بالابر گردان DB1000 (مینی تاور)

بالابرها برای جابه‌جایی و انتقال بار به ارتفاع‌های متفاوت استفاده می‌شوند. یک از انواع بالابرها، بالابرهای ساختمانی هستند که برای بالا و پایین بردن بار و مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. بالابر DB1000 در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی برای حمل مصالح ساختمانی استفاده می‌شود. غالبا از بالابر ساختمانی مانند بالابر گردان DB1000 در پروژه‌های عمرانی و صنعتی برای کاهش هزینه‌ها استفاده می‌شود. بسیاری از مسئولین پروژه از برخی تجهیزات در کار برای کاهش هزینه‌های جاری استفاده می‌کنند. برای مثال با خرید دستگاه فوم بتن نیسانی تحت فشار هزینه‌های ناشی از خرید فوم بتن را به میزان قابل توجهی کم می‌کنند.

تابلو برق دستگاه DB1000 به صورت سه فاز طراحی شده است و برای پیشگیری از آسیب دیدگی الکتروموتور در زمان نوسان برق از تابلو برق بالابر گردان مفید و کاربردی‌اند. همچنین مینی بالابر DB1000 مجهز به سیستم کنترل فاز است و از سوختن موتورها جلوگیری می‌کند.

بالابر گردان DB1000 چه کاربردی دارد؟

بالابرهای حمل مصالح ساختمانی در انواع مختلف تک‌فاز و سه‌فاز طراحی و تولید می‌شوند. بالابرهایی مانند DB1000 که تابلو برق آن‌ها به صورت سه فاز طراحی شده‌اند توانایی حمل و نقل بار تا 1000 کیلوگرم را دارند.

موتور بالابر سه فاز نسبت به تک فاز قوی‌تر است و برای جابه‌جایی بار بیشتر از 300 کیلوگرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. دقت کنید در هنگام استفاده از بالابر DB1000 نکات ایمنی را رعایت کنید زیرا برق سه فاز خطرناک متعدد و غیرقابل جبرانی دارد. دینام برق سه فازی که در بالابر گردان DB1000 نصب شده‌اند قدرت بسیاری دارند و به همین دلیل گیربکس‌های قدرتمندی روی بالابر نصب شده‌اند. قابل ذکر است ابعاد این گیربکس‌های بالابر سه فاز بزرگ‌تر از گیربکس‌های دینام برق تک فاز هستند.

مجموعه توسعه عمران داتام انواع بالابر، دستگاه فوم بتن و کلایمر را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات از قیمت کلایمر، دستگاه فوم بتن و بالابرهای تک فاز و سه فاز با واحد فروش عمران داتام تماس بگیرید.

مشخصات فنی بالابر گردان DB1000، مینی تاور پرقدرت

بالابر گردان DB1000 با قابلیت چرخش حول محور اصلی خود جابه‌جایی مصالح ساختمانی را انجام می‌دهد. ظرفیت حمل بار این مینی تاور 1000 کیلوگرم است. وزن بالابر DB1000 سه فاز 610 کیلوگرم بوده و سرعت 20 متر بر دقیقه دارد. در واقع برای حمل بار در ارتفاع 20 متری یک دقیقه زمان لازم است.

جریان لازم در زمان شروع به کار بالابر DB1000 سه فاز 13 آمپر است و قدرتی معادل 7.5 اسب بخار تولید می‌کند. این بالابر توانایی دارد تا حداکثر ارتفاع 30 متر می‌توان بار جابجا کند چون مجهز سیم بکسل به طول 30 متر است.

عمران داتام؛ ارائه کننده انواع بالابر ساختمانی

بالابرهای ساختمانی برای بالا و پایین بردن بار و وسایل در پروسه ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند. بالابر DB1000 که یکی از انواع بالابرهای ساختمانی است، در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی برای حمل حداکثر وزن 1 تن از مصالح ساختمانی استفاده می‌شود. قطعا می‌دانید در پروژه‌های صنعتی به دلیل هزینه زیادی که ماشین صنعتی برای جابه‌جایی مصالح به بار می‌آورد صرفه اقتصادی ندارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از بهترین بالابر ساختمانی سه فاز DB1000 استفاده کنید. همچنین می‌توانید انواع دستگاه فوم بتن از جمله دستگاه فوم بتن کوچک، سه فاز و نیسانی را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای خرید تجهیزات عمرانی با شماره 02176218992 تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *