اجاره کلایمر

کلایمر یا آسانسور ساختمانی سکویی است که برای بالا بردن پرسنل و مصالح برای انجام کار در محل کار ساختمانی و ساخت و ساز استفاده می شود. آنها می توانند هم پرسنل و هم مواد و مصالح را به ارتفاعات بالاتر از هر چیزی حمل کنند و در صورت نیاز، سایر تجهیزات را نیز پشتیبانی کنند. ما در توسعه عمران داتام ، با اجاره کلایمر یا خرید کلایمر به پروژه ها کمک می کنیم تا ایمنی و امنیت پرسنل را تامین کنند. با پایبندی به دستورالعمل‌های ایمنی کار با کلایمر ، از پرسنل محافظت می کنیم و در محل کار و ساخت و ساز بهترین عملکرد را خواهیم داشت. اجاره کلایمر تنها برای حمل اشیا به طبقات استفاده نمی شود، بلکه آنها به دلایل ایمنی به عنوان سکوهای متحرک کار استفاده می شوند. این نوع تجهیزات را سکوی حمل و نقل دکل یا به اختصار سکوی حمل و نقل یا کلایمر می نامند.

 دلیل خرید و اجاره کلایمر

قبل از انجام هر کاری در ارتفاع، ارزیابی خطرات بسیار مهم است . قوانین زیادی در مورد کار در ارتفاع وجود دارد. اگر نمی توانید از کاری که در ارتفاع انجام می شود اجتناب کنید (اولین گام در کاهش خطرات)، انجام یک ارزیابی کامل ریسک قبل از شروع هر کاری ضروری است. بدیهی است که خطر اولیه کار در ارتفاع، سقوط منجر به جراحت یا مرگ است. اما خطرات دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت، از جمله احتمال سقوط اشیاء از محل کار که باعث آسیب به افراد یا آسیب به اموال می شود. خطر سقوط نیز یک خطر ثابت نیست، عوامل مختلفی پتانسیل این خطر را افزایش می دهند، از جمله:

  • ارتفاع کار
  • مدت زمان انجام وظیفه
  • تعداد افراد درگیر
  • شرایط آب و هوایی
  • وضعیت سطحی که روی آن کار می شود

هر چه ارتفاع کار بالاتر باشد، خطر بیشتری افراد را تهدید می کند. سقوط از ارتفاع ، هر چه بیشتر باشد شدت آسیب آن افزایش می یابد و آسیب جدی تر و حتی مرگ خطر بیشتری دارد. هر چه یک کار بیشتر طول بکشد، خطر بیشتری وجود دارد که ممکن است مشکلی پیش بیاید یا خستگی منجر به خطا شود. هرچه افراد بیشتری درگیر کار در ارتفاع باشند، خطرات بیشتری می تواند وجود داشته باشد ، افراد در مسیر یکدیگر قرار می گیرند، بنابراین ارتباط در مورد اینکه چه کسی چه کاری انجام می دهد، چه کسی مسئول تجهیزات و غیره است حیاتی است. شرایط آب و هوایی می تواند نقش بسزایی داشته باشد. وزش باد ممکن است دسترسی به تجهیزات را ناپایدار کند یا مدیریت اجسام بزرگی را که ممکن است ، در باد گرفتار شوند دشوار کند. باران، برف و یخ به میزان قابل توجهی احتمال لغزش را افزایش می‌دهند و شرایط سرد ممکن است مهارت کار با دست را کاهش دهد. هر عامل بر ریسک کلی تأثیر می گذارد. بنابراین، اگرچه همه عوامل در هر موقعیتی مرتبط نیستند، اما باید همه آنها را در نظر گرفت، فقط زمانی که مشخص شد که آنها موضوعی نیستند، عوامل نامربوط را کنار بگذاریم.

اجاره کلایمر

نکاتی که در زمان کار با کلایمر باید رعایت کنید؟

  • بازرسی دستگاه کلایمر

بازرسی قبل از شروع کار بر روی دستگاه کلایمر ، هرگونه مشکل تعمیر و نگهداری را که نیاز به توجه دارد گزارش می‌دهد تا ایمنی پرسنل و خدمه شما تامین شده و از آسیب جلوگیری شود. تولیدکنندگان و سازنگان معمولاً یک دفترچه راهنمای محصول را صادر می کنند که شما هنگاه خرید یا اجاره کلایمر باید آن را مطالعه کرده و مقررات محلی را رعایت کنید.

  • از محدودیت های ایمنی تجاوز نکنید

سکوهای کار کلایمر محدودیت هایی در سکو دارند. فراتر از این محدودیت ها، پرسنل را در معرض خطر قرار می دهد و در درازمدت کارایی را کاهش می دهد، زیرا ممکن است مجبور شوید با آسیب به مواد ناشی از یک پلت فرم استفاده نادرست مقابله کنید. به محدودیت‌های ظرفیت پلت‌فرم بیش از حد توجه کنید.

نگهداری پس از اجاره کلایمر

تعمیر و نگهداری منظم سکوی کار بالا رفتن از دکل باعث می شود که به آرامی کار کند که به نوبه خود باعث افزایش تولید در محل کار ساخت و ساز می شود. این پلت فرم همراه با یک دفترچه راهنما برای کمک به بررسی های تعمیر و نگهداری مناسب است.

دستورالعمل های ایمنی برای استفاده از کلایمر ، استفاده مناسب از وسایل و تجهیزات را برای محافظت از پرسنل در برابر صدمات توصیه می کند.

جمع آوری دستگاه کلایمر پس از استفاده

استفاده از بند پایه باید قبل از برداشتن سایر اتصالات روی سکوی کار در جای خود باشد. اگر آنها نباشند، سکوی بالا رفتن از دکل پایدار نخواهد بود و ممکن است واژگون شود. دفترچه راهنما باید حاوی اطلاعات دقیقی در مورد نحوه جدا کردن ایمن محصول شما باشد.

اجاره کلایمردر پایان

برای خرید و یا اجاره کلایمر ، برای پروژه های ساخت و ساز خود در تهران ، کرج ، حومه تهران و تمامی کشور، با شرکت توسعه عمران داتام تماس بگیرید. ما برای مشتریان خود تجهیزات ایمن و سالم ، کلایمر ، دستگاه فوم بتن ، بالابرها و سایر تجهیزات عمرانی بهترین ها را ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره کلایمر و فروش کلایمر با ما با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید یا به ما ایمیل بزنید .

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *