تاثیر بازسازی بر ساکنین

تاثیر بازسازی ساختمان بر روی ساکنین، هم از نظر ایمنی و هم از نظر زیبایی و مقاومت تاثیرگذار خواهد بود. یکی از موارد در زیباسازی و بازسازی ساختمان می تواند اصلاح روکش و نمای ساختمان باشد که شاید به دلیل آسیب دیدگی به خاطر قدمت و یا برااثرحوادث طبیعی و غیر طبیعی دچار حادثه شده است. در اصلاح نمای ساختمان می توانید از تجهیزات بالابر مانند کلایمر جهت دسترسی به نما و ارتفاعات استفاده کنید.

بازسازی ساختمان

اصلاح روکش و نما در ساختمان های مسکونی عواقب بسیاری برای ساکنان ساکن در سازه های آسیب دیده به همراه دارد. استرس زندگی در یک ساختمان ناامن برای ساکنان و  تشدید می شود. از آنجایی که ساختمان ها در معرض بازسازی قرار می گیرند، روش دسترسی انتخاب شده می تواند به طور قابل توجهی بر زندگی روزمره ساکنان تأثیر بگذارد. داربست‌ها که اغلب برای بسیاری از شرکت‌های روکش‌کاری از کار افتاده است، اغلب ساکنان را در طول بازسازی با مشکلات مختلفی مواجه می‌کند. افرادی که در ساختمان‌های پوشیده از داربست زندگی می‌کنند با چالش‌های کاهش نور خورشید، سر و صدای دائمی ساخت‌وساز، اختلال در الگوهای خواب و احساس انزوا مواجه می‌شوند و خانه‌های خود را به چیزی شبیه به «زندان» تبدیل می‌کنند. با این حال، گزینه‌های جایگزینی که رویکردی دقیق‌تر ارائه می‌دهند، وجود دارند.

تاثیر بازسازی ساختمان مسکونی

نصب داربست ها در اطراف ساختمان ها، با هدف کمک به بهبود ایمنی و ساختاری، باعث می شود، تا مردم در یک محیط ناامن محبوس شوند. داربست تاثیر منفی زیادی بر منظر فیزیکی مجموعه و همچنین زندگی روزمره ساکنان گذاشته است. داربست نه تنها مانع از نور طبیعی خورشید می شود، بلکه گرد و غبار را که محصول جانبی اصلاح روکش فلزی است، در داخل خانه ها وارد می کنند. ساختارهای داربست آلاینده ها را محدود می کند، مانع از گردش هوای تازه و تشدید شرایط نامناسب می شود. تأخیر در ساخت و ساز، اختلالات را تشدید می کند و باعث اختلالات طولانی در زندگی روزمره ساکنان می شود. اختلالات خواب ناشی از احتمال ناراحت کننده پنهان شدن شخصی در داربست است که احساس امنیت و آرامش را حتی در خانه های خود از ساکنان سلب می کند. نمونه هایی از نفوذ، که توسط داربست تسهیل می شود، به ما نشان می دهد که ساکنان امنیتی در معرض خطر اکنون با آن روبرو هستند.

سر و صدای زیاد، تاریکی که ساکنان مجبور می شوند، چراغ ها را روشن کنند، زیرا هیچ نور خورشیدی نمی تواند از تمام داربست ها عبور کند. گاهی اوقات دیوارها با حفاری می لرزند. همچنین سارقان، می‌توانند از داربست بالا بروند. داربست یکی از دلایل اصلی تاخیر در ساخت و ساز به دلیل راه اندازی وقت گیر آن است، ذاتا کارایی کمتری دارد و از نظر فیزیکی نیاز بیشتری دارد. کارگران باید قبل از شروع فرآیند روکش کاری بالا و پایین بروند تا به موقعیت کاری مناسب برسند و بیهوده زمان‌بندی اصلاح را افزایش دهند. این مدت طولانی ساکنان را در معرض عدم اطمینان و ناراحتی پایدار قرار می دهد.

سر و صدای بی وقفه، کمبود نور خورشید، افزایش استرس و اضطراب ناشی از نقض احتمالی امنیتی مربوط به داربست و اختلال در فضاهای عمومی، سلامت روانی ساکنان را تحت تأثیر قرار داده است. ماهیت مزاحم کار، با داربست ها و مواد بسته بندی که بر جریان هوا و حریم خصوصی تأثیر می گذارد، منجر به نارضایتی ساکنان شده است که احساس می کردند خانه هایشان فاقد حریم خصوصی کافی در طول اصلاح است. این گزارش بیشتر موارد خاصی از حوادث امنیتی و رفتارهای ضداجتماعی را تشریح می‌کند که در طول طرح‌های بازگرداندن لباس‌ها به طور فزاینده‌ای رایج شده‌اند. بالا رفتن از داربست، دزدی، و تلاش برای دزدی به واقعیت‌های ناگوار برای ساکنان تبدیل می‌شود و آسیب‌پذیری ساختمان‌های پوشیده در داربست را آشکار می‌کند.

کلایمر، روشی برای تاثیرگذاری بازسازی ساختمان

کلایمر برای اصلاح روکش برخلاف سازه های داربست با شکوهی که ساختمان ها را در بر می گیرد، بدون نیاز به ورق های حجیم، ابزار دسترسی ساده تر و راحت تری را برای ساکنین ارائه می دهند. یکی از 4 دلیل کلیدی که چرا دکل‌کلایمرها گزینه بهتری نسبت به داربست برای پوشش مجدد هستند، توانایی آن‌ها در تسریع روند روکش‌بندی است. ماهیت کارآمد این سیستم‌ها نصب و حذف سریع‌تر را تسهیل می‌کند و به طور قابل توجهی مدت زمان اختلالات مربوط به ساخت و ساز را کاهش می‌دهد. این شتاب به کاهش محسوس در جدول زمانی کلی تبدیل می‌شود و برای ساکنانی که مشتاق از سرگیری زندگی عادی هستند، تسکین می‌دهد. کوتاه شدن جدول زمانی ساخت و ساز همچنین با امکان ورود سریعتر به بازار املاک و مستغلات به ساکنان سود می رساند و آنها را از استرس ناشی از گره خوردن به پروژه بازسازی در حال انجام رها می کند.

اصلاح نما با کلایمر

در حالی که داربست ساختمان ها را در یک کفن فرو می برد، تمت خرید کلایمر یا اجاره کلایمر جایگزینی محتاطانه تر و کمتر سرزده ارائه می دهند. مهم است که روش‌های دسترسی را انتخاب کنید که رفاه ساکنان را در نظر بگیرد. با انجام انتخاب‌های آگاهانه که با این ارزش‌ها و قوانین اصلاحی دولت همسو باشد، ذینفعان به فرآیند بازسازی کارآمد کمک می‌کنند و رویکردی انسانی و همدلانه برای اصلاح روکش‌ها را ترویج می‌کنند. دکل نوردان به طور مداوم توانایی خود را برای افزایش قابل توجه کارایی پروژه های روکش فلزی و در عین حال تعهد به مسئولیت اجتماعی نشان داده اند، و MCWP ها را هر زمان که یک گزینه امکان پذیر باشند، به انتخاب هوشمندانه تری تبدیل می کنند.

در پایان

برای تعیین اینکه آیا پروژه روکش کاری شما از مزایای کلایمر بهره می برد یا خیر، با یک متخصص مشورت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند نیازهای منحصر به فرد پروژه خود را ارزیابی کرده و یک راه حل دسترسی مناسب ایجاد کنید که کاملاً با نیازهای پروژه شما هماهنگ باشد. کلایمرها با قوانین کار در ارتفاع، حمل دستی و بهداشت و ایمنی مطابقت دارند و آماده استقرار هستند.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.​

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *