اجاره کلایمر یا خرید کلایمر

یکی از راه حل های دسترسی عمودی ایده آل و صعود به ارتفتعات به راحتی و با ایمنی و امنیت بالا کلایمرها می باشند. در واقع می توان گفت  کلایمرها اغلب می توانند یک راه حل دسترسی آسان و راحت برای کارهای نمای بیرونی باشند، به خصوص در مواردی که قابلیت اعتماد، کارآمدی و ایمنی در ارتفاعات از اهمیت بالایی برای پروژه های مربوطه برخوردار است. به عنوان مثال، کار بر روی نمای ساختمان، از جمله آجرکاری، نصب پنجره یا پانل و استفاده از پوشش های نما، نیازمند یک سیستم دسترسی عمودی است که بتواند مواد، ابزارها و پرسنل را در سطوح مختلف به راحتی در زمان و مکان مورد نیاز حمل کند. در مواردی از این قبیل، کلایمرها می توانند مزایای قابل توجهی نسبت به سایر روش های دسترسی مانند داربست ها، با افزایش کارایی حرکت و کاهش رفت و آمدهای تکراری ارائه دهند. همه اینها در نهایت بهره وری را بهبود می بخشد تا به هر پروژه کمک کند تا طبق برنامه زمان بندی و در حد بودجه باقی بماند، خواه ساخت و ساز جدید باشد یا بازسازی. اما در این بین به دلیل برنامه ریزی در مورد بودجه مربوط به ساخت و ساز یا نوسازی برنامه ریزی می شود، باید بررسی شود که اجاره کلایمر یا خرید کلایمر، کدام گزینه می تواند منطقی تر باشد.

انواع کلایمرها در توسعه عمران داتام

برای طیف گسترده ای از پروژه های ساختمانی و عمرانی تا سازه های نفتی و احداث پل ها و سدها، و از پروژه هایی کم ارتفاع گرفته تا بلندمرتبه، طیف وسیعی از کلایمرهای ساختمانی با طراحی انعطاف پذیر و مستحکم توسط شرکت توسعه عمران داتام عرضه می شود. سازگاری بالای آن به معنای بهبود کارایی و بهره وری در طیف گسترده ای از عملکردهای در محل است که به راه حل های دسترسی عمودی سخت متکی هستند. در ادامه شما با جند مورد از کلایمرها شرکت عمران داتام آشنا خواهید شد که می توانید برای خرید یا اجاره کلایمر از این محصولات استفاده کنید.

کلایمر برقی حرفه ای DT1000

یکی از پرکاربردترین انواع کلایمر، کلایمر برقی حرفه‌ای مدل DT1000 است که در پروژه‌های مختلفی قابل استفاده است. کلایمر دارای توان مقاومتی بالا بوده و با توجه به نوع فلز سبکی که در ساخت آن بکار رفته است، می توان در ارتفاع های مختلف و تحت فشارهای مختلف از آن استفاده نمود.

کلایمر برقی معمولی DT500

یکی از پرکاربردترین انواع کلایمر، کلایمر برقی معمولی DT500 است که در پروژه‌های مختلفی قابل استفاده است می توانید آنرا خریداری کرده و یا از گزینه اجاره کلایمر استفاده نمائید. استفاده از کلایمر برقی معمولی که بهترین گزینه برای جایگزینی داربست فلزی است، دارای امنیت جانی بالایی برای کاربران می باشد و باعث افزایش سرعت عملکرد کاربران و بازدهی بالایی می باشد و دارای حجم کمی است.

کلایمر مکانیکی DT300

مونتاژ و آماده‌سازی این کلایمر با سرعت بالایی انجام خواهد شد تا در ارتفاع‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. کلایمر DT300 از تحمل بار خوبی هم برخوردار است و تا 350 کیلوگرم وزن را به خوبی کنترل می‌کند. قیمت کلایمر مکانیکی از نظر اقتصادی بسیار به صرفه و منطقی است.  به‌طور کلی کار با کلایمرهای مکانیکی به‌خصوص کلایمر DT300 بسیار ساده و کاربرپسند است.مقاومت کلایمر دی تی 300 بسیار خوب است و به دلیل نوع فلز سبک بکار رفته در آن، قابلیت حمل و نقل آسانی در ارتفاع دارد.

اجاره کلایمر یا خرید کلایمر؟

کلایمر یا بالابرها در مقایسه با داربست های فلزی سنتی در آسایش و راحتی و امنیت بسیار مفیدتر می باشند. علاوه بر نصب و جداسازی و جمع آوری سریعتر، می توان آنها را طوری تنظیم کرد که پرسنل را در مکان بهینه برای انجام سریع و دقیق کار قرار دهند. تقریباً 70٪ افزایش بهره وری را به عنوان بزرگترین مزیت این تجهیزات نام می برند. همچنین کلایمرها در زمان صرفه جویی می کنند و درصد ایمنی را بسیار بیشتر می دانند.کلایمر دستگاه عمودی است که معمولاً از واحدهای انباشته مدولار تشکیل شده است که بر روی یک شاسی متحرک یا تیرهای ثابت قرار دارند، یک سکوی کاری که از برج بالا و پایین می رود و یک واحد محرک که سکو را به بالا و پایین حرکت می دهد.

موضوعی که در پروژه های ساختمانی جهت استفاده از کلایمر مطرح می شود، این است که خرید کلایمر به صرفه است یا اجاره کلایمر. باید بگوییم این موضوع به بودجه و نیاز شما بستگی دارد. این که اگر شما در پروژه های دیگر هم نیاز به کلایمر داشته باشد می توان گفت که اگر بودجه لازم را تامین نمایید خرید کلایمر برایتان به صرفه تر می باشد. در پروژه هایی که استفاده از کلایمر کوتاه مدت می باشد و کارفرما نیاز زیادی به کلایمر ندارد، اجاره کلایمر می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد.

سخن پایانی

از کلایمر ها با توجه به کاربرد خاص و نوع سیستم هایشان در ارتفاعات مختلفی استفاده می شود. اجاره کلایمر یا خرید کلایمر را می توان مطابق با پروفیل های ساختمانی خاص و نیازهای پروژه انتخاب کرد. کلایمر ها همچنین ظرفیت بار بسیار زیادی دارند که امکان انتقال عمودی بارهای بزرگ و کارگران را با هم روی یک سکو فراهم می کند. محدوده سکوهای کار کلایمرها گزینه ای جذاب برای تعدادی از کارهای مهم از زمین تا سطوح بالاتر سازه تا ارتفاعات بالایی است. کلایمر ها با ظرفیت بالای حمل و نقل افراد، ابزارها و مواد ضروری در هر سطحی که مورد نیاز است، بهره وری را افزایش می دهد و به شیوه های کاری ایمن تر در محل ساخت و ساز کمک می کند.  با اجاره کلایمر یا خرید کلامر از شرکت توسعه عمران داتام می توانید آسایش و ایمنی خود و پرسنل را تضمین نمایید. زیرا  ساخت و ساز مقاوم همراه با طراحی برای حداکثر انعطاف پذیری و سازگاری متقاطع سکو در کلایمر های این شرکت امنیت و راحتی را برای شما تضمین می کند. با ما تماس بگیرید تا در مورد اینکه چگونه کلایمرهامی توانند کارایی را در کاربردهای مختلف بهبود بخشند شما را راهنمایی کنیم.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *