کلایمر برقی معمولی

کلایمر برقی معمولی یک دستگاه بالابرنده برقی است که برای جابجایی افراد و مصالح در نماهای عمودی ساختمان‌ها به کار می‌رود. این دستگاه کلایمر از یک موتور الکتریکی، گیربکس، سیستم ترمز، سیم بکسل و یک سبد یا قفسه تشکیل شده است.

معرفی کلایمر برقی معمولی

از کلایمر برقی معمولی برای کار در ارتفاع ، استفاده می شود. برای تعمیر و نوسازی نمای ساختمان ها و سازه ها، سیمان کاری و نماسازی برج های مرتفع، نظافت و تمیزی شیشه ها، کار در بالای سکوها و دکل، ساخت پل ها و سد ها همگی مواردی هستند که با خرید کلایمر یا اجاره کلایمر، می تواند انجام پذیرد. کلایمر ها می توانند بهترین جایگزین برای داربست ها و کلایمرها باشند. طراحی و ساخت انواع کلایمر کاملا حرفه ای و تخصصی می باشد و در دو نوع دستی و برقی طراحی و ساخته می شود. ساخت مهندسی دستگاه کلایمر ، ایمنی و امنیت بالای کلایمر را تضمین می کند. کلایمر برقی معمولی، یکی از انواع کلایمر می باشد که دستگاهی ساده با کاربری آسان و ساده است.

مزیت کلایمر برقی

خرید یا اجاره کلایمر ، مزایایی مانند تسریع در کار، ایمنی، آسانی در رفت و آمد پرسنل به ارتفاعات، سرعت نصب و جمع آوری سریع را دارد. به منظور جلوگیری از بروز حادثه یک سیم (سیم بکسل) یدکی در کلایمر تعبیه شده است و در صورتی که سیم بکسل اول کلایمر دچار پارگی و اسیب شد این یدک (سیم بکسل دوم ) از افتادگی سبد کلایمر جلوگیری کند. به عبارتی، مزایای کلایمر برقی معمولی عبارتند از :

  • ایمنی: این دستگاه مجهز به سیستم‌های ایمنی متعددی مانند ترمز اضطراری، سیستم قطع کن و محدود کننده سرعت است.
  • راندمان بالا: سرعت جابجایی کلایمر برقی معمولی به مراتب بیشتر از بالابرهای دستی و سنتی است.
  • کاهش هزینه‌ها: استفاده از این دستگاه به دلیل نیاز به نیروی انسانی کمتر، می‌تواند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند.
  • سهولت استفاده: کار با این دستگاه آسان است و نیاز به آموزش تخصصی ندارد.

نکات ایمنی در استفاده از کلایمر برقی

  • قبل از استفاده از دستگاه، حتماً دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.
  • از سالم بودن تمام اجزای دستگاه قبل از استفاده اطمینان حاصل کنید.
  • از حداکثر ظرفیت بار مجاز دستگاه تجاوز نکنید.
  • از دستگاه در شرایط جوی نامناسب مانند باد شدید و بارندگی استفاده نکنید.
  • هنگام کار با دستگاه، از تجهیزات ایمنی مانند کمربند و کلاه ایمنی استفاده کنید.

خرید یا اجاره کلایمر برقی معمولی، دارای مزایایی نسبت به کلایمر دستی می باشد. کلایمر برقی برخلاف کلایمر دستی دارای جعبه فرمان و دارای دکمه های قابل کنترل می باشد که کار را برای اپراتور دستگاه کلایمر آسان می سازد و با فشرن دکمه ها کلایمر به بالا و یا پایین و گاها در جهت عمودی حرکت میکند.

کاربردهای کلایمر برقی معمولی

  • نماکاری: برای اجرای نما، سنگ‌کاری، آجرکاری، نقاشی و سایر عملیات نما
  • رنگ‌کاری: برای رنگ‌آمیزی سطوح خارجی ساختمان
  • نظافت: برای نظافت نمای ساختمان، شیشه‌ها و سطوح خارجی
  • بازسازی: برای حمل مصالح و تجهیزات در عملیات بازسازی
  • نصب و نگهداری: برای نصب و نگهداری تجهیزات خارجی ساختمان

خرید یا اجاره کلایمر برقی ، بر خلاف داربست های سنتی و فلزی که استفاده از آنها به شدت پرخطر می باشد و هر سال در پی استفاده از داربست های فلزی، افراد جان خود و یا سلامتی خود را از دست میدهند ، کاملا بی خطر می باشد و یا داشتند یک سبد و محفظه بسته با ابعاد قابل تنظیم و قرار گرفتن پرسنل و مصالح و ابزار در داخل آن، خطر سقوط فرد یا مصالح به شدت کاهش می یابد و این عوامل باعث شده است تا دستگاه کلایمر به یک روش مناسب برای صعود به ارتفاعات باشد.

در پایان

کلایمر برقی معمولی برای مصارف عمومی و جابجایی افراد و مصالح با وزن کم تا متوسط ​​استفاده می‌شود. شرکت توسعه عمران داتام ، به عنوان یک شرکت پیشرو و قابل اعتماد در زمینه تجهیزات عمرانی و ساخت و ساز و بخصوص در زمینه خرید و اجاره کلایمر، آماده ارائه خدمات به شما کارفرمایان و شرکت های انبوه ساز و مشتریان گرامی می باشد. جهت دریافت قیمت اجاره کلایمر و یا خرید آن و سایر تجهیزات، با شماره 09122129034 تماش بگیرید.

در حال نمایش یک نتیجه