دستگاه فوم بتن ، همه کاره و مقرون به صرفه

فوم بتن یک ابزار بسیار مفید در تجهیزات یک مدیر پروژه ساختمانی مدرن است و دستگاه فوم بتن ، همه کاره و مقرون به صرفه شرکت عمران داتام، در طیف گسترده ای از پروژه های ساختمانی و تونل سازی در سراسر جهان استفاده می شود.شرکت عمران داتام در دو دهه گذشته در خط مقدم توسعه دستگاه های تولید فوم بتن بوده است و در مورد دستگاه فوم بتن متخصص است.

فوم بتن

فوم بتن یک ماده مرکب است که با استفاده از مخلوطی از سیمان، سنگدانه، آب، مواد کفزا و مقداری از مواد افزودنی در مقادیر مورد نیاز تولید می شود. به جرات می توان گفت احتمالاً مهم ترین و با ارزش ترین مواد برای کارهای ساختمانی است. در نقطه ای که هر یک از مواد تثبیت کننده مانند سیمان، سنگدانه، آب و مواد افزودنی به میزان لازم مخلوط می شوند، سیمان و آب با یکدیگر واکنشی را آغاز می کنند تا خود را به یک توده جامد ببندند. توده سنگ آهک جامد کننده به عنوان فوم بتن شناخته می شود. فوم بتن توسط دستگاه فوم بتن ، همه کاره و مقرون به صرفه تولید می شود که بسیار سریعتر و آسانتر انجام می شود.

ویژگی های فوم بتن

خواص واقعی فوم بتن بدون تردید با چگالی خشک مشخص می شود. رسانایی گرم بتن فوم از 0.1 W/mk تا 0.7 W/mk می رسد. انقباض خشک شدن از 0.3٪ تا 0.07٪ در 400 و 1600 کیلوگرم بر متر مکعب به طور جداگانه افزایش می یابد. فوم بتن یا بتن سبک دارای مقاومت یکسانی مانند بلوک اتوکلاو شده با چگالی قابل مقایسه نیست. تحت فعالیت بار، فشار هیدرولیکی به سمت داخل در داخل طرح ایجاد می شود که باعث پیچ خوردگی فوم بتن یا بتن سبک می شود. فوم بتن جامد مانع بزرگی در برابر یخ زدگی و ذوب می باشد. تجربه نشان داده است که استفاده از بتن فومدار در فضایی با دمای 18- تا 25+ درجه سانتیگراد هیچ نشانه ای از آسیب نداشته است. چگالی بتن فوم شده مورد استفاده در اینجا بین 400 تا 1400 کیلوگرم بر متر مکعب است.

کارایی فو بتن تولید شده توسط دستگاه فوم بتن ، همه کاره و مقرون به صرفه فوق العاده بالا است و دارای اسلامپ 150 میلی متری برای فروریختن است. اینها تاثیر پلاستیکی جامد دارند. این ویژگی فوم بتن باعث می شود که در اکثر کاربردها به طور استثنایی درخواست شود. هنگامی که جریان مخلوط برای یک دوره طولانی تر ثابت مانده است، راه اندازی مجدد حالت منحصر به فرد آن غیرقابل انکار چالش برانگیز است و احتمال خرابی در بتن فوم دار به دلیل محتوای زیاد هوا کاهش می یابد.

در نقطه ای که دمای مخلوط ایجاد می شود، پر شدن عالی و تماس ها به دلیل توسعه هوا تکمیل می شود. در صورتی که اندازه شن و ماسه استفاده شده بیشتر باشد یا از سنگدانه های درشت به غیر از حالت استاندارد استفاده شود، فرصت هایی برای تفکیک وجود دارد. این امر همچنین می تواند باعث فروپاشی حباب شود که باعث کاهش حجم کامل و ساختار فوم می شود. پمپاژ فوم بتن تازه با احتیاط خوب است. در انتها با تلاطم، بدون فوم بتن یا بتن سبک ممکن است باعث فروپاشی ساختار حباب شود.

دستگاه فوم بتن ، همه کاره و مقرون به صرفه

هدف دستگاه فوم بتن ، بهبود و تسهیل تولید مصالح سازگار با محیط زیست PLC (بتن سبک متخلخل) برای ساخت و ساز در زیر و روی زمین است. فوم بتن با کیفیت بالا برای تولید به CO2 و انرژی کمی نیاز دارد که آن را به گزینه ای بسیار سازگار با محیط زیست تبدیل می کند. یافتن بهترین دستگاه تولید فوم بتن سبک برای به حداکثر رساندن عملکرد در پروژه ساختمانی شما بسیار مهم است.

فوم بتن یک مصالح ساختمانی با چگالی کم با کارایی آسان است که بسیار مقرون به صرفه است. فوم بتن خود متراکم، جریان آزاد و قابل پمپاژ است و بنابراین به راحتی در مکان های غیر قابل دسترس قرار می گیرد. خواص حرارتی و صوتی خوبی دارد و همچنین در برابر سرما مقاوم است. فوم بتن سلولی بسته به کاربرد مورد نیاز می تواند در چگالی ها و مقاومت های مختلف تولید شود. فوم بتن تولید شده توسط دستگاه فوم بتن ، همه کاره و مقرون به صرفه به دلیل محتوای بالای هوا (تا 90٪) مزایای قابل توجهی دارد که این ماده را برای پر کردن فضاهای خالی در کارهای مهندسی زیرزمینی، بازسازی ترانشه و تعمیر تونل ایده آل می کند. همچنین به دلیل خواص عایقی که دارد، بسیار مفید است و آن را برای عایق حرارتی و عایق صوتی کف و سقف های تخت عالی می کند. سایر مناطقی که بتن سبک متخلخل بسیار مفید است عبارتند از :

پر کردن حفره، پر کردن چاه، تزریق سنگ تراشی، راه اندازی عایق حرارتی یکپارچه خط لوله، ساختمان یکپارچه کم ارتفاع و خانه های فردی، تسطیح طبقات، زیرپایه های جاده و تعمیر و نگهداری، تکیه گاه ها و تعمیرات پل، و تثبیت زمین.

مزایای فوم بتن

  • فوم بتن یا مخلوط بتن سبک ته نشین نمی شود. بنابراین، نیازی به فشرده سازی ندارد.
  • وزن اضافی کاهش می یابد زیرا بتن سبک است.
  • در حالت تازه ساخت، فوم بتن دارای قوام جریان بدون مهار است. این ویژگی به جبران کامل کاستی ها کمک می کند.
  • طرح فوم بتن یا بتن سبک دارای قابلیت پخش خوب و پخش بار است.
  • فوم بتن یا بتن سبک بارهای جانبی بحرانی را وارد نمی کند.
  • خاصیت نگهداری آب دارد.
  • ساخت گروه های فوم بتن یا بتن سبک دشوارتر است و برای آن کنترل و بررسی کیفیت به راحتی انجام می شود.
  • فوم بتن حفاظت بالاتری در برابر ذوب و یخ زدگی دارد.
  • نتیجه کار سریعتر و غیرخطرناکی دارد.
  • مقرون به صرفه است و نگهداری آن بسیار کمتر است.

در نتیجه

عمران داتام ، طیف وسیعی از تجهیزات تولید فوم بتن متخلخل را توسعه داده است. رابط کاربر پسند، تولید بتن سبک فوم دار را با بالاترین سطح کنترل کیفیت و ترکیب آسان واحدها برای دستیابی به نتایج مطلوب برای پروژه شما را ساده می کند.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *