کلایمر ایده ای نوآورانه در ساخت و ساز

کلایمر ایده ای نوآورانه در ساخت و ساز، می باشد که برای ایمنی و آسایش در ساخت و ساز رابه ارمغان می آورد و به طور ایده آل برای نگهداری و تعمیرات سبک و متوسط و برنامه های کاربردی مناسب و همچنین انواع ساخت و بازسازی جدید مناسب هستند. نوآوری در صنعت ساخت و ساز، به دنبال ایده های نوآورانه است و عمران داتام، مصمم است تا سطح ایمنی و کارایی را با استفاده از کلایمر بالا ببرد.

کلایمر ایده ای نوآورانه در ساخت و ساز

ممکن است در حین عبور از کنار ساختمان در حال ساخت تعجب کرده باشید که کارگرانی که روی اسکلت داربست مانور می دهند چگونه می توانند این کار را با خیال راحت انجام دهند. در طول سال‌ها که ساختمان‌ها بلندتر و بلندتر شده‌اند، خطر آسیب‌های سازنده در محل نیز افزایش می‌یابد، به همین دلیل است که سازندگان، از سکوهای کار کلایمر حمایت می‌کنند. یک سکوی کار بالابر که بر روی دکل های عمودی تک یا دوقلو ثابت می شود و با استفاده از یک واحد قدرت خودکار، دکل ها را بالا و پایین می کند.

کلایمر ایده ای نوآورانه در ساخت و سازکلایمرها نوآوری در مقابل داربست

جای تعجب نیست که صنعت ساخت و ساز بر اساس سنت های باستانی ساخته شده است و گفته می شود که داربست ها به دوران پارینه سنگی نقاشی غار قدمت دارند. شواهد همچنین نشان می دهد که مصریان از داربست های چوبی برای پشتیبانی از ساخت اهرام بزرگ استفاده می کردند. با چنین سابقه گسترده ای، قابل درک است که چرا برخی از پیمانکاران تمایلی به جدا شدن از آنچه همیشه می دانستند ندارند و از کلایمر ایده ای نوآورانه در ساخت و ساز حمایت نمی کنند.

از طرف دیگر، این صنعت نیز به دنبال نوآوری برای راه حل های کارآمد است. اینگونه است که بسیاری  از فروشندگان کلایمر، بر این باور هستند که کلایمر می تواند با سنت و تفکر رو به جلو پیش رود. راب می‌گوید: «نما می‌تواند 20 در 30 متر برای یک ساختمان ده طبقه باشد و ما می‌توانیم یک دکل دوقلو برای دسترسی کامل به آن ساختمان در دو روز ایجاد کنیم، در حالی که تکمیل داربست ممکن است بیش از دو هفته طول بکشد. علاوه بر این، زمانی که شما اقدام به خرید کلایمر یا اجاره کلایمر می کنید، هزینه های اولیه و مقایسه های تجاری به شدت به نفع استفاده کنندگان از کلایمر است. این ممکن است برای برخی از افرادی که همیشه از داربست استفاده کرده‌اند جدید باشد، اما این یک جایگزین بسیار مناسب است که باید به آن توجه شود، زیرا مشارکت زودهنگام برای همسویی واقعی با برنامه و ایجاد کارایی بیشتر ضروری است.

آیا کلایمر، راه کماری پر سود است؟

اجاره کلایمر یا خرید کلایمر، نیز مانند بسیاری از کارهای ساختمانی دیگر، برای گروهی از افراد که برای دسترسی به نمای ساختمان از آن استفاده می کنند، می تواند یک کار پرخطر باشد، اما، چشمگیرترین مزیت کلایمر ایده ای نوآورانه در ساخت و ساز، ایمنی آن است. با توجه به اینکه بخش‌های مختلف دائماً در یک سایت ساخت‌وساز در حال حرکت هستند، داشتن شش نفر در هر زمان که لوله‌های فلزی را در اطراف تکان می‌دهند و برای بالا بردن ارتفاع داربست کار می‌کنند، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. اما اگر در عرض دو روز دسترسی کامل به نما نصب شده باشد، احتمال وقوع حادثه کمتر است. “مزیت استفاده از کلایمر، حتی برای کارهای سنگین، به این معنی است که پرسنل همیشه دقیقاً در ارتفاع مناسب قرار دارند، به این ترتیب از بلند کردن و کشش خودداری می کنید و سکو را می توان با ابعاد دقیق مورد نیاز برای ساختمان تنظیم کرد.

انعطاف‌پذیری کلایمر، به عملیات این امکان را می‌دهد که یک ساختمان را به طور کارآمد و مقرون‌به‌صرفه پیش برند. چیزی به نام یک سایز مناسب وجود ندارد، بنابراین در حال حاضر چندین مدل با دو یا سه نوع ماشین مختلف وجوددارد که برای نمای خاص، آنها مناسب ترین هستند. برای ساختمان های بلند و آسمان خراش ها، ثابت شد که کلایمر، بهترین انتخاب است، زیرا به تیم اجازه می‌دهند تا سکوها را تا ارتفاع دقیق برای آجرکاری و نماسازی بالا ببرند و به تیم اجازه می‌دهند راحت کار کنند و به برنامه پایبند باشند.

آیا کار با کلایمر، نیاز به آموزش دارد؟

بزرگترین چالش پیش روی کسب و کار کلایمر، در حال حاضر عدم آگاهی از پتانسیل آن است. پس از اینکه کلایمرها را امتحان کردید، از تعداد مزایایی که با این پلت فرم کاری همراه است شگفت زده می شوند. رابرت تاکید می کند که این به ایمنی، کارایی و در نهایت کاهش هزینه ها برمی گردد.

جنبه دیگر آموزش در مورد کسب و کار، بیشتر آموزش داخلی است. ما در حال کار در ارتفاع هستیم، بنابراین مطمئناً خطرات مرتبط با فعالیت‌های بالاتر از سطح زمین وجود خواهد داشت، اما ما می‌خواهیم این خطر را تا حد امکان به حداقل برسانیم تا مطمئن شویم که نصب‌کنندگان و اپراتورها برای انجام آن راحت هستند. ما در عمران داتام، اساساً هر دستگاه کلایمری که اجاره داده  می شود، زمانی که برمی‌گردانیم و بعد از هر پروژه آن را با اجزای جدید بازسازی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه قطعات همچنان به خوبی کار می‌کنند. ما در حال حاضر تیم رو به رشدی از مهندسان را در کارگاه خود داریم که به واحدهای درایو خدمات می دهند، ما برای ارتقای داخلی ارزش زیادی قائل هستیم. در حالی که صنعت شروع به خو گرفتن با ایده نوآورآنه کلایمر می کند، افزایش آگاهی از قابلیت های پلت فرم کاری کلایمر و آموزش آن، استفاده از آن را آسان خواهد کرد.

کلایمر ایده ای نوآورانه در ساخت و سازدر پایان

ما دوست داریم به هر طریقی که می‌توانیم برای انتشار و خرید کلایمر یا اجاره کلایمر کلایمر ایده ای نوآورانه در ساخت و ساز، کمک کنیم، زیرا معتقدیم که کلایمر به بهبود کارایی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک می‌کند. مهمتر از همه، شکی نیست که خرید کلایمر یا اجاره کلایمر، سایت های ساخت و ساز ما را تا حد امکان ایمن نگه می دارد. از آنجایی که شرکت عمران داتام، برای دستیابی به ارتفاعات با ایمنی و آسایش بیشتر تلاش می کند، مشتاق به اشتراک گذاری دانش، منابع و تجربه خدمات خود است. هدف آن حمایت از سلامت روحی و جسمی هر یک از اعضا است و این کار را از طریق مشوق‌ها و برنامه‌هایی در طول مسیر ساخت و ساز تیم انجام می‌دهد. ما معتقدیم که هر اقدامی را که انجام می دهیم، برای آن است که، اطمینان حاصل شود که برنامه توسعه ما تا حد امکان روان اجرا می شود.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *