خرید یا اجاره کلایمر

دسترسی عمودی به پروژه ها و ساختمان ها در ساخت و ساز و هر کار دیگری که نیاز به این دارد که شما به ارتفاع بروید در انجا کار خود را ادامه دهید، بسیار با اهمیت است. در دسترسی عمودی، مهمترین مساله ایمنی فرد می باشد. از اینرو استفاده از تجهیزاتی مانند خرید یا اجاره کلایمر و داربست می تواند به شما در رسیدن به ارتفاع و انجام کارتان کمک کند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا تفاوت کلایمر و داربست را برای شما شرح داده و پس از آشنایی با مزایا و معایبشان و تفاوت این دو یکی را برای پروژه خود انتخاب نمائید.

تفاوت بین کلایمر و داربست

اگرچه هر دو دسترسی عمودی به نمای بیرونی ساختمان را فراهم می کنند، تفاوت های ذاتی بین کلایمر و داربست وجود دارد. در یک موقعیت ایده آل، بهترین شکل دسترسی عمودی یک راه حل ترکیبی است که از داربست برای حفاظت عمومی از طریق تونل ها و پل ها استفاده می کند، در حالی که کلایمر برای دسترسی عمودی استفاده می شود. خرید یا اجاره کلایمر باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. هر چه ساختمان بلندتر باشد، صرفه جویی نیز بیشتر است. تفاوت های زیادی در زمان نصب و برچیدن وجود دارد. کلایمر ها بسیار سریع تر هستند و زمان مونتاژ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. کلایمر یک پلت فرم واحد هستند که تعداد معاملاتی را که می توانند در یک زمان کار کنند محدود می کند. کلایمر به کارگران اجازه می دهد وظایف را در ارتفاع بهینه برای تجارت خود انجام دهند. دقت یک کلایمر به تجارت کمک می کند تا ایمن تر کار کند و از صدمات رایج جلوگیری کند. از نظر لجستیکی، پروژه ها باید بر اساس آن برنامه ریزی شوند. داربست ممکن است به 4 یا 5 تحویل نیاز داشته باشد. یک کلایمر مدولار است و بنابراین به تعداد کمتری نیاز دارد. یک کلایمر در کنار داربست در پایه یک ساختمان مرتفع میتواند یک دسترسی عمودی مناسب را فراهم آورد.

خرید یا اجاره کلایمر ، در چه کارهایی کمک می کند؟

خرید یا اجاره کلایمر برای 85 درصد از کل پروژه های ساختمانی مناسب هستند. آنچه در اینجا برای شما معرفی می شود، کاربرد کلایمر در دو بخش از کار ساخت و ساز ساختمانی است . دو بخش کلیدی ساخت و ساز ، که معمولاً از کلایمر برای آنها استفاده می‌شوند، عبارتند از:

1. تغییر رنگ نمای سازه

تعمیر روکش و نمای ساختمان ها و تعویض رنگ و تعمیرات مورد نیاز برای ساختمان های بلند مسکونی ، تجاری، ورزشی و غیره نیاز به تجهیزات ایمن دارد‌. وقتی نوبت به انتخاب دسترسی عمودی شما می‌رسد، می‌خواهید کار را بدون ایجاد مشکل و با ایمنی بیشتر تکمیل کنید. گاهی تعمیرات و رنگ آمیزی ساختمان های قدیمی ، می تواند برای ساکنین ساختمان مشکلاتی ایجاد کند، شما فقط باید آن را از زبان ساکنانی بشنوید که در خانه‌های خود به دام افتاده‌اند، زیرا کار بازسازی ساختمان در حال تکمیل است. فکر کردن در مورد ساکن در داخل ساختمان به اندازه موفقیت پروژه شما مهم است. به همین دلیل است که می گوئیم، با توجه به اینکه ،داربست ها ما را با مشکلات مختلفی مواجه می کنند. زیرا ، برای آنچه شما نیاز دارید به اندازه کافی انعطاف پذیر نیست.» اگر در حال تعمیر ساختمان هستید، به انعطاف پذیری نیاز دارید، و اگر انعطاف پذیری می خواهید، نیاز به کلایمر دارید.

2. کار آجرکاری

آجرچینی یک کار پر زحمت است. جابجایی مواد سنگین و کار در ارتفاعات مختلف، با خرید یا اجاره کلایمر عالی است. با داربست، سطوح ثابت هستند، و با پیشرفت کار، کارگران مجبورند کشش، خم شدن و انعطاف بیشتری داشته باشند و بدن خود را در معرض خطر قرار دهند. این مشکل با یک کلایمر برطرف می شود و آن را به گزینه ای ایده آل برای دسترسی عمودی برای آجرکاری تبدیل می کند. دستگاه کلایمر را می توان تا ارتفاع بهینه هدایت کرد و آجرکاری را هنگام بالا رفتن یک آجر از ساختمان در یک زمان نظاره کرد. بارگیری و تخلیه مواد روی داربست نیز یک گلوگاه بزرگ است. هر چه ساختمان بالاتر باشد تجهیزات بالابر مورد نیاز پیچیده تر است. . این حتی بر زمان حمل تجهیزات به قسمت تعیین شده داربست نیز تأثیری ندارد. سکوی کار بالا رونده کلایمر همه این مشکلات را از بین می برد. در واقع، زمان‌بندی فرود شما به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا سکوها را همزمان با استراحت‌های راحت بارگیری کنند، و کل پروژه‌ها را ساده‌سازی کنند. امروزه در بسیاری از کشورهای جهان ، جهت کار در ارتفاع به علت ایمنی و سرعت بالایی که کلایمر دارد از آن اسنفاده می کنند.

استفاده از کلایمر تا چه حد به شما کمک می کند؟

مدیران پروژه، نقشه برداران، توسعه دهندگان و پیمانکاران با محاسباتی که انجام میدهند ، متوجه می شوند ، میزان پول و زمانی که یک کلایمر می تواند صرفه جویی کند ، چقدر است. همچنین می توانید میزان صرفه جویی با استفاده از کلایمر را با داربست مقایسه نمائید و  با توجه به این موارد ، تصمیم بگیرید که در پروژه های بعدی نیز از آنها استفاده کنید یا خیر؟

در پایان

امروزه تمامی افراد و سازمان ها برای سرعت بخشیدن به کار خود و افزایش ایمنی در پروژه هایشان به دنبال ابزار هایی هستند که بتوانند با استفاده از آنها در زمان و پول خود صرفه جویی نمایند. خرید یا اجاره کلایمر می تواند بهترین گزینه برای این افراد  باشد. شرکت توسعه عمران داتام انواع دستگاه کلایمر را  به صورت خرید یا اجاره کلایمر در اختیار کاربران محترم قرار می دهد. با در تماس باشید تا بهترین تجربه را در خرید تجهیزات عمرانی تجربه کنید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *