چگونه می توان هزینه های ساخت و ساز را برای سازندگان کاهش داد؟

در نمای بسیاری از ساختمان ها و برج ها، ممکن است آسیب هایی را ببینید که نیاز به تعمیر و روکش دارد. کلایمر در اصلاح روکش کمک می کند، اما چگونه؟ خرید کلایمر یا اجاره کلایمر که سکوهای افقی هستند، برای کار در ارتفاع ایمن و آسان می باشد. یکی از کاربردهای کلایمر کمک به اصلاح روکش و نمای ساختمان می باشد. به دلیل نقص ایمنی در برابر آتش سوزی ها و حوادث غیر قابل پیش بینی ، ساختمان های آسیب دیده نیاز به اصلاح روکش دارند. در این موارد به دلایل بسیاری از جمله، کمبود نیروی کار، یا افزایش هزینه ها روند کار به کندی انجام می شود.

کلایمر در اصلاح روکش

کلایمر ها این پتانسیل را دارند که کار اصلاحی را سرعت بخشند و در عین حال هزینه‌ها را کاهش داده و از ساکنان محافظت کنند. طبق آمار و ارقام، برای 85 درصد پروژه های بلندمرتبه مناسب هستند. اما این راه حل نادیده گرفته می شود. چرا؟ اغلب صرفاً به این دلیل که تصمیم گیرندگان کلیدی همه حقایق را در مورد منابعی که در دسترس آنها است ندارند. بنابراین، عمران داتام، به عنوان یکی از شرکت های عرضه کننده ماشین آلات و تجهیزات ستخت و ساز، با معرفی انواع دستگاه کلایمر و ارائه مقالات متعدد در مورد کلایمر و نحوه کار این دستگاه، امیدوار است تا کارفرمایان برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی و کاهش هزینه های پروژه های خود چهبرای ساختمان های جدید و چه برای اصلاح روکش وتعمیرات نماذ همکاری کند. دکل نورد برای اصلاح روکش

مزایای کلایمر در اصلاح روکش

استفاده از کلایمرها برای ترمیم و باسازی ساختمان های حادثه دیده و ترمیم و اصلاح روکش بسیار مفید خواهد بود. استفاده و کاربرد کلایمر در اصلاح روکش ،دارای مزایایی می باشد که عبارتند است از :

  • کاهش هزینه های غیر ضروری 

استفاده از داربستهای فلزی، به دلیل آنکه ممکن است زمان بیشتری مورد استفاده قرار گیرد و زمان استفاده از آن طولانی شود و همچنین با افزایش طبقات ساختمان، هزینه داربست نیز افزایش می یابد و هر چه بیشتر طول بکشد، پول بیشتری از جیب پیمانکار و ساکنین خارج می شود. اما با استفاده از کلایمر ، کار را می توان با سرعت بیشتری با نیروی انسانی کمتر تکمیل کرد و پتانسیل بالایی به آن می دهد.

  • دسترسی ساکنان به نور خورشید و تهویه

زمانی که ساکنان ماه‌ها در میان داربست‌ها محصور می‌شوند، از نور خورشید محروم می‌شوند. کلایمر ها گزینه ای کمتر مزاحم برای انجام کارها، بدون به خطر انداختن دسترسی ساکنان به نور طبیعی خورشید و هوای تازه هستند.

  • افزایش ایمنی

سازه های داربست علاوه بر دسترسی متخصصان ساختمان ، ذسترسی دزدان به ساختمان را هم فراهم می کند. از طرف دیگر، کلایمر را می توان در شب پایین آورد و قفل کرد. این امر ساکنان را از نگرانی نفوذ در امان می دارد. در بسیاری از پروژه‌های مسکونی بلندمرتبه که ساکنان در داخل ساختمان هستند، نادیده گرفتن مشکلات ساکنان غیرممکن است. به همین دلیل عمران داتام امیدوار است که با همکاری پیمانکاران و خرید و اجاره کلایمر پروژه ها ، مقرون به صرفه، راحت و ایمن برای ساکنان باشد.

ناآگاهی، دلیل عدم استفاده از کلایمر

داربست اغلب به عنوان تنها راه‌حل دسترسی به مشتریان ارائه می‌شود. وقتی مالکان ساختمان‌های مسکونی تاخیرها، هزینه‌ها و تأثیر بر ساکنان مرتبط را درک می‌کنند و می‌دانند که جایگزینی وجود دارد، اغلب متعجب می‌شوند که چرا قبلاً از کلایمر آگاهی نداشتند. در مورد پیمانکاران اصلی برای درک راه حل های موجود و عینی بودن در مورد اینکه کدام راه حل برای همه ذینفعان درگیر بهترین است.

اما اغلب، پیمانکاران ساختمان تصورات اشتباهی در مورد کلایمر دارند. برای مثال، این تصور اشتباه وجود دارد که کلایمر ها نمی‌توانند وزن سنگینی را تحمل و حمل کنند. اما، دکل کلایمرهایی وجود دارند که می تواند تا 5000 کیلوگرم وزن را حمل کند. همچنین مقاومت طبیعی در برابر تغییر وجود دارد. داربست بخشی جدایی ناپذیر از یک پروژه ساختمانی به نظر می رسد. ما این را درک می کنیم. اما، با این حال، منافع ذینفعان باید بر وضعیت موجود اولویت داده شود.

گاهی اوقات، ممکن است ، یک پیمانکار تجربه بدی در کار کردن با کلایمر داشته است. ممکن است ماشین ها خراب شده باشند، یا خدمات ضعیفی ارائه شده باشند، یا پشتیبانی بسیار کمی صورت گزفته باشد. اما ما در عمران داتام، خدمات متفاوتی را ارائه می دهیم. کار با اپراتورهای مجرب و دارای گواهینامه بالا می تواند تفاوت را ایجاد کند. فناوری کلایمر با سکوی کار ، در 30 سال گذشته راه طولانی را پیموده است. نوآوری عمده به این معنی است که کلایمر در اصلاح روکش، در حال حاضر از بسیاری از اشکال دیگر دسترسی ایمن تر هستند.

چه زمانی استفاده از کلایمر مناسب نیست؟

علاوه بر مسائل فوق، در حال حاضر کمبود کارگران ماهر وجود دارد که بتوانند روی داربست نصب، تنظیم و کار کنند و طبق گفته مدیران ساخت و ساز هزینه های کارگران داربست و خود داربست بسیار افزایش داشته است. کمبود کارگر ماهر و هزینه های کارگران حرفه ای و متخصص، همه باعث می‌شود شما این سوال را بپرسید: چرا ازکلایمر در اصلاح روکش استفاده نمی کنید؟

مواقعی وجود دارد که خرید یا اجاره کلایمر برای یک پروژه مناسب نیست. در این صورت دو سناریو اصلی وجود دارد :

  • نماهای چند مرحله ای
    اگر ساختمانی دارای طبقات فرورفته یا اکسترود شده باشد، کلایمر ها مناسب نیستند. با این حال، اگر ناهماهنگی های کوچک تری در نما وجود داشته باشد، این معمولاً مشکلی نیست.
  • بالکن های نامنظم
    کلایمر ها ، راه حل مناسبی برای ساختمان های دارای بالکن هستند و به راحتی می توان آنها را به ساختمان متصل کرد، البته به شرطی که فاصله بالکن ها به طور مساوی باشد. با این حال، اگر فاصله آنها ناهموار باشد، این کار را دشوارتر می کند.

احتمالا داربست های فلزی، راه حل ساده تری است. اما اگر نمی دانید که آیا ساختمان شما برای کلایمر مناسب است یا خیر؟ برای اطلاع از این موضوع با کارشناسان کلایمر صحبت کنید

نتیجه گیری

اگر مزایای کلایمر  در نظر گرفته شود و مزایایی را برای مالکان، ساکنان و پیمانکاران فراهم کنند. درک کافی در مورد مزایا تجاری و مزایای چندوجهی (مانند امنیت، کیفیت زندگی ساکنان) که کلایم باید ارائه دهد، وجود داشته باشد، استفاده از کلایمر را افزایش می دهد. هدف ما ارائه اطلاعاتی در مورد کلایمر است و این مهم است، زیرا از کلایمر می‌توان برای غلبه بر چالش‌های عمده مانند تعمیر و اصلاح روکش استفاده کرد. این امر ساکنین را ایمن‌تر می‌کند و مالکان ساختمان‌ها را از تأخیرهای پرهزینه و قیمت نیروی کار صرفه‌جویی می‌کند. اگر می‌خواهید.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *