خرید و اجاره کلایمر

کاربرد و استفاده از کلایمر می تواند یک گزینه عالی در ساختمان سازی و ساخت و ساز باشد. خرید کلایمر یا اجاره کلایمر یک جایگزین عالی برای داربست های فلزی ساختمان می باشد. اما شاید برایتان سوال پیش آید که کلایمر چیست ؟هزینه آن چقدر می باشد ؟ میزان افزایش سرعت ساخت و ساز با استفاده از کلایمر چقدر است؟ چه زمانی باید از آنها استفاده کرد؟ آنها چگونه می توانند به پروژه ساخت و ساز بعدی شما کمک کنند؟ یافتن پاسخ متداول ترین سوالات در مورد کلایمر ، به شما این اطمینان را می دهد که آنها بهترین و مناسبترین تجهیزات برای دسترسی به ارتفاعات در ساخت و سازها و پروژه های بعدی شما و پروژه های بعد از آن هستند. درک اینکه یک کلایمر دقیقاً چه کاری انجام می دهد فقط شروع است. خرید یا اجاره کلایمر ابزار قدرتمندی است که صرفه جویی در زمان و هزینه را تخمین می زند .

کلایمر چیست؟

کلایمر یک سکوی کاملاً قابل تنظیم و عمودی که به بیرون ساختمان متصل است و یک گزینه دسترسی عمودی رایج است که در صنعت ساخت و ساز در کنار داربست های سنتی و فلزی استفاده می شود. با یک واحد محرک که سکو را با استفاده از یک قفسه و پینیون حرکت می دهد. کلایمر یک یا چند دکل عمودی را به سمت بالا و پایین حرکت می دهد و به کارگران امکان دسترسی به کل نمای خارجی ساختمان را می دهد. با خرید یا اجاره کلایمر طیف وسیعی از اندازه ها و محموله ها در دسترس هستند و می توانید در ساختمان های چند طبقه از همه گونه ها و انواع کلایمر استفاده شود. کلایمرها با نام داربست موتوری و بالابر نیز شناخته می شوند.

خرید و اجاره کلایمر

مزایای خرید یا اجاره کلایمر چیست؟

خرید کلایمر یا اجاره کلایمر زمان کلی صرف شده برای تکمیل پروژه های ساخت و ساز را کاهش می دهد. به کاهش هزینه های پروژه های ساختمانی کمک می کند. دید پروژه را بهتر می کند. از ساکنان محل ساخت و ساز در مقابل سقوط محافظت می کند و از احساس گرفتار شدن در خانه های خود، محدود کردن نور روز و جریان هوا جلوگیری می کند. به راحتی برای پروژه ساخت و ساز می توانید از کلایمرها استفاده کنید. متناسب با نمای فردی شما سفارشی شده است. کارگران را از آسیب های اسکلتی عضلانی محافظت می کند، زیرا می توانند در ارتفاع بهینه و ایمن کار کنند.

البته توجه داشته باشید که ،کلایمرها برای ساختمان های 1 و 2 طبقه مناسب نیستند و همچنین ضروری است که اپراتورها در مورد نحوه استفاده ایمن از کلایمر ها آموزش ببینند. کلایمرها نمی توانند یک ساختمان را به طور کامل محصور کنند و از کلایمرها در نمای بیرونی یک ساختمان مرتفع استفاده می شود. سه ویژگی برتر کلایمرها عبارتند از :

  1. کلایمرها یک سکوی واحد هستند
    این طرح، همراه با قابلیت مانورپذیری بالای کلایمر، بدین معناست که کلایمرها به کارگران این توانایی را می‌دهند که در ارتفاع صحیح برای وظایفی که باید انجام دهند کار کنند. اگر نگران سلامتی و ایمنی باشید، به عنوان یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که تجربه می‌کنید، این مهم است. توسط کارگران ساختمانی به کار در موقعیت های نامناسب مربوط می شود. هنگام استفاده از دکل نورد، اپراتور می تواند آن را به هر ارتفاعی هدایت کند و کار را در سطح مطلوب کامل کند. این نه تنها کار را سریع‌تر تکمیل می‌کند، بلکه باعث می‌شود که برای عوامل شما نیز بسیار ایمن‌تر انجام شود.
  2. کلایمرها مدولار هستند
    هنگامی که داربست را در اطراف ساختمان بلند خود نصب می کنید، تعداد زیادی اجزای جداگانه وجود دارد که باید با هم ترکیب شوند. این زمانی است که به طور بالقوه می توانید با خرید یا اجاره کلایمر صرفه جویی کنید. قطعات جدا از هم که تحویل داده شده است که نیاز به اتصال به یکدیگر با دقت  و دقیق دارند، یک کلایمر  به دلیل ماژولار بودن آن، می تواند در دسته های بسیار کمتری تحویل داده شود و ردپای کربن و چالش های لجستیکی در محل را نیز کاهش می دهد. این ماژول های بسیار بزرگتر به این معنی است که در ساده‌ترین شکل آن، می‌توان یک پلتفرم را به یک دکل ثابت کرد و کار را شروع کرد. با برخی از بررسی‌های ایمنی ضروری و تأییدیه‌ها، می‌توانید در عرض ۲ روز به نمای خارجی خود دسترسی پیدا کنید.
  3. کلایمر از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است
    هنگام انتخاب دسترسی عمودی خود، زیبایی شناسی ممکن است در صدر فهرست نباشد، اما باید عاملی باشد که باید در نظر بگیرید. نه تنها داربست ها به طور کامل ساختمان را محصور می کنند، بلکه مشاهده پیشرفت را برای مدیران پروژه دشوار می کنند. و آنها مجبور می شوند از داربست بالا بروند، هر چه ارتفاع بیشتر باشد، زمان بیشتری طول می کشد. همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد اگر کارگران دیده شوند که کار خود را انجام می دهند، کارآمدتر کار خواهند کرد.

از کلایمر در کجا و کی استفاده می شود؟

کلایمر ها هنگام کار در ارتفاعات بالاتر از 3 طبقه ارزش واقعی خود را نشان می‌دهند. در واقع، در 6 طبقه، خرید یا اجاره کلایمر می‌تواند تا 13% صرفه‌جویی در هزینه‌های شما در مقایسه با داربست داشته باشد. این صرفه جویی همچنان با افزایش ارتفاع ساختمان شما بیشتر می شود. 61% صرفه جویی در 12 طبقه، 73% در 18 طبقه و هنگامی که شروع به بالا رفتن از 25 طبقه می کند تقریبا تا 80% صرفه جویی می کنید. بخش بزرگی از این صرفه جویی در هزینه زمانی حاصل می شود که صرف نصب و برچیدن کلایمر در مقایسه با داربست است. پس از خرید یا اجاره کلایمر ، شما می توانید از آن در :

  • توسعه عمومی ساختمان و کار ساخت و ساز 3 طبقه و بالاتر.
  • تعمیرات و نگهداری در نمای خارجی ساختمان های بلند.
  • تعویض شیشه ها و قاب های پنجره آسیب دیده
  • تعمیرات ناودانی برای سیستم های بالاتر از سطح زمین پس از گرنفل روکش فلزی
  • حذف روکش های قابل احتراق
  • رندر و تعمیر نمای خارجی

استفاده کنید. کاربردهای بسیار زیاد و ایمنی و سرعت بالای کار در زمان استفاده از کلایمر باعث شده است تا این دستگاه به عنوان یکی از تجهیزات ضروری در ساخت و سازها مورد استفاده قرار گیرد.

چرا استفاده از کلایمر بهتر است؟

کلایمر ها را می توان بسیار سریعتر از سایر گزینه های دسترسی عمودی مونتاژ و جدا شوند که به ساده سازی پروژه های شما کمک می کند. نسبت به داربست ها مونتاژ آسان‌تری دارد و در کل پروژه با وجود کلایمر روان‌تر می‌شود. هرچه سریع‌تر بتوانید کار را شروع کنید، سریع‌تر می‌توانید پروژه‌های دیگر را برای کسب‌وکار خود به پایان برسانید و شروع کنید. کلایمر نیز از نظر کارگران کارآمدتر هستند. از آنجایی که دکل‌کلایمر یک سکوی متحرک است، می‌توان آن را در هر ارتفاع مورد نیازی حرکت داد، برخلاف داربست که دارای سطوح مشخصی است. کلایمرها در محل می تواند در ارتفاع مطلوب کار کنند.

در پایان

اکنون شما اطلاعات کاملی در مورد کلایمر و کاربرد آن دارید و می توانید آنرا با داربست ها و روش های سنتی دسترسی به ارتفاع مقایسه کنید و با آشنایی با اصول اولیه کار با کلایمرها در ارتفاع از آنها استفاده کنید. البته ما در شرکت توسعه عمران داتام با اجاره کلایمر و فروش کلایمر به شما مشاوره خواهیم داد. بنابراین اگر سؤالی دارید با تیم ما با شماره 09122129034 تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *