کلایمر در ساخت و ساز

کلایمر ، دسترسی عمودی به ارتفاعات و گاها دسترسی افقی را آسان می کند. نوسازی و تعمیر سازه های قدیمی ، دسترسی به نما در ساخت و سازهای جدید، کار در ارتفاعات آسمان خراش ها و هزاران مورد دیگر مواردی هستند که شما می توانید در آنها از کلایمر استفاده کنید. قیمت خرید کلایمر یا اجاره کلایمر ، نسبت به امنیت و سرعتی که دارد آنقدر بالا نیست که باعث شود تا صاحبان پروژه از آنها صرف نظر کنند. البته با توجه به اینکه شرکت عمران داتام انواع دستگاه کلایمر را اجاره می دهد، بنابراین می توان گزینه مناسبی در ساخت و سازها و تعمیزات باشد. اطلاعات آماری و داده ها حاکی از آن است که زمانی که شما فشار کاری دارید و نیاز دارید تا سرعت بیشتری به ساخت و سازها بدهید، درک آنچه که یک کلایمر دقیقاً می تواند برای پروژه شما به ارمغان بیاورد همان چیزی است که می خواهید بدانید. کلایمر در ساخت و ساز نیز مانند هر نوع تجهیزات دیگری در کنار مزایای بیشماری که دارند، دارای محدودیت هایی نیز می باشند.  ما نه تنها در حال بررسی مزایای کلایمر هستیم اما برخی از محدودیت‌ها را که این دستگاه ها دارند را نیز برایتان معرفی می کنیم. به این ترتیب، هنگامی که در مورد دسترسی عمودی تصمیم می‌گیرید، دقیقاً می‌دانید که چه زمانی و چرا یک کلایمر را انتخاب کنید.

کلایمر در ساخت و ساز

اگر دقت کرده باشید ، پروژ های زیادی را در سطح شهر خواهید دید که به دلیل کمبود نیرو و افزایش هزینه های نیروی کار ، به کندی پیش می رود. اما با این حال، کلایمر ها، این پتانسیل را دارند که کار اصلاحی را سرعت بخشند و در عین حال هزینه‌ها را کاهش داده و از ساکنان محافظت کنند و برای بیش از 85 درصد از پروژه های بلندمرتبه مناسب هستند. اما بسیاری از پروزه داران این راه حل را نادیده گرفته می گیرند.اما چرا؟ اغلب صرفاً به این دلیل که ، پیمانکاران همه حقایق را در مورد کلایمر ها و ویژگی ها و مزایای آنها که در دسترس آنها است ندارند. اما امیدرواریم که این افراد پس از آشنایی با ویژگی ها و مزایای کلایمر ، با ما در شرکت عمران داتام ، برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی و کاهش هزینه های پروژه های خود همکاری کند.

کلایمرمزایای کلایمر

کمک به کاهش زمان پروژه ، صرفه جویی در هزینه شما در هر پروژه ، بهبود دید پروژه شما برای تیم شما و جامعه می تواند با الزامات ساخت و ساز خاص شما سازگار شود، که به راحتی با نماهای فردی قابل تنظیم است. کلایمر در ساخت و ساز بهترین راه حل برای دستیابی به دسترسی عمودی سریع و کارآمد به پروژه است . در زیر برخی از مزایای اصلی کلایمر یا MCWP‌ها آورده شده است که با جزئیات بیشتر آنها را بررسی می کنیم:

کلایمر ، صرفه جویی در زمان و پول

اولین و مهم ترین مزیت زمانی است که یک کلایمر ، می تواند شما را از هزنه های اضافی نجات دهد. ما قبلاً دلایل زیادی برای استفاده از کلایمر و اینکه چقدر می‌توانند برای کاهش زمان شما در سایت مهم باشند را مشخص کرده‌ایم، اما اجازه دهید به اعداد و ارقام نگاه کنیم. مقایسه دکل‌نورد در مقابل نصب و برچیدن داربست. در زیر ، زمانی تقریبی مقایسه کلایمر با داربست در ساختمانی به ارتفاع 40 متر با عرض 23 متر ارائه شده است.
زمان تنظیم داربست  دکل نورد 16 روز و 2 کلایمر روز و زمان برچیدن داربست 14 و کلایمر 2 روز است. همانطور  که می بینید، نصب و برچیدن یک کلایمر بسیار سریعتر از داربست است. آنچه که با استفاده از کلایمر 2 روز طول می کشد می تواند چندین هفته با داربست به طول بیانجامد، به خصوص زمانی که ارتفاع ساختمان افزایش می یابد . استفاده از کلایمر به شما این امکان را می دهد که پروژه خود را سریعتر به اتمام برسانید. با توجه به کاهش قابل توجه اتصالات به ساختمان، مرحله برچیدن نیز جایی است که با کارهای پر کردن کمتر مورد نیاز صرفه جویی زیادی می کنید. هنگام مقایسه هزینه کلایمر با داربست، یک کلایمر مقرون به صرفه تر خواهد بود. هنگامی که هزینه‌های انطباق مورد انتظار روی داربست (تا 25 تا 30 درصد) و افزایش هزینه‌های اولیه سایت را به دلیل طول زمان برنامه اضافه می‌کنید، از یک بحث تجاری فقط یک برنده وجود دارد.

تطبیق دکل نوردان برای کار کردن برای شما

یکی از تصورات غلط رایج این است که کلایمر یک پلت فرم دسترسی عمودی است که فقط در امتداد خطوط مستقیم و روبه بالا کار می کند. اما اینطور نیست. از آنجایی که هیچ دو پروژه ساختمانی یکسان نیستند، کلایمر باید انعطاف‌پذیر باشند و باید با هر ساختمانی که دسترسی عمودی به آن فراهم می‌کنند سازگار باشند. کلایمر ها مدولار هستند، به این معنی که می‌توانید در گوشه‌ها یا اطراف بالکن‌ها و سایر موانع بیرونی استفاده شوند. بنابراین، قبل از اینکه به دلیل شکل ساختمان خود کلایمر را رد کنید، با تیم ما در عمران داتام در مورد خرید کلایمر و اجاره کلایمر صحبت کنید و گزینه ای برای کلایمر متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

کلایمر ها دید گسترده پروژه را بهبود می بخشد

در نظر گرفتن جنبه مالی و هزینه‌ها آسان است، اما ظاهر زیبایی‌شناختی کار ساختمانی برای کسانی که در محیط اطراف هستند چطور؟ همچنین زمانی که نمای ساختمان را می خواهید تعمیر و بازسازی کنید، برای ساکنان داخل ساختمان نیز همینطور است. آیا می خواهید در ساختمانی زندگی کنید که پوشیده از داربست است و نور طبیعی را برای ماه ها محدود می کند؟ همچنین کلایمر ها به افزایش دید پروژه در حال انجام کمک می کنند. استفاده از کلایمر برای تکمیل کار مورد نیاز، به این معنی است که نفوذ کمتری در زندگی روزمره آن ساکنان در داخل ساختمان وجود دارد و همچنین کاهش قابل توجه خطر سرقت نیز مشخص است،زیرا هیچ کس نمی تواند مانند داربست از کلایمر بالا برود.

محدودیت کلایمر

کلایمرها هنوز ناشناخته هستند، اگرچه آنها ممکن است رایج باشند و در پروژه ها مورد استفاده قرار گیرند، هنوز بخش بزرگی از بخش ساخت و ساز وجود دارد که صرفاً به این دلیل که علاقه ای با تغییر ندارند، نمی خواهند از آنها استفاده کنند. اغلب، حفظ معاملات بسیار آسان تر است. تغییر این طرز فکر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که بخش کلایمر با آن مواجه است. فقط به دلیل جدید و ناآشنا بودن آن به این معنا نیست که برای شما و پروژه بعدی شما کارساز نخواهد بود.

از دیگر معضلات کلایمرها این است که ، کلایمر ها در ارتفاعات پایین‌تر محدود می‌شوند.کلایمر ها برای ساختمان‌های 1 و 2 طبقه مناسب نیست زیرا نمی‌توان ساختمان را به طور کامل دربر گرفت. در حالی که می توان از کلایمر در 85 درصد کل پروژه های ساختمانی ،از پروژه‌های ساخت‌وساز جدید و کارهای ترمیمی «تعقیب چارچوب» گرفته تا بازسازی و تعمیر و نگهداری کلی، استفاده کرد، اما برخی از پروژه‌ها وجود دارند که از آنها نمیتوان استفاده کرد. به طور کلی می توان گفت، یک کلایمر معمولاً برای پروژه های ساختمانی بلند مناسب تر است.

کلایمرکلام آخر

توصیه می شود که برای کار با کلایمر ، آموزش های لازم را دیده باشید. وقتی صحبت از مقایسه داربست و کلایمر می شود، داربست را می توان با حداقل آموزش استفاده کرد و زمانی که کارگران شرایط صحیح برای دسترسی به سایت را داشته باشند، می‌توانند کار روی داربست را شروع کنند. آموزش استفاده از کلایمر ، بخشی ضروری از فرآیند است و اگر می‌خواهید از سکوهای دسترسی عمودی خود حداکثر استفاده را ببرید، توصیه می‌ کنیم که از آنها استفاده کنید. توجه به این نکته نیز مهم است که کلایمر ها ،  به دلیل کاهش حمل و نقل مواد، ایمن تر از داربست هستند.

اکنون با کلایمر در ساخت و ساز و مزایای آن آشنا شدید، می‌توانید ببینید کجا، کی و چگونه می‌تونید از کلایمر در پروژه‌ خود استفاده کنید. همانطور که گفتیم، کلایمر برای 85 درصد پروژه‌های ساختمانی مناسب است. سوال این است که آیا شما جزء 15 درصدی هستید که به آن نیاز ندارید؟  ساده ترین راه برای پیدا کردن جواب ، این است که با کارشناسان کلایمر ما در عمران داتام صحبت کنید که می توانند یک کلایمر مناسب جهت دسترسی ، مطابق با نیازهای شما تنظیم کنند. جهت اجاره کلایمر در تهران و کرج و یا سایر شهرها و همچنین تجهیزات عمرانی دیگر مانند دستگاه فوم بتن ، فوم بتن ، دستگاه شاتکریت و غیره با شماره 09122129034 تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *