کلایمر در پروژه های ساخت و ساز

افزایش ساخت و ساز ، بخصوص ساخت آسمان خراش ها و ساختمان های چند طبقه، نیاز به تجهیزات عمرانی مدرن و پیشرفته را افزایش می دهد. زمانی که در ساخت پروژه های ساختمانی، ساخت نمای ساختمان آغاز می شود، در این صورت، طبیعتاً تقاضای زیادی برای ابزارهای مقرون به صرفه و مولدتر برای تکمیل کار وجود خواهد داشت. علاوه بر این، یافتن راه‌حل دسترسی عمودی در زمان تعمیر یا تظافت نمای ساختمان که مناسب ساکنان داخل ساختمان‌ها نیز باشد، مهم است. زیرا، این خانه آنهاست که مختل می شود، پس چرا آنها باید ماه ها دور از نور طبیعی روز کاملا محصور شوند. علاوه بر ساخت نما، موارد بسیاری در پروژه های ساختمانی وجوددارد که به استفاده از دسترسی عمودی کارآمد نیاز دارند.

به همین دلیل است که ما در عمران داتام، رویکرد خرید یا اجاره کلایمر و استفاده از کلایمر در پروژه های ساخت و ساز و اینکه چرا آنها باید مورد توجه در دسترسی عمودی در پروژه های ساخت و ساز و سایت های ساختمانی باشد را به مدیران و سازندگان و پیمانکاران ساختمانی، توصیه می کنیم.

استفاده از کلایمر در پروژه های ساخت و ساز

اکثر افرادی که از کلایمرها در ساخت و سازها استفاده کرده اند، اعتراف می کنند که خرید یا اجاره کلایمر در پروژه های ساخت و ساز ، باعث افزایش سرعت کار و آسانی کار در ارتفاع شده است. بساری از افرادی که در سایت های ساختمانی و بخصوص در ارتفاعات مشغول به کار بوده اند، متفق القول هستند که کلایمر هابرای تکمیل کار و آسان تر شدن کار بسیار مناسب هستند. کارگران و پرسنل ساختمان می گویند:«کاری که ما انجام می‌دهیم در بخش‌های مختلف، از بلوک‌های برج گرفته تا دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و کالج‌ها را شامل می‌شود. وجه مشترک همه آنها، این است که آنها بلند مرتبه هستند و در نتیجه نیاز به تجهیزات ایمن و آسان برای دسترسی نیاز است که ما استفاده از دستگاه کلایمر در پروژه های ساخت و ساز را به سایر تجهیزات عمرانی ترجیح می دهیم.»

اما چه چیزی باعث می شود خرید یا اجاره کلایمر در پروژه های ساخت و ساز و این نوع خاص کار مناسب باشد؟ باید بگوئیم آنها مزایای زیادی دارند. به عنوان مثال، آنها روند برداشتن و نصب پانل های روکش بزرگ را بسیار آسان تر می کنند. زیبایی کلایمر در این است که می تواند ما را به آرامی و کارآمد بالا و پایین ببرد. تحمل بار سکوها، ریل ها، عایق ها و هر آنچه که نیاز داریم، بیش از اندازه کافی است.

بازرسی های متداول، سرویس و نگهداری و اجاره کلایمرچرا کلایمر به جای داربست؟

چرا کلایمر به جای داربست استفاده می شود؟ داربست ها اغلب مشکلات بسیاری بخصوص در بحث ایمنی ایجاد می کنند. معایبی که داربستها دارند و باعث می شود تا استفاده از کلایمرها افزایش یابد. داربست ها، برای آنچه ما نیاز داریم به اندازه کافی انعطاف پذیر نیست. زمانی که داربست ها بر روی ساختمان نصب و می شود خطر بالایی دارد، حتی اگر با دقت طراحی شود. هنگام نصب داربستها ممکن است با مشکلاتی در زمان نصب و قرار گیری مواجه شویم. هنگامی که مزایا و معایب داربست و کلایمر را با هم مقایسه می کنید، این یک مسئله رایج است. در حالی که این دو دسترسی عمودی را فراهم می کنند، آنها این کار را به روش های کاملا متفاوت انجام می دهند که می تواند بر اثربخشی کار تکمیل شده تأثیر بگذارد.

زمانی که از داربست استفاده می کنیم، مشکلات دیگری نیز وجود دارد. از آنجایی که شما سطوح تخته شده ثابتی را در تمام طول ساختمان دارید، گاهی اوقات آنها در مکان نامناسبی قرار دارند. خیلی منعطف نیست و برای تکمیل کار خود نیاز دارید که بدن خود را کش و قوس داده و این خطراتی را ایجاد می کند.”

همه این مشکلات بالقوه قبل از اینکه حتی تفاوت هزینه بین این دو را در نظر بگیرید وجود دارد. برای قیمت داربست باید هزینه‌های غیرمنتظره‌ای را که با کلایمر دریافت نمی‌کنید، در نظر بگیرد. در واقع، اگر از کلایمر در ساختمانی بیش از 20 طبقه استفاده کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود 60 درصد در ساخت داربست صرفه جویی کنید. مساله جابجایی مواد و ابزار با داربست وجود دارد. اما شما می توانید کلایمر را بارگیری کنید و در آن سوار شوید، اما داربست نیاز به بالابرهای کالا دارد، جایی که به طور موثر سایت را غیرقابل دسترس تر می کنید، یعنی هر جا که بالابر کالا وجود دارد، سایت را به طور موثر به دو نیمه تقسیم کرده اید. علاوه بر این، این بالابرها ارزان نیستند و هزینه ها افزایش می یابد. این بدان معنا نیست که داربست یک کار غیر شروع کننده است. پروژه ها متفاوت هستند و واقعاً به مقیاس ساختمان شما بستگی دارد.

راه حل ایده آل ترکیبی از هر دو  کلایمر، برای دسترسی عمودی و داربست برای حفاظت عمومی است و معمولاً راه حلی است که بسیاری از سایت های ساختمانی از آن استفاده می کنند.

خرید یا اجاره کلایمر، چه تاثیری در پروژه ها دارد؟

صرفه جویی در زمان ضروری است، صرف نظر از جنبه ای از پروژه ای که روی آن کار می کنید. چه برای رعایت ضرب الاجل ها و چه برای حذف سریع مواد ناامن، کلایمر می تواند بسیار سودمند باشد. از اینرو رشد قابل توجهی در بخش کلایمر دارد، زیرا کارهای لازم برای ایمنی انجام می شود. زمان تمایل به ساخت ساختمان های بلند و محدود و دسترسی به اطراف خرید یا اجاره کلایمر در پروژه های ساخت و ساز ،می تواند تنها پاسخ منطقی باشد.

کار ساخت و ساز در ماهیت خود تا حدودی سرزده است. بلند و بزرگ است و می تواند مانع شود. این به ویژه زمانی که شما در حال کار بر روی قسمت خارجی ساختمان و در حال تعمیر هستید، نیاز به رضایت ساکنان دارید. محافظت از ساکنان در برابر مواد ناامن یک چیز است، اما محافظت از آنها در طول فرآیند ترمیم نیز مهم است. این فراتر از محافظت از آنها و خواص آنها است، اما از سلامت روان آنها نیز محافظت می کند. از آنجایی که داربست در ساختمان‌های مرتفع نیاز به شبکه‌بندی دارد، ساکنان نور روز را به‌ویژه در ماه‌های زمستان از دست می‌دهند.

علاوه بر این، داربست ها تهویه را نیز محدود می کنند. در واقع، دو دلیل وجود دارد که داربست بهترین گزینه نیست. اولین مورد فقدان حریم خصوصی است، کارگران هر چند دقیقه از کنار اتاق نشیمن شما عبور می کنند. علاوه بر این خطر امنیتی است که داربست می تواند به همراه داشته باشد. هر کسی می تواند از آن بالا برود و به طور بالقوه وارد ملک شما شود.

استفاده از دستگاه کلایمر این مشکل را ریشه کن می کنند. سکوی واحد به این معنی است که نور روز محدود نیست و هیچ تحمیلی از ساکنان وجود ندارد. و در حالی که از نظر فنی می‌توان از دکل‌ها بالا رفت، سکوی واحد در طول شب غیرفعال می‌شود، بنابراین راه آسانی برای دسترسی مجرمان به اموال وجود ندارد. کمک به صرفه جویی در زمان در سایت یک چیز است، اما هزینه نیز به همان اندازه مهم است. با بررسی هر دو، داربست گاهی اوقات می تواند شگفتی هایی ایجاد کند که نمی توان در هرجایی از آن استفاده کرد.

اجاره کلایمر یا خرید کلایمرکلام آخر

مزایای از جمله زمان، صرفه جویی در هزینه، تسریع، آسانی نصب و حمل و بسیاری مزایای دیگر خرید یا اجاره کلایمر در پروژه های ساخت و ساز ، پیمانکاران را به استفاده از آن تشویق می کند. کلایمرها عامل مهمی در برآوردن همه این عوامل هستند و بسیار مهم است که پیمانکاران سایت های ساخت و ساز نیز به آنها توجه کنند.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *