کلایمر ها نوع خاصی از قالب ها و تجهیزات بالارونده هستند که برای دسترسی عمودی و افقی در سازه های عمودی بزرگ، مورد استفاده قرار می گیرد. خرید یا اجاره کلایمر برای پروژه های ساخت و ساز، راه حلی موثر در ساخت این سازه ها است که به صورت چندیدن طبقه و یا آسمان خراش طراحی و ساخته می شوند. با توجه به نوع ساختمان و ساخت و ساز انواع مختلفی کلایمر برای ساخت و ساز پروژه های شما وجود دارد. دستگاه کلایمر به دو صورت مکانیکی یا برقی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید یا اجاره کلایمر برای پروژه های ساخت و ساز به دلیل مزایای بسیاری که کلایمر ها نسبت به سایر تجهیزات سنتی مانند داربست فلزی دارند، موثر و تاثیرگذارتر می باشد.

کلایمر

افزایش ساخت و سازها و در کنار افزایش ارتفاع سازه ها، باعث می شود تا مجریان ساخت و ساز ، نیاز به تجهیزاتی جهت کار در ارتفاع پیدا کنند که ایمنی و سرعت کار را افزایش دهد. همچنین نیاز به نماسازی ساختمان ها و صعود به ارتفاعات ، باعث شده است تا کارفرمایان به فکر استفاده از تجهیزاتی باشند که بتوانند به راحتی در ارتفاعات کار کنند و ایمنی و سرعت کار را نیز بالاببرند.

استفاده از داربست های فلزی به صورت سنتی از گذشته وجود داشته و هم اکنون نیز ادامه دارد. اما ایمنی و سرعت کار نماسازی و دسترسی به ارتفاعات توسط داربست های فلزی کار بسیار دشواری است. بنابراین در اوایل قرن نوزدهم میلادی ، کاربرد و استفاده از تجهیزاتی به نام کلایمر افزایش یافت و برای کار در ارتفاعات کارفرمایان به خرید یا اجاره کلایمر برای پروژه های ساخت و ساز روی آوردند و دستگاه کلایمر در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفت و به سرعت در بسیاری از کارها و پروژ های ساختمان سازی کلایمر جایگزین داربست های فلزی شد.

کلایمر ها نوعی دستگاه بالابر می باشند که در بسیاری از پروژه های ساختمان سازی، سد سازی، دکل های نفتی و همچنین در نظافت و تمیز کاری نمای ساختمان و شیشه ها و به طور کلی برای کار در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کلایمر، هم در جهت عمودی و هم در جهت افقی حرکت کرده و کار در ارتفاعات را برای کارگران، پرسنل و حمل مواد و مصالح به ارتفاعات آسان می کند.

انواع کلایمر

اجاره کلایمر برای پروژه های ساخت و ساز یا خرید آن از بین انواع کلایمرها به نیاز پروژه ، محیط کار ، ارتفاع ساخت و ساز ، بودجه و غیره بستگی دارد. کلایمر ها در دو نوع زیر طراخی و ساخته می شوند:

  • دستگاه کلایمر مکانیکی
  • دستگاه کلایمر برقی

با خرید یا اجاره کلایمر های مکانیکی یا برقی ، شما می توانید به راحتی به ارتفاعات و ساختمان های بلند دسترسی داشته باشید. کلایمرهای برقی توسط موتور هدایت می شوند، اما در کلایمر مکانیکی ار نیروی دست برای جابه جایی کلایمر استفاده می شود. مهمترین و عمده ترین تفاوت کلایمر با دستگاه های بالابر در محل نصب موتور می باشد. در دستگاه کلایمر ، موتور بر روی سبد حمل نصب می شود. سیم بکسل نگهدارنده سبد کلایمر می باشد و و وجود ترمزهای اضطراری در کلایمر ایمنی این دستگاه را افزایش می دهند. مهمترین کاربردهای خرید یا اجاره کلایمر در پروژه های ساخت و ساز از جمله :

  • دسترسی به نمای ساختمان‌های بلند
  • تعمیر و نگهداری
  • نظافت
  • نقاشی
  • نصب کامپوزیت پنل
  • بازسای نمای سازه‌های بلند مرتبه

می باشد . خرید کلایمر یا اجاره کلایمر برقی یا مکانیکی ، به ارتفاع سازه بستگی دارد. در سازه هایی با ارتفاع کم معمولا از کلایمر مکانیکی استفاده می شود و در ساختمان های بلند مرتبه از کلایمر برقی استفاده می شود. کلایمر برقی با کمک سیستم الکترو موتور کار می‌کند. در این نوع از کلایمر یک سیستم موتور برقی وظیقه بالا و پایین بردن سبد را بر عهده دارد و کارگران می‌توانند با استفاده از کلیدهای مخصوص به کلایمر را هدایت نمایند. کار با یک کلایمر برقی معمولی بسیار ساده‌تر از کلایمر های مکانیکی است و هدایت آن‌ها در جهت‌های مختلف امکان پذیر است.

اجاره کلایمر برای پروژه های ساخت و ساز

مزایای بسیار دستگاه کلایمر سبب شده است تا خرید کلایمر یا اجاره کلایمر برای پروژه های ساخت و ساز ، توسط کارفرمایان بیشتر شود. کلایمر ها به صورت برقی و مکانیکی طراحی و تولید شده اند. استفاده از دستگاه کلایمر چخ خرید کلایمز و چه اجاره کلایمر ، باعث ایجاد ایمنی ، سرعت ، آسایش و آسودگی پرسنل و کارفرما می شود. استفاده از داربست های فلزی یک روش سنتی برای کار در ارتفاعات است. اما در این روش به دلیل عدم امنیت و ایمنی لازم خطراتی شما را تهدید می کند.

از جمله مزایایی که دستگاه کلایمر دارد عبارتند از:

  • حمل و نقل آسان
  • نصب آسان
  • جمع آوری آسان پس از اتمام کار
  • ظرفیت بالای حمل بار
  • آسایش و ایمنی بالای پرسنل

تمامی این ویژگی ها و بسیاری دیگر از مزایایی که کلایمرها در مقابل داربست های فلزی سنتی دارند، باعث شده است تا شرکت توسعه عمران داتام انواع دستگاه کلایمر را در مدل های مختلف با بهترین کیفیت و قیمت به بازار عرضه کند و با توجه به نیاز کارفرمایان و پروژه های آنها دستگاه کلایمر را اجاره یا خریداری نمایند.

کلام آخر

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش ، دستگاه ملات پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

5/5 (1 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *