خرید یا اجاره کلایمر

به مرور زمان و افزایش ساخت و سازها ، طبیعتاً تقاضای زیادی برای ابزارهای مقرون به صرفه و مولدتر برای تکمیل پروژه ها وجود خواهد داشت. علاوه بر این، یافتن راه حلی آسان برای دسترسی عمودی که مناسب برای هر نوع فعالیتی در نمای ساختمان باشد و همچنین در زمان نظافت پنجره ها و نمای ساختمان در زمانی که ساکنان داخل ساختمان باشد نیز مهم است. زیرا زندگی ساکنان را مختل می کند. این امر مستلزم استفاده از دسترسی عمودی کارآمد است. به همین دلیل است که ما در این مقاله دلایل خرید و اجاره کلایمر و اینکه چرا آنها باید برای دسترسی عمودی در پروژه ها مورد استفاده قرار بگیرند، صحبت خواهیم کرد.

دلایل خرید یا اجاره کلایمر

1- عملکرد آسان و ایمن نما با استفاده از کلایمر

بسیاری از افرادی که از کلایمر برای دسترسی عمودی به نمای ساختمان ، استفاده می کنند، اعتراف می کنند و به این موضوع اذعان دارند که کلایمرها به پیشرفت کار و پروژه کمک بسیاری می کنند.کاری که این افراد در بخش‌های مختلف، از بلوک‌های برج گرفته تا دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و کالج‌ها انجام می دهند متفاوت است ، اما کلایمر ها در تمامی این پروژه ها تاثیر گذار هستند. وجه مشترک تمامی آنها ، ارتفاع بلند آنها است. اما چه چیزی استفاده از یک کلایمر را برای این نوع کار مناسب می کند؟ برای مثال، آنها روند حمل و نصب نماهای بزرگ را بسیار آسان می کنند. مهمترین عملکرد کلایمر این است که می تواند ما را به آرامی و ایمن بالا و پایین ببرد. کلایمرها تحمل بارهای سنگین، ریل‌ها، عایق‌ها و هر چیزی که نیاز داریم، را داراست.
اما چرا ما خرید یا اجاره کلایمر را برای اینکار پیشنهاد می کنیم و داربست را ممنوع. داربست ها اغلب ما را با مشکلات مختلفی مواجه می کند. اولاً، برای آنچه ما نیاز داریم به اندازه کافی انعطاف پذیر نیست. زمانی که نصب می شود و به ساختمان ثابت می شود، اگرچه با دقت بالایی هم باشد،ایمنی لازم را ندارد. ممکن است هنگام نصب آنها با مشکلاتی برخورد کنیم، ممکن است لوله های داخلی خیلی به جایی که روکش فلزی می رود نزدیک باشد . وقتی مزایا و معایب داربست و کلایمر را مقایسه می کنید. در حالی که از هر دو برای دستیابی به ارتفاعات استفاده می شود، آنها این کار را به روش‌های کاملاً متفاوتی انجام می‌دهند که می‌تواند بر اثربخشی کار انجام شده تأثیر بگذارد. در زمان استفاده از داربست، از آنجایی که شما سطوح تخته شده ثابتی را در تمام طول ساختمان دارید، گاهی اوقات آنها در مکان نامناسبی قرار دارند. خیلی منعطف نیست و برای تکمیل کار خود نیاز به ایجاد جهش دارید. همه این مشکلات قبل از اینکه حتی تفاوت هزینه بین این دو را در نظر بگیرید وجود دارد. هنگام استفاده از داربست باید هزینه‌های غیرمنتظره‌ای را در نظر بگیرد که در زمان خرید یا اجاره کلایمر با آنها مواجه نمی شوید . در واقع، اگر از کلایمر در ساختمانی بیش از 20 طبقه استفاده کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود 60٪ نسبت به داربست صرفه جویی کنید. امکان جابجایی مواد و ابزار با داربست وجود دارد، اما داربست نیاز به بالابرهای کالا دارد، جایی که به طور موثر سایت را غیرقابل دسترس تر می کنید، یعنی هر جا که بالابر کالا وجود دارد، سایت را به طور موثر به دو نیمه تقسیم کرده اید. علاوه بر این، این بالابرها ارزان نیستند و هزینه ها افزایش می یابد. شما می توانید کلایمر را بارگیری کنید و سوار  شوید، و با توجه به مقیاس ساختمان با کلایمر در جهت عمودی و حتی افقی حرکت کنید.

استفاده از کلایمر برای نظافت و نماسازی

کارهای ساخت و ساز معمولا بلند و بزرگ و تا حدودی غیر قابل پیش بینی هستند. علاوه بر این زمانی که شما در حال کار بر روی قسمت خارجی ساختمان و مشغول نظافت و یا ترمیم نمای ساختمان هستید، محافظت از ساکنان در طول فرآیند ترمیم نیز مهم است. این فراتر از محافظت از آنها و دارایی های آنها است، اما از سلامت روان آنها نیز محافظت می کند. از آنجایی که داربست های ساختمان های مرتفع نیاز به توری دارند، ساکنان نور روز را به خصوص در ماه های زمستان از دست می دهند. داربست همچنین تهویه را محدود می کند. در واقع، دو دلیل وجود دارد که داربست گزینه مناسبی نیست:

اولین مورد فقدان حریم خصوصی است، کارگران هر چند دقیقه از کنار اتاق نشیمن شما عبور می کنند. علاوه بر این خطر امنیتی است که داربست می تواند به همراه داشته باشد. هر کسی می تواند از آن بالا برود و به طور بالقوه وارد ملک شما شود.» اما کلایمر این مشکل را ریشه کن می کنند. سکوی واحد به این معنی است که نور روز محدود نیست و در حالی که از نظر فنی می‌توان از کلایمر بالا رفت، سکوی منفرد در طول شب غیرفعال می‌شود، بنابراین راهی برای دسترسی مجرمان به اموال وجود ندارد.

صرفه جویی در زمان و پول با خرید یا اجاره کلایمر

کمک به صرفه جویی در زمان در پروژه یک چیز است، اما هزینه نیز به همان اندازه مهم است. ما هر دو را کاوش کرده‌ایم و داربست گاهی اوقات می‌تواند شگفتی‌هایی ایجاد کند که همیشه نمی‌توانید در مرحله مناقصه پیش‌بینی کنید. یکی از رایج‌ترین عباراتی که می‌شنویم این است که “ما این کار را برای مدت طولانی انجام داده‌ایم، چرا تغییر کنیم؟” اما می توانیم ببینیم که دلیل خوبی برای تغییر وجود دارد. نه تنها مزایای زمان و صرفه جویی در هزینه، بلکه از نقطه نظر مسکونی نیز در هر پروژه ساختمانی مهم هستند. خرید یا اجاره کلایمر عامل مهمی در برآورده شدن همه این موارد هستند. شرکت توسعه عمران داتام ، یک رابطه بسیار خوب برای خرید کلایمر یا اجاره کلایمر می باشد، جهت مشاوره و خرید با ما در تماس باشید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *