اجاره کلایمر یا خرید کلایمر

هنگامی که به دنبال اجاره کلایمر یا خرید کلایمر ، برای پروژه ساختمانی خود هستید، شما به دنبال کلایمر نیستید، شما به دنبال دسترسی سریع و آسان به نما و صعود به ارتفاع ساختمانی هستید که بتوانید در ارتفاع کار می کنید. اما بسیاری از افراد هستند که آشنایی زیادی با کلایمر و انواع کلایمر ندارند و از مزایای آنها باخبر نیستند. می توان گفت ، استفاده از کلایمر ،بهترین راه حل برای نماکاری در پروژه های ساخت و ساز می باشد.

کلایمر چیست؟

کلایمر چیست و چه چیزی آنرا به یک راحه حل مدرن و ارزشمند برای ساخت و ساز تبدیل کرده است. در تعریف کلایمر می توان گفت :

کلایمر ، یک سکوی موتوری عمودی است که به بیرون ساختمان متصل می شود.

از کلایمر در، تمام قسمت های کار ساختمانی، از ساخت و ساز گرفته تا تعمیرات، نگهداری، مدیریت تاسیسات و حتی پوشش مجدد استفاده کرد. بالا و پایین رفتن یک یا چند کلایمر به صورت عمودی، مواد و مصالح و ابزار و پرسنل را به سطح کاری مورد نیاز حمل می‌کند، و به تکمیل کار بسیار سریع‌تر و با بودجه کمتر کمک می‌کند. کلایمرها در اشکال و سایزهای مختلفی ارائه می شوند و با توجه به اندازه ها، تنوع در ارتفاع، عرض و ظرفیت بار به خرید یا اجاره کلایمر می پردازند ، به این معنی که می توانند آنها را در انواع ساختمان های چند طبقه استفاده نمایند.

در برخی مناطق و صنایع کلایمر ها را با نام‌های مختلفی می شناسند. به طور معمول، در بریتانیا و در برخی از بزرگترین بازارهای این قاره و یا در سایر مناطق جهان ، کلایمرها را به نام MCWP یا سکوی کار کلایمر، بالابر و غیره می نامند. این نام کاملاً خلاصه کاری است که آنها انجام می دهند و یک پلت فرم واحد برای تکمیل کار ساخت و ساز فراهم می کند. اصطلاح MEWP یا پلت فرم کار مرتفع متحرک اغلب استفاده می شود، اما بیشتر به عنوان یک اصطلاح نیز استفاده می شود.  MEWPS به مواردی مانند بالابرهای قیچی و پایه‌های کامیون اشاره دارد که ابزار دیگری برای تکمیل کار در ارتفاع هستند. با وجود این، MCWP یا سکوهای کار دکل نوردی کلایمر اصطلاح رایج تری است و همان چیزی است که معمولاً به عنوان اصطلاح استاندارد صنعتی شناخته می شود.

اجاره کلایمر یا خرید کلایمرکلایمر و انواع آن

بسیاری تصور می کنند، کلایمر فقط در جهت عمودی و در یک مسیر مستقیم حرکت می کند، اما اینطور نیست.کلایمرها به گونه ای طراحی شده که برای کار در اطراف هرچیزی در ساخت یک ساختمان و همچنین در گوشه و کنار ساختمان‌ها استفاده کرد. کلایمر دارای سکوهایی هستند که آنها را به اندازه داربست انعطاف پذیر می کند. این بدان معناست که شما می توانید برای اجاره کلایمر یا خرید کلایمر ، کلایمر متناسب با کار و پروژه خود را سفارش دهید.

طول کلایمرها می تواند به کوچکی 2.5 متر یا عرض 37.8 متر با یک دکل دوقلو باشد و حتی می تواند دور روی هم قرار گیرند، بنابراین برای هر اندازه یا با توجه به مقیاس پروژه شما، گزینه اجاره کلایمر یا خرید کلایمر در دسترس شماست. از آنجایی که کلایمرها رویکرد جدیدی برای ساخت و ساز است که ممکن است با آن آشنا نباشید و عدم آشنایی با کلایمر و مزایای آن به این معنی نیست که باید نادیده گرفته شود یا از آن ترسید. روش های مدرن ساخت و ساز ممکن است مانند یک کلمه کلیدی به نظر برسد. اگرچه کلایمرها ها بیش از 20 سال است که وجود دارند، اما در مقایسه با داربست های فلزی، یک گزینه مدرن هستند که دسترسی به نمای ساختمان شما را بسیار آسان تر می کند.

اجاره کلایمر یا خرید کلایمر، بهترین راه حل برای پروژه شما

کلایمرها برای کار در ارتفاع سریع، آسان و ایمن گزینه مناسبی هستند. محدوده سکوی فلزی کلایمر راه حل مناسبی برای بازسازی نما یا کارهای بسته است، که می تواند محیط یک ساختمان را با پیکربندی های دایره ای، گوشه ای و زیگزاگی تا 2.6 متر پوشش دهد. این سکوها که از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند، از نظر ایمنی مزایایی دارند که کار را در شرایط نامساعد جوی تسهیل می کند. در مقایسه با سایر گزینه‌ها زمان نصب و جداسازی قطعات و همچنین زمان کار را کاهش می‌دهند که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. قطعات الکترونیکی/الکتریکی و موتورهای موجود در کلایمرها باعث می شود تا کارها هرچه سریعتر و با سرعت بیشتری انجام شود. کلایمرها نوع خاصی از قالب ها برای سازه های بتنی عمودی بزرگ است. در واقع کلایمرها راه‌حلی مؤثر برای سازه‌هایی است که به کار در ارتفاعات نیاز دارند.

بسته به نوع ساختمان در حال ساخت، کلایمرها انواع مختلفی دارند. آنها می توانند به تنهایی با استفاده از جک های هیدرولیک یا برقی که معمولاً به عنوان کلایمرهای برقی شناخته می شوند حرکت کنند یا می توانند با جرثقیل ها و سایر تجهیزات جابجا شوند که به کلایمرهای دستی عروف هستند. محل استفاده از کلایمرها، در سازه های بسیار بلند مانند:

  • آسمان خراش ها
  • دکل های پل
  • برج های کنترل فرودگاه
  • ساختمان های مرتفع
  • چاه آسانسور
  • سیلوها

کاربرد دارد.

مزایای کلایمرها

  • اجاره کلایمر یا خرید کلایمر از نظر حمل و نقل آسانتر هستند و برای جابجایی آنها نیازی به جرثقیل ندارند و هزینه شرایط عمومی شما را کاهش می دهد.
  • افزایش سرعت ساخت و ساز با حرکت در قسمت های عمودی و افقی یک ساختمان به طور همزمان
  • زمان کار را به حداقل می رساند و نرخ بهره وری بهتری دارد.
  • افزایش ایمنی در کار با استفاده از کلایمر ها
  • نیازی به تکیه گاه های اضافی ندارد.
  • تقریباً در تمام انواع آب و هوا قابل استفاده است.
  • به طور معمول، آنها منطقه ای را برای استفاده به عنوان داربست فراهم می کنند.
  • می توان به سطوح با کیفیت بالا پرداخت.
  • می تواند در برابر بادهای شدید مقاوم باشد (بازده بهتر در روزهای بادی)
  • برخی از این سیستم ها را می توان به گونه ای نصب کرد که می توان حتی از دستگاه تولید فوم بتن نیز در همان منطقه و فضا استفاده شود.
  • مسیرهای  طولانی در طول ساختمان را می توان با ترکیب بخش های مختلف برای هر پروژه خاص به دست آورد.
  • پس از گذر از مرحله یادگیری، عملکرد بهینه می شود و کار سریعتر تکمیل می شود.
  • این سیستم ها استفاده از داربست و سکوهای کار موقت را به حداقل می رساند.

 

اجاره کلایمر یا خرید کلایمردر پایان

اکنون شما درک بهتری از  اینکه کلایمر دقیقاً چیست، دارید و با توجه به کاربرد و مزایای فراوارنی که کلایمرها دارند ، میدانید که چگونه از آنها در پروژه های بعدیتان استفاده کنید. ما در عمران داتام به عنوان تولید کننده تجهیزات ساختمانی از جمله دستگاه تولید فوم یتن، بلوک سبک گازی ، کلایمر و اجاره کلایمر می توان در پروژه هایتان در کنارتان باشیم. اکنون وقت آن است که با کارشناسان و مشاوران اجاره کلایمر یا خرید کلایمر ما صحبت کنید و جهت خرید مشاوره لازم را دریافت کنید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *