کلایمر ، راه حلی برای ساخت و سازهای بلند

با افزایش ساخت و ساز ساختمان های بلند، نیاز به راه حل های دسترسی ایمن و کارآمد نیز افزایش می یابد. با این حال، برخی به علت تصورات غلط هنوز بسیاری از پروژه ها را به روش های دسترسی مرسوم مانند داربست انجام می دهند. اغلب مردم به غیر از داربست در ساختمان‌های مرتفع، چیز دیگری را در نظر نمی‌گیرند، زیرا معتقدند هیچ چیز دیگری آنها را قادر نمی‌سازد تا دسترسی آنها را به سطوح مختلف یک نما برسانند، اما کلایمر ، راه حلی برای ساخت و سازهای بلند و مرتفع در عصر جدید و یکی از روش های مدرن دسترسی به ارتفاع می باشد.

کلایمر

کلایمر ها کاملاً می‌توانند شما را قادر به رسیدن به این هدف کنند. داربست یک روش قدیمی و سنتی است که همه معایب آن مانند تأخیر، ناسازگاری و افزایش هزینه ها را به عنوان «هنجار» بپذیرند، اما دیگر لازم نیست این را بپذیرید! برخی ممکن است در خرید کلایمر یا اجاره کلایمر تردید داشته باشند، زیرا کلایمر ها را تجهیزات مدرن می‌دانند، اما اینطور نیست و سال‌هاست که کلایمر ها وجود دارند و از آنها استفاده می شود. در واقع، به احتمالا زیاد کلایمر را در حین رفت‌وآمد در محل‌های ساخت‌وساز دیده‌اید. بنابراین با توجه به استقبال گسترده از کلایمر ، راه حلی برای ساخت و سازهای بلند و در صنعت، چه چیزی شما را از دادن فرصت به خرید یا اجاره کلایمر باز می دارد؟

کلایمر ، راه حلی برای ساخت و سازهای بلند ، گزینه دسترسی مناسب تری را برای ساخت و سازهای مرتفع نسبت به داربست ارائه می دهند، به ویژه در ساختمان های بیش از 13 طبقه. آنها دوام تجاری برتر را ارائه می دهند و می توانند به طور قابل توجهی جدول زمانی پروژه را تسریع کنند. مانند هر پروژه موفق، ادغام کلایمر در فرآیند ساخت و ساز نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد. در واقع، بسیاری از پروژه های در مقیاس بزرگ، یک مدیر نما را برای نظارت موثر بر استفاده از کلایمر در مشاغل مختلف منصوب می کنند. بنابراین ممکن است اکنون زمان آن باشد که دلایل خود را برای چسبیدن به داربست در پروژه های بلند مرتبه عوض کنید.

کلایمر ، راه حلی برای ساخت و سازهای بلندچرا کلایمر ها ؟

سکوهای کاری کلایمر در شیوه های ساخت و ساز مدرن رشد محبوبیتی داشته است. خرید کلایمر یا اجاره کلایمر ، شرایط کار بهبود یافته و ایمن تری را برای کارگران فراهم می کند و خطرات مرتبط با داربست را به حداقل می رساند. علاوه بر این، کلایمر با تسهیل دسترسی عمودی سریع و آسان کنترل شده، کاهش زمان توقف و هزینه های نیروی کار، کارایی پروژه را افزایش می دهند. آنها همچنین انعطاف پذیر هستند و می توانند با پروژه های مختلف ساختمانی، از تعمیر و نگهداری نما تا ساختمان های جدید، سازگار شوند.

کلایمر ، راه حلی ساخت و سازهای بلند

کلایمر شامل نصب سکو بر روی یک مجموعه دکل است. کلایمر های دو طبقه، نیز وجود دارد که بر روی مجموعه دکل نصب می شود، این پیکربندی نه تنها دسترسی عمودی را دو برابر می‌کند، بلکه امکان کار همزمان در سطوح مختلف را نیز فراهم می‌کند و به طور قابل توجهی سرعت برنامه را افزایش می‌دهد. ساخت ساختمان هایی با بیش از 15 طبقه چالش های قابل توجهی ایجاد می کند و اغلب روش های مرسوم مانند داربست را ناکارآمد می کند و ایمنی کارگران را به خطر می اندازد. اشکالات مشهود است – زمان نصب و برچیدن طولانی مدت داربست منجر به طولانی شدن دوره ساخت می شود. همانطور که ساختارها بلندتر می شوند، تأثیر انتخاب راه حل های دسترسی شما بر جدول زمانی پروژه بیشتر می شود.

زمان اضافی مورد نیاز فقط برای راه اندازی دسترسی عمودی به تنهایی منجر به افزایش قابل توجهی در زمان و هزینه های نیروی کار، همراه با افزایش خطر تاخیر پروژه می شود. نیازهای فیزیکی مانور در پشت داربست نیز با ارتفاع ساختمان تشدید می شود و خطر خستگی و سقوط را برای کارگران تشدید می کند. در مقابل، مزایای استفاده از دکل‌کلایمرهای دوتایی در بلندمرتبه‌ها بسیار زیاد است. سازگاری ذاتی آنها یک راه حل همه کاره برای چالش هایی است که اغلب در پروژه های بیش از 15 طبقه با آن مواجه می شوند. اجازه دادن به چندین تجارت برای دسترسی همزمان به نما در ارتفاعات مختلف، روند ساخت و ساز را ساده می کند و بهره وری در محل را تا حد زیادی بهبود می بخشد. این دسترسی ساده و چند سطحی زمان خرابی و پیچیدگی های لجستیکی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و نیاز به تنظیمات مکرر و تغییر موقعیت را از بین می برد. در نتیجه، آنها می توانند به شما در دستیابی به صرفه جویی در زمان کمک کنند. علاوه بر این، افزایش بهره وری به حداقل نیازهای نیروی کار در مقایسه با داربست تبدیل می شود. این به شما در بهینه سازی تخصیص نیروی کار کمک می کند.

مزایای کلایمر های دو طبقه

مزایای استفاده از دکل‌ کلایمرهای دوتایی :

  • عملکرد همزمان چندین کار در ارتفاع‌های مختلف
  • کاهش شدید زمان از کار افتادن
  • افزایش کارایی در دسترسی عمودی
  • هزینه قابل توجه از طریق کاهش نیاز به نیروی کار و مواد.

همچنین این کلایمر ها ، هم کارگران و هم مواد در سایت های ساختمانی برای ساده سازی عملیات مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که آنها روند ساخت و ساز را سرعت می بخشند، می توانند با به حداقل رساندن ساعات کار و کوتاه کردن مدت زمان پروژه، صرفه جویی مستقیم در هزینه ها برای شما به ارمغان بیاورند. مزایای مالی بیشتر گسترش می یابد زیرا نیاز به مواد و تجهیزات داربست گسترده حذف می شود و روند ساخت و ساز را در مقایسه با روش های سنتی داربست مقرون به صرفه نگه می دارد.

در پایان

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *