کاربرد-دستگاه-فوم-بتن-سه-فاز-مونو-پمپ-D220A

افزایش جمعیت، نیاز به ساخت ساختمان های چند طبقه ، بخصوص درمناطق پر جمعیت و شهر ها را افزایش داده است. با افزایش ساخت و ساز و بنا نهادن ساختمان ها و مجتمع های مسکونی بزرگ و چند طبقه، مستلزم استفاده از تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز می باشد که از لحاظ ایمنی و مقاومت مستحکم باشد. امروزه استفاده از فوم بتن توسط دستگاه فوم بتن در ساخت و سازها بسیار افزایش داشته است. فوم بتن ، به عنوان یک محصول مقاوم در برابر صوت، دما، آتش و همچنین به عنوان یکی از مصالح مقاوم و مستحکم شناخته می شود که تولید ان نیز بسیار راحت و مقرون بصرفه است. در بسیاری از موارد با استفاده از دستگاه فوم بتن ، فوم بتن در محل تولید و در ساختمان اسنفاده می شود. کاربرد دستگاه فوم بتن سه فاز مونو پمپ D220A ، ساخت و تولید فوم بتن است که به صورت بلوک تولید و در ساخت دیواره ها استفاده کرد.

معرفی دستگاه فوم بتن D220A

از کاربرد های دستگاه فوم بتن سه فاز مونو پمپ D220A با داشتن میکسر دو هسته ای از جمله بهترین انتخاب های ممکن برای انتقال بتن به ارتفاع های بالا در صنعت ساختمانی سازی است. این دستگاه با داشتن مونو پمپ قوی و حرفه ای فرایند پمپاژ را به اجرا می رساند که تحت برق سه فاز فعالیت می کنید و قدرتی مثال زدنی را فراهم می کند.

کاربرد دستگاه D220A

منو پمپ دستگاه فوم بتن سه فاز D220A در اثر چرخش قطعه فلزی صیقلی یا همان روتور درون قطعه منعطف لاستیکی یا استاتور دستگاه، فرایند ایجاد پمپاژ و در جهت عکس ایجاد مکش را در دستگاه فراهم می کند. همچنین از جمله بهترین قابلیت های این دستگاه امکان افزایش و کاهش قطر روتور و استاتور دستگاه و همچنین افزایش و کاهش دور الکترو موتور گرداننده است.

با داشتن این ویژگی کاهش و افزایش قدرت پمپاژ و یا مکش فوم بتن فراهم گشته و پیمانکار این امکان را خواهد داشت که متناسب با ارتفاع ساختمان، بتن را با قدرت مورد نظر پمپاژ کند، قابلیتی که برای مثال در دستگاه فوم بتن کوچک وجود ندارد. با وجود این قابلیت ضمن کاهش استهلاک دستگاه فوم بتن، کمک بزرگی به اجرای تمیزتر و دقیق تر فوم بتن می شود و امتیازی ارزشمند برای دستگاه به حساب می آید. در حقیقت به واسطه چنین ساختاری استهلاک فوق العاده پایینی در دستگاه را شاهد هستیم.

مشخصات فنی محصول

در این دستگاه بخش های مختلفی وجود دارد که به ترتیب هریک را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • میکسر دستگاه اولین بخش در دستگاه فوم بتن سه فاز مونو پمپ D220A است. این میکسر با داشتن حجمی معادل با دو متر مکعب امکان انتقال بتن را برای شما فراهم می کند.
  • در بخش موتوری نیز با استفاده از موتور 7.5 اسب بخار برند زیمنس آلمان تجربه متفاوتی از قدرت برای کاربران فراهم شده است. البته در برخی مدل های دستگاه به استفاده از موتور مدل موتوژن نیز پرداخته می شود که دارای کیفیت نسبتا مشابهی با نمونه آلمانی است. در موتور آلمانی این دستگاه به استفاده از گیربکس CEW درجه یک پرداخته شده است تا علاوه بر عمر طولانی دستگاه، قدرت مناسبی نیز برای انتقال فراهم شود و این مشخصات تقریبا مشابه با نمونه دستگاه فوم بتن نیسانی نیز هست.
  • فوم انژکتور این دستگاه دارای کمپرسور باد 750 لیتر است که در ترکیب با موتور 7.5 اسب بخار زیمنس آلمان و رگلاتور تنظیم فشار، بهترین مجموعه از قدرت و کیفیت را فراهم کرده است.
  • همچنین در این محصول به استفاده از لنسر انتقال فوم 2.5 اینچی و شیر برقی Pentax ایتالیا 2 اینچی پرداخته شده است. بدین ترتیب حتی با اکتفا به همین بررسی به خوبی می توان متوجه کیفیت و کارایی این دستگاه شد.

پمپاژ بتن تا ارتفاع 60 متری با دستگاه فوم بتن سه فاز مونو پمپ

فرایند پمپاژ بتن در این دستگاه توسط منو پمپ با مارک بهلول یا آسیا صورت می گیرد که از دلایل نامگذاری محصول نیز هست. همچنین با نصب موتور 20 اسب بخار زیمنس آلمانی و یا برند موتوژن توانایی و کارایی مناسبی در دستگاه فراهم شده است که امکان پمپاژ بتن تا ارتفاع 60 متر را فراهم کرده است و مشابه با انواع کلایمر مکانیکی که ابزار و افراد را برای ما جابجا می کند، بتن و سیمان را به ارتفاعات بالا منتقل می کند.

حداکثر توانایی و ظرفیت تولید دستگاه نیز در یک شیفت کاری عددی بین 80 تا 100 متر مکعب فوم بتن است. از دستگاه D220A یا فوم بتن سه فاز مونوپمپ برای تولید بلوک سبک CLC نیز استفاده می شود. حداکثر توانایی تولید این دستگاه نرخی بین 30 تا 35 متر مکعب بلوک CLC است. از دیگر مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه می توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

  • اسکرو 6اینچ با موتور 5/5 اسب زیمنس آلمان یا موتوژن جهت انتقال سیمان یا ماسه
  • شاسی چهار چرخ با اکسل نیسانی
  • سیستم گردش فرمان
  • تابلو برق مدل پیانویی
  • قطعات داخلی Hyundai یا LG
  • اینورتر 20 اسب بخار Telemecanique ساخت کشور فرانسه

خرید دستگاه فوم بتن از عمران داتام

در حین خرید دستگاه سه فاز مونو پمپ D220A لوازم زیر به عنوان قطعات و لوازم جانبی به همراه دستگاه به شما تحویل داده می شود.

  • پمپ کف کش “2 اینچ
  • شیلنگ فنردار فشار قوی 50 متر
  • جعبه ابزار
  • لوازم و شیرآلات درجه یک

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر برای خرید محصول و یا استعلام قیمت دستگاه فوم بتن سه فاز مونو پمپ می توانید با شماره های اعلام شده در تماس باشید تا کارشناسان ما در عمران داتام راهنمایی و اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند.

شرکت مهندسی توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و مستقل، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات کلایمر و اجاره کلایمر ، انواع دستگاه فوم بتن ، دستگاه شاتکریت ، دستگاه انتقال مصالح ، دستگاه گچ پاش و غیره فعالیت می نماید. رسالت اصلی شرکت عمران داتام ، ارائه محصولات و تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز به روز ، مطمئن ، ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالاست و مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و ساخت و سازها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خرید کافی است ، با شماره ۰۹۱۲۲۱۲۹۰۳۴ تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *