پلی پروپیلن pp نوعی الیاف هستند که از مواد بتن محسوب می‌شوند و برای پیشگیری از ایجاد ترک و شکستگی بتن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پلی پروپیلن pp در چه اندازه‌هایی تولید می‌شود؟

الیاف پروپلین در دو اندازه 6 و 12 میلی متری تولید می‌شود. پلی پروپیلن pp شش میلیمتری برای ملات و پلی پروپیلن pp دوازده میلی متری برای مخلوط بتن با ریز دانه‌های بزرگ‌تر از 5 میلی‌متر مورد استفاده قرار می‌گیرند. بتن‌هایی که در دستگاه‌هایی مانند دستگاه فوم بتن کارفرما ساخته می‌شوند نیز با کمک پلی پروپلین مستحکم‌تر و مقاوم‌تر خواهند بود.

کاربرد الیاف پلی پروپیلن چیست؟

بتن‌هایی که در ساختمان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند براثر سرما و گرمای شدید یا رطوبت دچار شکستگی و ترک می‌شوند. الیاف pp باعث می‌شوند که بتن‌ها براثر انقباض‌ها و انبساط‌های ناشی از سرما و گرما دچار ترک نشوند. همچنین از الیاف پلی پروپیلن برای بتن ریزی ساختمان‌های ساحلی، ساخت سازه‌های عظیم مانند سد، مخزن‌های آب،‌ سیلو و تونل نیز استفاده می‌شود. در پروژه‌های کوچک‌تر نیز برای محکم شدن فوم بتن حاصل دستگاه فوم بتن کوچک نیز کاربرد دارند.

معرفی ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از الیاف pp

الیاف pp محصولاتی‌اند که از نظر اقتصادی به صرفه هستند و باعث کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و تعمیرات می‌شوند. برای اجرای PP FB‌ها به نیروی کار کمتری نیاز دارید و زمان زیادی صرف اجرای آن نمی‌شود. الیاف پروپلین در بروز ترک در بتن پیشگیری می‌کند و مانند یک ضد زنگ عمل کرده و به بتن ماندگاری و دوام بیشتری می‌دهد.

شما می‌توانید انواع الیاف پروپلین را با توجه به نیاز و شناختی که از ساختمان و نوع بتن دارید از شرکت توسعه عمران داتام تهیه کنید. همچنین در وب سایت مجموعه اطلاعات کافی درباره دستگاه‌های فوم بتن مانند دستگاه فوم بتن نیسانی تک فاز و سه فاز وجود دارد و پس از کسب اطلاعات لازم می‌توانید دستگاه و تجهیزات مورد نیاز را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره کلایمر نیز با شماره تلفن 09915405658  تماس بگیرید. همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی عمران داتام آماده پاسخگویی به سوالات و شنیدن نظرات ارزشمند شما هستند.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *