دستگاه فوم بتن تکفاز کارفرما که با کد تجاری DK400 نیز شناخته می شود، ابزاری کاربری برای تسهیل اجرای فوم بتن در پروژه های ساختمانی است. این دستگاه به واسطه مکانیک ساختاری و عملکردی کمترین افت ممکن در حجم بتن را فراهم می کند، بدین معنا که مواد موجود در میکسر حجم برابری با حجم خروجی مواد از دستگاه دارند. علاوه بر این در دستگاه فوم بتن تکفاز کارفرما DK400 به واسطه استفاده از برق تکفاز، هزینه نگهداری و استهلاک به حداقل رسیده است و در مقایسه با دیگر دستگاه های فوم بتن مانند دستگاه فوم بتن منو پمپ نیسانی کارایی بهتری دارد.

دستگاه فوم بتن

از فوم بتن به دلیل وزن سبک و عدم آسیب به محیط زیست در انواع ساخت و سازها و پروژه های مختلف استفاده می شود. اما برای ساخت و تولید فوم بتن یناز به نوعی از تجهیزات ساختمانی می باشد که سرعت کار و آسانی را افزایش دهد. دستگاه تولید فوم بتن برای تولید فوم بتن جهت استفاده مستقیم در سایت های ساختمانی استفاده می شود. فوم بتن توسط مدستگاه میکسر فوم بتن تولید می شود که به عنوان یک ماده مقاوم در برابر حرارت ، دما و صوت شناخته می شود. همچنین این ماده بسار مستحکم بوده و در محل ساخت و ساز تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. مواد تشکیل دهنده فوم بتن شامل سیمان پرتلند، ماشه ، آب و ماده کفزا یا همان ماده اولیه توسط فوم بتن میکس و ترکیب میشود و سپس به محل نظر توسط دستاه شاتکریت پمپاژ شده و یا به صورت بلوک های ساختمانی تولید می شود.

مزایای دستگاه فوم بتن تکفاز کارفرما DK400

از جمله مهمترین مزایای دستگاه فوم بتن تکفاز کارفرما DK400 باید به نوع برق مصرفی اشاره داشت که با استفاده از برق تکفاز قابلیت انتقال بتن به ارتفاعات بالا در ساختمان را فراهم می کند. در بحث قطعات و ویژگی ساختاری نیز به واسطه بهره مندی از قطعاتی با کیفیت استهلاک در نرخی منطقی قرار دارد و کم است. همچنین این دستگاه با داشتن وزنی مناسب قابلیت انتقال به دیگر طبقات را نیز دارد. از دیگر مزایا دستگاه می توانیم به موارد زیر نیز اشاره داشته باشیم:

  • افزایش سرعت عملکرد و بازدهی بالا
  • توجیه اقتصادی بالا و کاهش هزینه های مالی
  • حجم کم و کاهش اشغال فضای اطراف ساختمان
  • بدون لرزش و صدا
  • مصرف انرژی کم و آب‌بندی خوب و زمان تخلیه کوتاه
  • تسریع در اجرای فوم بتن با حداقل نیروی انسانی
  • کیفیت اختلاط بالا
  • عمل‌آوری استاندارد بدون حباب‌شکنی و اُفت
  • عدم کاهش حجم فوم بتن در میکسر (در زمان مخلوط)
  • دارای شاسی و بدنه مقاوم
  • حداقل افت خروجی با توجه به قرار گرفتن دستگاه در طبقات

مشخصات فنی دستگاه فوم بتن DK400

دستگاه فوم بتن کارفرما DK400 دارای یک میکسر 220 لیتری با گیربکس کتابی است که با استفاده از موتور 2 اسب بخار موتوژن در دستگاه دو ویژگی قدرت و حجم به خوبی براورده شده است. از دیگر مشخصات دستگاه باید به کف کش و پمپ جتی مجزا و البته تابلو برق حرفه ای با قطعات و لوازم برند پارس فانتال اشاره کنیم.

برای انتقال بتن به طبقات و ارتفاعات به استفاده از شلنگ 3 اینچی در دستگاه پرداخته شده است و برای کنترل خروح نیز از تایمر قطع اتوماتیک نیز در دستگاه استفاده کرده اند. همچنین برای تسهیل انتقال بتن از کمپرسور صنعتی و سیستم فوم انژکتور حرفه ای برای تولید دستگاه استفاده شده است که مخزن آب و فوم مجزایی نیز برای آن تعبیه شده است.

در پایان

در مجموعه توسعه عمران داتام تلاش کرده ایم تا با بهره مندی از تیمی حرفه ای و متخصص علاوه بر ارائه خدماتی مناسب و درخور، محصولات و ابزارآلات با کیفیتی نیز در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید قیمت دستگاه های فوم بتن مانند دستگاه فوم بتن سه فاز و تکفاز و همچنین دستگاه فوم بتن دسته دوم را از ما استعلام بگیرید.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

2 نظرات

  • قیمت دستگاه دستگاه فوم بتن تکفاز کارفرما که با کد تجاری DK400 چند است ؟
    امکان ارسال عکس بیشتر ؟
    در هر ساعت چند متر مکعب کار می کند ؟
    ( زمان آماده سازی برای هر مرحله و تخلیه) ؟
    اقساط ؟
    نحوه ریختن سیمان و مواد دستی است ؟

    • سلام وقت بخیر، لطفا از طریق شماره تماس 09915405658 با ما ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *