دارند. کلایمر های ما به دلیل استفاده از گیربکس های با راندمان بالا و قطعات کم وزن، مصرف برق پایینی را نسبت به قابلیت های خود فرض می کند.

برای دو برابر شدن ظرفیت کار، می توان یک سکوی کار اضافی (دو طبقه) روی همان دکل با سیستم ایمنی ضد برخورد نصب کرد تا در ارتفاع دو برابری به طور همزمان کار کند.

در پایان

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:

آیا همه می توانند از دستگاه شاتکریت استفاده کنند؟

چرا از کلایمر در ساختمان استفاده می کنیم؟

اجاره کلایمر یا خرید کلایمر ، بهترین راه حل

کلایمر چیست؟

انواع کلایمر

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *