اجاره کلایمر ، برای کار در ارتفاع

اجاره کلایمر یا خرید کلایمر می تواند یک گزینه عالی برای کار در ارتفاع باشد. ما در عمران داتام  برای فروش ، خرید و اجاره کلایمر آماده مشاوره و پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشیم. شرکت عمران داتام علاوه بر ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع تجهیزات ساخت و ساز و عمرانی از جمله بلوک سبک گازی ، فوم بتن ، دستگاه تولید فوم بتن مواد اولیه کفزا بفروش می رساند و همچنین جهت اجاره کلایمر در تهران و حومه تهران نیز امکاناتی را ارائه می دهد. ما در عمران داتام افتخار همکاری و اجاره کلایمر با هزاران پروژه را در کارنامه خود داریم. در این پست با مزایای اجاره کلایمر ، برای کار در ارتفاع آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

اجاره کلایمر ، برای کار در ارتفاع

کلایمر ، دستگاهی عمودی برای کار در ارتفاع ، که امکان دسترسی عمودی و افقی را برای پرسنل فراهم می کند ، است. امروزه از کلایمر به جای داربست های فلزی و خطرناک استفاده می شود. از آنجایی که استفاده از داربست های فلزی ایمنی لازم را برا برای پرسنل و کارگران نداشت ، در نتیجه کارفرمایان پروژه های کار در ارتفاع نیاز به دستگاهی داشتند تا ایمنی لازم را برای پرسنل تا درصد بالایی ایجاد کند و همچنین سرعت کار را بیشتر کرده و زمان اتمام پروژه را کاهش می دهد. اجاره کلایمر ، برای کار در ارتفاع بجز پروژه های ساخت و ساز در سدسازی ، نظافت و تمیزی شیشه های مجتمع های تجاری و مسکونی بلند و برج ها و غیره استفاده می شود.

کلایمر ها به دلیل قیمت ارزان و مناسب نسبت به کارایی و سایر تجهیزات بالابر ، ایمنی بالا ، سرعت انجالم کار و نصب و جمع آوری آسان جایگزین مناسبی برای سایر تجهیزات مانند داربست های فلزی شده است. همچنین علاوه بر خرید یا اجاره کلایمر برای کار در ارتفاع ، از آنها برای جابه جایی اجسام سنگین نیز استفاده میشود. ما در عمران داتام انواع کلایمر را با سایز ها و کاربردهای مختلف در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم . شما می توانید کلایمرها را خریداری کرده و یا اجاره نمائید.

اجاره کلایمر ، صرفه جویی در هزینه ها

هزینه هایی که ساخت و سازها در پروژه ها دارند ، باعث شده است تا کارفرمایان به دنبال تجهیزات و روش های با کمترین قیمت و به صرفه ترین هزینه ها باشند و در کنار صرفه جویی در هزینه ها ، ایمنی در کار نیز یکی از اولویت های کارفرمایان می باشد. اجاره کلایمر ، برای کار در ارتفاع هم از نظر اقتصادی و هم از نظر ایمنی بهترین گزینه می باشد. شما می توانید با اجاره کلایمر با کمترین هزینه ، بهترین کیفیت را تجربه نمائید. زیرا نیازی به خرید این تجهخیزات نخئ=واهید داشتو البنته باید بگوئیم که اگر شما پروژه هایی دارید که به طور مداوم باید در ارتفاع کار کنید ما گزینه خرید کلایمر را به شما پیشنهاد می دهیم و شما می توانید با اضافه کردن سبدهای کلایمر طول کلایمر را نیز بیشتر کرده و در پروژه ها به صورت افقی نیز استفاده نمائید. با خرید یک کلایمر برای پروژه های زیاد ، به مقدار زیادی در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. اما گزینه اجاره کلایمر ، برای کار در ارتفاع نیز در پروژه های کوتاه مردت می توانید در عین کم هزینه بودن ، ایمنی و سرعت کار را افزایش دهد.

انواع کلایمر و ایمنی کلایمر

امروزه به دلیل مزیت های زیادی که خرید یا اجاره کلایمر ، برای کار در ارتفاع دارد ، افراد زیادی از این دستگاه به جار داربست و سایر بالابر ها استفاده می کنند. توجه داشته باشید که زمان سوار شدن در سبد کلایمر به کلایمر تکیه ندهید و وزن بیش از حد تحمل کلایمر را بر روی آن قرار ندهید. برای خروج از سبد کلایمر احتیاز لازم را انجام دهید و عجله نداشته باشید. در صورت بروز حادثه ترمز اضطراری کلایمر سبد را نگه داشته و طبق دستورالعمل هایی که ارائه می شود می توانید با استفاده از خلاص کن خود را به پایین برسانید.

کلايمرها به دو صورت تولید و طراحی شده و در بازار عرضه می شوند :

  • کلایمر مکانیکی(دستی
  • کلایمر برقی

کلایمر های دستی برای حرکت و جابه جایی نیاز به شخصی دارند تا این کار را به صورت دستی انجام دهد ، و در کلایمر برقی موتوری بر روی دستگاه نصب شده است که شما با تنظیم آن به صورت خودکار در ارتفاع حرکت خواهید کرد. تفاوت های مهمی که این دو نوع کلایمر دارند در سرعت انجام کار است که کلایمر برقی از کلایمر دستی سریعتر است. کلايمر هاي با موتور وينچي که فقط حرکت عمودي دارند، در واقع داراي دو پايه مخصوص مي باشند. که در بالاي ساختمان نصب مي شوند و با سيم بکسل به موتورهاي وينچي که در داخل سبد کلايمر قرار دارند باعث حرکت آن مي شوند. همچنين ترمزهاي اضطراري نيز طراحي شده اند که در کنار موتورهاي وينچي بر روي سبد نصب شده اند و سيم بکسل هاي ديگري جهت ايمني به اين ترمزها اتصال يافته اند تا مانع از سقوط آن شوند. براي جا به جايي دستگاه کلایمر کافيست سبد را تا پايين ترين نقطه هدايت کنيد. طوري که بر روي زمين قرار گيرد. حال کافيست پايه هاي کلايمر را که در بالاترين طبقه با وزنه مهار شده اند را به نقطه دلخواه جا به جا نماييد.

اجاره کلایمر ، برای کار در ارتفاعاجاره کلایمر در عمران داتام

اگر برای پروژه های خود نیاز به اجاره کلایمر یا خرید کلایمر دارید، با عمران داتام تماس بگیرید. ما هر نوع کلایمری را که شما انتخاب نمائید را برای شما ارسال کرده و در صورت نیاز به کارشناس و متخصص ، شخصی را برای نصب و آموزش به شما معرفی خواهیم کرد. از آنجایی که نصب و جمع آوری کلایمر بسیار کار آسانی می باشد ، با یکبار مشاهعده می توانید آنرا آموخته و انجام دهید. ما بدون شک در کار خود بهترین هستیم و این موضوع را نه در حرف بلکه در عمل ثابت کرده ایم. عمران داتام با کیفیت ترین و بروزترین کلایمر ها را عرضه می کند و در صورت نیاز به خرید کلایمر یا اجاره کلایمر با قیمت مناسب مکی توانید از ما تهیه نمائید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *