کلایمر روف کار

سیستم های روف کار نوعی کلایمر هستند که در پشت بام و سقف ساختمان های بلند و آسمان خراش ها نصب می شود. سیستم های روف کار ، به طور جداگانه با توجه به ویژگی های منحصر به فرد ساختمان طراحی می شوند تا به نمای بیرونی و در برخی موارد به داخل ساختمان دسترسی داشته باشند. این نوع کلایمر ها و تجهیزات برقی در ساختمان های جدید با ارتفاع بیش از 300 فوت مورد استفاده قرار می گیرند.. این به این دلیل است که سیستم های فرود با طناب توسط OSHA در ارتفاعات بیش از 300 فوت بالاتر از درجه محدود شده است.

تجهیزات ساختمانی که برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد، روز به روز پیشرفت کرده و مدرن تر می شود. و همچنین ایمنی کارگران نیز بیشتر می شود. در برخی سازه‌ها، استفاده از سیستم روف کار می‌تواند زمان تعمیر و نگهداری ساختمان را کاهش دهد. بنابراین، ارتفاع ساختمان تنها عاملی نیست که باید در هنگام انتخاب بهترین سیستم تعمیر و نگهداری نمای بیرونی ساختمان در نظر گرفته شود. با این حال، در بالای 490 فوت، اساساً یک اتومبیل سقفی مورد نیاز است، زیرا موتورهای بالابر برای پلت فرم نیرومند، باید روی سقف قرار گیرند.

سیستم روف کار (roof cars) چیست؟

سیستم‌های روف کار به دستگاهی می‌گویند که برای دسترسی به تمام قسمت‌های نما ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. روف‌کار برای دسترسی به نمای ساختمان‌های مرتفع و آسمان خراش بهترین انتخاب است و انجام پروژه را برای افراد ایمن و سهل می‌کند. روف کار معمولا در بلندترین ارتفاع ساختمان نصب می‌شود و روی ریل‌های فولادی، ریل‌های لوله‌ای، راهرو‌ها و کوریدور‌های بتنی حرکت می‌کند. برای استفاده از این دستگاه ابتدا ریل را در کف پشت بام ساختمان نصب می‌کنند تا روف کار روی آن حرکت کند.

سیستم روف کار که نوعی کلایمر می باشد، به صورت اختصاصی برای یک ساختمان خریداری و نصب می شود. این نوع کلایمر ، نیز دارای گزینه اجاره کلایمر نیز می باشد. زیرا این سیستم های روف کار ، نشان دهنده نسلی از نوآوری در تجهیزات تعمیر و نگهداری معلق هستند. پس از خرید یا اجاره کلایمر نوع روف کار ، این سیستم را در بالاترین ارتفاع ساختمان نصب می‌کنند. کلایمر روف کار ، یک ماشین جرثقیل‌مانند است که می‌تواند در اندازه‌های مختلف باشد. یا ثابت است یا در امتداد حرکت می کند
کلایمر نوعی روف کار طوری طراحی شده‌اند که بوم‌های بلند را در خود جای دهند و این امکان را فراهم می‌کنند تا پلت فرم را فراتر از تراس‌ها یا سقف‌ها در سطوح پایین‌تر گسترش دهند. این ویژگی می‌تواند نیاز به ماشین‌های سقفی اضافی، دیویت‌ها یا سایر تجهیزات اولیه در سطوح پایین‌تر را کاهش داده یا از بین ببرد. در این سیستم کلیه حرکت های کابین و ماشین از داخل کابین کنترل و هدایت می شود.

سیستم روف کار چیست؟

مزایای استفاده از سیستم روف کار در ساختمان‌های بلند

کلایمر روف کار ، زمانی انتخاب می شود که امکان استفاده و نصب مونوریل در نما امکان پذیر نیست. سیستم روف کار در صورت عدم استفاده در بالای سقف پنهان می شود. سیستم روف کار ، روی 2 مونوریل موازی که در پشت پاراپت بالای سقف نصب شده است حرکت می کند. از تیر معلق ماشین سقف می توانید تا وزن 400 کیلوگرم را حمل کرد. دستگاه روف کار مزایای زیادی دارد که عبارتند از :

  • قابلیت جابه‌جایی مصالح ساختمانی با روف کار

برای رساندن مصالح و تجهیزات به مهندسان و کارگران ساختمان از طریق روف کار به راحتی امکان پذیر است. با استفاده از روف کار دیگر نیاز نیست از بالابرهای برقی و دستی استفاده کنیم. این دستگاه قابلیت نزدیک و دور شدن از بخش‌های مختلف نمای ساختمان را دارد و شما با کمترین دردسر کار خود را انجام خواهید داد. همچنین برای انتقال فوم بتن به طبقات مختلف از دستگاه فوم بتن منو پمپ نیسانی استفاده کنید.

  • ایمنی بالای دستگاه روف کار 

در گذشته و حتی امروزه از داربست فلزی برای دسترسی به نمای ساختمان استفاده می‌شود. این داربست‌ها خطرات جبران ناپذیری برای افراد دارد و حتی ممکن است با افتادن از روی داربست فلزی، متحمل مرگ شوند. روف کار باعث کاهش خطرات جانی و حفظ سلامت کارگران و مهندسان ساختمان خواهد شد.

  • راحتی استفاده از روف کار و کاهش هزینه‌های پروژه

شاید مهم‌ترین مزیت روف کار نصب ساده و کارکردن راحت آن باشد. شما برای استفاده از روف کار متحمل سختی و دردسر در نصب و مونتاژ آن نخواهید شد و بدون نیاز به دانش قبلی قابلیت استفاده از آن برایتان وجود خواهد داشت. ساختمان‌های بلند مرتبه و آسمان خراش‌ها، برای دسترسی به فضای بیرون ساختمان نیاز به روف کار دارند و عدم استفاده از آن صدمات جبران ناپذیر مالی و جانی به بار می‌آورد. همین عامل در کاهش هزینه‌های پروژه کارساز است. همچنین برای کاهش بیشتر هزینه‌ها بهتر است از دستگاه فوم بتن منو پمپ نیسانی تحت فشار استفاده کنید. این دستگاه برای انتقال بتن به طبقات مختلف ساختمان، از فشار هوا استفاده می‌کند. همچنین به دلیل نداشتن منو پمپ، هزینه خیلی کمی نسبت به سایر دستگاه‌های فوم بتن به وجود می‌آورد. برای تهیه دستگاه فوم بتن منو پمپ نیسانی تحت فشار، از طریق وبسایت عمران داتام اقدام به خرید کنید.

  • نصب روف کار در ساختمان‌های بلند و آسمان خراش

تنها راه دسترسی به نمای ساختمان‌های بلند مرتبه روف کار است. داربست فلزی پاسخگوی خوبی برای ساختمان‌های بلند نیست و علاوه بر ایمن نبودن، امکان نصب در ارتفاع‌های زیاد را ندارند.

  • سرعت بالا در انجام پروژه با دستگاه روف کار

در انجام پروژه‌هایی که زمان کافی ندارند و سرعت انجام کار برایشان اهمیت زیادی دارد انتخاب موثری خواهد بود. همچنین سرعت بالای انجام کار از طریق روف کار جز مزایای اصلی آن به حساب می‌آید. برای افزایش سرعت و کاهش خطرات احتمالی در پروژه‌های ساختمان سازی می‌توانید از کلایمر برقی حرفه‌ای استفاده کنید.

سیستم روف کار چیست؟

خرید و اجاره کلایمر روف کار از عمران داتام

سیستم کلایمر روف کار برای دسترسی به نمای ساختمان‌های بلند در پروژه‌های بزرگ ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه کاربرد زیادی دارد و شما را در دسترسی به قسمت‌های مختلف نمای ساختمان کمک می کند. همچنین در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی با هر ارتفاعی ، خرید و اجاره کلایمر روف کار بهترین جایگزین داربست فلزی خواهد بود.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *