قیمت اجاره کلایمر در مقایسه با داربست؟

تجهیزات ساخت و ساز، بخصوص تجهیزاتی که جهت کار در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرند، باید ایمنی کامل پرسنل و کارگران را تامین کند. علاوه بر ایمنی موضوع دیگری که مدنظر کارفرمایان می باشد مساله هزینه و قیمت می باشد. خرید کلایمر یا اجاره کلایمر در مقابل داربست می تواند قابل بحث باشد. باید در نظر داشته باشیم که قیمت اجاره کلایمر در مقایسه با داربست می تواند بسیار سودآورتر باشد.

قیمت اجاره کلایمر

هنگام مقایسه کلایمر با داربست ، قیمت کلایمر و داربست یکی از بارزترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. مانند بسیاری از شرکت ها در بخش ساخت و ساز، رهبران پروژه در ابتدا داربست را انتخاب می کنند. وقتی به قیمت ها و هزینه های نصب نگاه می کنید، به راحتی شروع به خزش به سمت مرز قیمت بالا می کند، به خصوص در ساختمان های بلند. با استفاده از کلایمر می توان 40 درصد از این هزینه ها را صرفه جویی کرد. هر چه زودتر این تصمیم گرفته شود، پس انداز بیشتری در خط خواهد داشت.
علاوه بر مقدار واقعی پولی که می توان پس انداز کرد، می توان از مزایای ناملموس دیگری نیز از که خرید کلایمر یا اجاره کلایمر دارد بهره برد. برای مثال، کلایمر ها می‌توانند از طریق کاهش قابل توجه زمان نصب و برچیدن، ارزش پولی بیشتری را ارائه دهند.
برای ساختمانی با 12 تا 14 طبقه، مونتاژ و جداسازی کلایمر در مجموع چهار روز طول می کشد. برای داربست، این 30 روز طول می کشد. با 26 روز دیگر برای انجام کارهای مهم پروژه ساختمانی، می تواند با سرعت بیشتری انجام شود. با استفاده از این تئوری زمان کل برنامه کوتاه شده، پیمانکار باید بتواند هزینه های اولیه سایت را تقریباً به همان میزان هفته کاهش دهد. این امر باعث صرفه جویی در مقدار قابل توجهی پول با قیمت اجاره کلایمر در مقابل داربست، در نتیجه مستقیم انتخاب کلایمر برای دسترسی به پروژه می شود.

قیمت اجاره کلایمر در مقایسه با داربست؟مزایای اجاره کلایمر

کلایمر ممکن است برای هر شغلی مناسب نباشد، اما تخمین زده می شود که 85 درصد از کل مشاغل ساختمانی می توانند از کلایمر استفاده کنند، بنابراین مزایای فوق را فراهم می کند.
برای مشاغلی که از کلایمر استفاده می شود، پیمانکار باید انتظار صرفه جویی قابل توجهی با ارتباط مستقیم بین ارتفاع ساختمان و اندازه پس انداز داشته باشد. مزایای خرید کلایمر یا اجاره کلایمر را در ساختمان های 5 طبقه به بالا مشاهده می کنید و پس انداز و کارایی از آنجا افزایش می یابد. قیمت خرید کلایمر شاید نسبت به داربست بالاتر باشد، اما قیمت اجاره کلایمر در مقایسه با داربست بسیار سودآور خواهد بود.
نکته دیگری که قابل توجه است و مهم است که توجه داشته باشید این است که در برخی از پروژه ها کلایمرها جایگزینی برای داربست نیستند و در واقع در بسیاری از موارد این دو با هم بهتر و بیشتر کارایی دارند. برای مثال، یک کلایمر می‌تواند بالای داربست باربر بنشیند تا دسترسی کارگران و پرسنل را به بلوک و ساختمان امکان‌پذیر کند. این رویکرد ترکیبی برای دسترسی عمودی معمولاً بهترین گزینه است. قیمت اجاره کلایمر در هزینه های شما صرفه جویی بالایی را به ارمغان خواهد آورد و باعث خواهد شد تا شما با استفاده از مزایای فراوانی که کلایمر ها دارند از جمله، پروژه‌ها می‌توانند سریع‌تر شروع شوند و هزینه پایین تری صرف شود . همچنین در ساختمان هایی که نیاز به تعمیر دارند، می تواند با اجاره کلایمر آنها را تعمیر کرد، بدون آنکه دید ساکنان ساختمان، دچار آسیب شود.

آیا کلایمر برای پروژه های شما مناسب هستند؟

واقعاً باید این سؤال مطرح شود که آیا کلایمر برای پروژه‌های شما مناسب هستند یا نیستند؟ به عنوان شکلی از دسترسی عمودی، کلایمر ها دارای سابقه ایمنی بی‌نظیر هستند و ثابت شده است که در هزینه‌ها تا 60 درصد صرفه‌جویی می‌کنند. هر چه ساختمان بالاتر باشد، در زمان بیشتری نیز صرفه جویی خواهید کرد و زمان مانند پول باارزش است. به این فکر کنید که اگر دسترسی عمودی شما در عرض 2 روز تکمیل شود، در مقابل 2 هفته، چند روز می توانید ذخیره کنید. اکنون نیز یک راه آسان برای مقایسه داربست و کلایمر وجود دارد.

در پایان

از صفحه اصلی کلایمر ما دیدن کنید و الزامات ساختمان بلند خود را در نظر گرفته و برای برآورد قیمت اجاره کلایمر یا خرید آن از ما مشورت بگیرید. علاقه دارید بیشتر بدانید؟ شما می توانید با تیم متخصص کلایمر ما صحبت کنید و نیازهای خود را بیانکنید و بهترین راه حل دسترسی عمودی را با در نظر گرفتن همه چیز از کار در حال انجام گرفته تا سهولت دسترسی و حتی بازه زمانی مورد نیاز برای خود ایجاد کنید.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:

انواع کلایمرها

بازرسی های متداول، سرویس و نگهداری اجاره کلایمر

چرا از کلایمر در پروژه های ساخت و ساز استفاده می شود؟

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *